PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در قالب یک پیام ویدیویی در پویش همدلی با مدافعان سلامت شرکت کرد.
- آمار نشان می دهد لئونل مسی و کریستین رونالدو مهاجمان آرژانتینی و پرتغالی دوباشگاه بارسلونا و یوونتوس ، بیشترین پنالتی را در قرن 21 از دست دادند!
- مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم آقای گل ایرانی حاضر در لیگ‌های پرتغال و روسیه نامشان در لیست میان مهاجمان برجسته فوتبال اروپا به چشم می‌خورد.
- پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان خبرداد ،  حضور قلعه‌نویی مربی سپاهان برروی نیمکت ذخیره این تیم دربازی با استقلال به نظر پزشک بستگی دارد. پزشک قلعه‌نویی چند روزی برای ایشان استراحت در منزل را تجویز کرده تا وی مدتی از هیاهو و استرس موجود در فضای فوتبال دور باشد.
- پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس - ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، جام قهرمانی لیگ نوزدهم بدون حضور تماشاگران به سرخپوشان پایتخت اهدا خواهد شد.
-  سومین مرحله از اردوهای تیم ملی فوتسال امروز (چهارشنبه) باحضور نبی دبیرفدراسیون فوتبال ، حیدریان مربی تیم و 19 بازیکن دعوت شده در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.
- طبق اعلام سازمان لیگ ،  محرومان هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران  به شرح زیر است : 
فریبرز گرامی (پارس جنوبی جم) ، اکبر صادقی بدیع (شهر خودرو مشهد) ، اشکان دژاگه (تراکتور) ، هادی محمدی (ذوب آهن) ، سروش رفیعی، رضا میرزایی (سپاهان) ، محمد نیک سیرت (شاهین شهرداری بوشهر) ، وحید حیدریه و محمد آبشک (فولاد)
- دیدار سوپر کاپ فوتبال انگلیس بین لیورپول قهرمان لیگ و تیم برتر جام حذفی (چلسی یا آرسنال) در روز 29 آگوست (8 شهریور) در ورزشگاه ویمبلی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه جدید بازی های تیم ملی فوتبال ایران درراه جام جهانی 2022 را اعلام کرد :
ایران - هنگ کنگ (پنج‌شنبه 17 مهر) ، کامبوج - ایران  (سه‌شنبه 22 مهر) ، ایران - بحرین ( پنج‌شنبه 22 آبان) و 
ایران - عراق ( سه‌شنبه 27 آبان)
- کمپانی آل اشپرت ، تولید کننده لوازم ورزشی در ایران با مدیریت جدید به فدراسیون فوتبال پیغام داده باید البسه و محصولات ما را خریداری کنید اما فدراسیون در واکنش به این گفته اعلام کرده طبق قرارداد قبلی، البسه باید به صورت رایگان به ما ارائه شود و اگر آل اشپرت غیر ازاین عمل کند، قرارداد را فسخ خواهیم کرد.
- با صعود یکی از دوتیم سپاهان یا استقلال ، جام حذفی با حضور سه تیم دیگر صعود کننده پرسپولیس ، تراکتور و نفت مسجد سلیمان وارد مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد. استقلال و سپاهان روز دوشنبه ( 20 مرداد )در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب اینکه مرحله نیمه نهایی قرعه‌کشی خواهد شد.
- شب گذشته درادامه بازیهای لیگ ایتالیا تیم اینتر میلان درمنزل خود با 2 گل ازسد تیم ناپولی گذشت. آمبروزیو و مارتینز گلهای اینتر را به ثمر رساندند.
-  مدیر روابط‌ عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت : طبق آخرین اقدامات، شرکت شستا حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال را گرفته و طی این اقدام توانسته 8 میلیارد تومان از طلب خود را از فدراسیون وصول کند. همچنین چکی که فدراسیون داده بود تا پایان فروردین تاریخ داشت و مهلت آن تمام شده است.
- سید جلال حسینی کاپیتن باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای ، ضمن تمجید از برانکو ایوانکوییچ ، سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس ، از رفتارهای دوگانه وزارت ورزش در موضوع جدایی برانکو از پرسپولیس و استراماچونی مربی ایتالیایی از استقلال ، گلایه کرد .
- عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما که دربرنامه چندروز قبل خود باگفتن جملاتی باعث رنجش خاطر اعضای باشگاه پرسپولیس و همچنین هواداران این تیم شده بود روز گذشته از هواداران و باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد. پس از این عذرخواهی  این موضوع مطرح شده بود که وی به صورت موقت ممنوع الفعالیت شده است اما با غیبت او در برنامه صبح امروز (چهارشنبه) این شایعه داغ تر شد.
-  با نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس، این تیم از برانکو و دستیارانش که نقش بسیار زیادی دردوران مربیگری خود در رسیدن به چهار قهرمانی متوالی داشتند و همچنین کالدرون مربی ابتدای فصل ، دعوت کرده تا در جشن قهرمانی حضور پیدا کنند.
- دردومین روز بازیهای گروه اول هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم ، امشب تیم اترک بجنورد با سه گل ازسد آوالان کامیاران گذشت ، مصاف میلادمهر با شهرداری همدان ، شهید قندی یزد با مس نوین کرمان بانتایج 2-2 و 1-1 به پایان رسید.استقلال ملاثانی باسه گل بر امید گناوه پیروز شد. خیبر در لرستان 4-1 بر کاسپین قزوین فائق آمد.فولاد نوین اهواز در گیلان با نتیجه پرگل 8-0 خودرا به شهرداری فومن تحمیل کرد. به دنبال کناره گیری اروند خرمشهر، پیروزی سه برصفر شهرداری آستارا هم به ثبت رسید. دیدارهای گروه دوم دیشب برگزار شده بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها