PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران، صبح امروز در کنکور مدرک دکترا شرکت کرده درحالیکه  بردن هرگونه موبایل و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی ممنوع بود اما این مدافع دقایقی پس از شروع آزمون، از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده که با فاش شدن این خطا ، وی ازجلسه اخراج واز حضور در امتحانات محروم شد.
- فصل جاری لیگ  بسکتبال NBA در حالی از بامداد جمعه از سر گرفته می شود که طبق اعلام مسئولان لیگ و اتحادیه بازیکنان، آخرین تست کرونای گرفته شده از بازیکنان و کادر فنی تیم ها منفی بوده است. بازیکنان 22 تیم حاضر در اورلاندو، میزبان ادامه رقابت ها در طول چند وقت اخیر در محدوده مشخصی حضور داشته و حق ارتباط با افراد خارج از آن را نداشتند.
- نشریه الرایه قطر اعلام کرد مهرداد پولادی فوتبالیست ایرانی با امضای قرارداد از فصل آینده با تیم المعیذر در لیگ دسته دوم قطر به میدان خواهد رفت.
- در یک بازی ازلیگ فوتبال زنان در مکزیک  ،  بارش شدید باران باعث شد بازیکنان از زمین خارج شوندمنتها پنج فوتبالیست هنگام بازگشت و برداشتن توپ از زمین به طرز غم انگیزی دچار صاعقه شده و بلافاصله به بیمارستانی در همان نزدیکی انتقال یافتند که دو نفر از آنها فوت کردند و سه نفر دچار سوختگی شدند. لیگ فوتبال زنان مکزیک به تازگی پس از یک استراحت طولانی به دلیل بیماری همه گیر کرونا دوباره از سر گرفته شد.
- پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای چهار عضو از تیم های تمارا و کنیترا از لیگ دسته دوم مراکش، بعد از گذشت 23 دقیقه ، بازی توسط پلیس متوقف و لغو شد.
- ازسوی فدراسیون بسکتبال  تاریخ شروع لیگ برتر این ورزش مشخص شد. طبق برنامه  لیگ برتر روز 24 مهر، لیگ برتر بانوان 3 مهر لیگ دسته یک 4 مهر پی گیری می شود.
 در صورت ابلاغ هرگونه دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا در مورد تغییر زمان تاریخ های اعلام شده مجددا تصمیم‌گیری خواهدشد.
- برانکو مربی اسبق و جداشده پرسپولیس گفت :  هیچ‌ کس با من برای حضور در جشن قهرمانی این تیم تماس نگرفته است . وی در واکنش به این سوال که اگر باشگاه پرسپولیس او را رسماً دعوت کند، در جشن قهرمانی شرکت خواهد کرد یا خیر، سکوت کرد ! 
- پس از جدایی کالدرون از باشگاه پرسپولیس، این مربی آرژانتینی به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالباتش از باشگاه  به فیفا شکایت کرد و در نهایت حکم  محکومیت 580 هزار دلاری سرخپوشان صادرشد اما پرسپولیس حدود یک ماه پیش، درخواست گراند رای (مشروح رأی) را از فیفا کرده بود که گویا فیفا گراند رأی پرونده کالدرون را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا سهیمه‌ کشورها در دو فصل آینده لیگ قهرمانان را مشخص و تصویب کرد،  3+1 بیشترین سهمیه‌ای است که هر کشوری می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد. این بدان معناست که 3 تیم به مرحله گروهی راه می‌یابند و چهارمین تیم یک کشور باید در رقابت‌های حذفی یا پلی آف شرکت کند.
- مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد با مشخص شدن تکلیف دیدار استقلال - سپاهان در روز 20 مرداد ، در حد فاصل پایان لیگ (30 مرداد) تا روز تاسوعا (8 شهریور) ادامه بازیهای جام حذفی را خواهیم داشت.
-  کریم بنزما توپچی فرانسوی رئال جایزه بهترین بازیکن فصل 2019/2020 باشگاه مادریدی  را دریافت کرد.
- فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد که در فصل 2019/2020  هیچ تیمی در سوپر لیگ این کشور به دسته پایین‌تر سقوط نخواهد کرد.
- باشگاه دورتموند اعلام کرد به صورت رسمی مارکو رویس به دلیل مصدومیت تاندون تا اطلاع ثانوی از تمرینات این تیم دور خواهد بود.
- جوزپه یاکینی سرمربی فیورنتینا قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
-  تیم ملی فوتسال کشورمان در جدیدترین رنکینگ جهانی  همچنان در رده ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
- ابراهیم صادقی ، سرمربی سایپا گفت : تیم ما در نیم فصل اول از اشتباهات داوری خیلی ضرر کرد و به گواه کارشناسان  بیشترین ضربه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خورد، با این حال به جامعه داوری اعتماد کامل داریم. داوران جوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی‌هایی می‌گذارند که از تماشاگر بی بهره اند   زیرا اگر این داوران در این مسابقات اشتباهی کنند تبعاتی ندارد.
- شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال خبرداد ،  من با استقلال قرارداد 2ساله منعقد کرده‌ام و برای فصل بعد هم به‌طور قانونی بازیکن استقلال محسوب می‌شوم. من ایران را دوست دارم و برای مردم آن ارزش و احترام بسیار زیادی قائلم و دوست دارم به بازی در استقلال ادامه بدهم .
-  مدیرعامل شرکت ال اشپورت  گفت شرکت هایی که برای ما البسه تولید می کنند اکثرا در کشور چین هستند و با توجه به اینکه منشا ویروس کرونا در چین است، اکثر این شرکت ها به حالت تعطیلی در آمدند. آنها قرارداد خودرابا فدراسیون  فسخ کردند.
- برای برطرف کردن مشکلات سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، احسان حاج صفی کاپیتان تراکتور به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است .
- ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران گفت اتفاقات میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا باعث سردرگمی همه شده است ، اگر کویت میزبان قهرمانی آسیا شود، بهتر است ، اکنون بازیکنان از شرایط ایده‌آل دور هستند.
«ولادیمیر آبراموف»، مدیر برنامه معروف روسی گفت: ترک از تیم زنیت فقط ممکن است برای آن دسته که روی نیمکت تیم می نشینند رخ دهد. اگر فکر می کنید سردار آزمون و  آرتم زیوبا یا یک بازیکن دیگر به تیم های اروپایی خواهند رفت، سخت در اشتباه هستید. در شرایط کنونی هیچ‌تیمی پول ندارد. فقط در روسیه هم این‌حالت نیست.
- جوئل ولتمن مدافع هلندی تیم آژاکس با امضای قراردادی سه ساله به برایتون پیوست.
- عربستانی ها در نامه ای اعلام کردند با نهایت قدردانی از خانواده نیوکاسل و همچنین درک اهمیت باشگاه فوتبال آن، به این نتیجه رسیدیم که از پیشنهاد خود برای به دست گرفتن مالکیت باشگاه فوتبال نیوکاسل انصراف دهیم. در جریان این فرآیند که به شکلی غیرمنتظره طولانی شده است، توافق تجاری مابین گروه سرمایه گذاری و مالکان باشگاه منقضی شده و برنامه ما برای سرمایه گذاری قابل ادامه نیست.
- هواداران باشگاه ریوآوه در فضای مجازی با مراجعه به صفحه مدیران ، خواستار حفظ مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم خود شدند. به خصوص که ریوآوه باید فصل آینده حضور در لیگ اروپا را تجربه کند. مهاجمی که با به ثمر رساندن 18 گل به طور مشترک با یکی از مهاجمان تیم‌های صدرنشین آقای گل این فصل از رقابت‌ها شد.
 - با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛ شایان مصلح، مدافع سپاهان تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
- بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که قرار بود دیروز برای مذاکره جهت تمدید قراردادش به این باشگاه برود این کار را نکرد تا ماجرای جدایی او از پرسپولیس، جدی‌تر شود.
طی روزهای گذشته این بحث مطرح شده که یکی از تیمهای متمول لیگ برتری حاضر است 8 میلیارد تومان برای جذب بشار هزینه کند.
- با گلزنی در دیدار مقابل سمپدوریا از سری بازیهای لیگ ایتالیا ، زلاتان ایبراهیموویچ به اولین بازیکنی تبدیل شد که برای هر دو تیم اینتر و میلان ۵۰+ گل به ثمر رسانده است .
- ژاوی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود اعلام کرد که ویروس کرونا را شکست داده و کاملا بهبود یافته است.
- از هفته سی و هفتم رقابت های سری آ ایتالیا، لاتزیو میزبان تیم برشیا بود و به پیروزی 2 بر صفر رسید. لاتزیو با این برد 78 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت . میلان میهمان سامپدوریا بود و به برد پرگل 4 بر یک دست یافت. میلان هم با این برد 63 امیتازی شد و در رده ششم ایستاد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار