PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
وریا غفوری با تکذیب خبر نیمه کاره رها کردن تمرین استقلال به دلیل اعتراض به بازگشت دانشگر، اعلام کرد با قدرت برای دیدار با سپاهان آماده می‌شود.
کیهان ورزشی-

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز برخی رسانه‌ها در خبری کذب مدعی شدند وریا غفوری و علی کریمی در اعتراض به بازگشت دانشگر به تمرینات، تمرین روز گذشته استقلال را نیمه‌کاره رها کرده‌اند.

در همین رابطه وریا غفوری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، گفت: واقعاً بعد از شنیدن این خبر دروغ تعجب کردم. علی کریمی به دلیل درگذشت دختر خاله‌اش، روحیه مناسبی برای تمرین نداشت و با هماهنگی آقا فرهاد در تمرین تاکتیکی شرکت نکرد. من هم مچ پایم درد داشت و چون می‌خواهم به تیم در دیدار مقابل سپاهان کمک کنم، با صلاحدید کادر فنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم، اما امروز من و کریمی با قدرت در تمرین خواهیم بود و خود را برای مصاف با سپاهان آماده می‌کنیم.

وی افزود: نشر این اخبار کذب از سوی حاشیه‌سازان و بازنشر آن از سوی دیگر حاشیه‌سازان، بدون شک با اهدافی دیگر انجام می‌شود. مجموعه استقلال امروز همدل است و می‌خواهد در بازی‌های باقیمانده دل هواداران را شاد کند و تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقیمانده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار