PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش دیدار ساده و راحتی برابر نساجی پیش رو ندارد.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی درباره حضور نیافتنش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: لازم می دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی توانم مصاحبه کنم عذر خواهی کنم هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربینهای تلویزیون را نداشتم.

وی درباره دیدار برابر نساجی هم گفت: می دانیم که در مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم که فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می گذارند. باید به آقای فکری و همکارانش بابت این نوع فوتبالی که ارائه می دهند تبریک بگویم. بازی راحتی برای ما نخواهد بود ولی ما پرسپولیس هستیم و در مقابل هر تیمی برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. درست است که قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد و دوست دارم  هوادارانمان از بازی بچه ها لذت ببرند. هرچند حضور فیزیکی ندارند ولی ما آنها را در قلب خودمان حس می کنیم.


وی تصریح کرد: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کنم واقعا خوشحالم. من خاطرات خوبی با این شهر و مردم دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد و با افتخار می گویم که من یک زمانی مربی این باشگاه بودم. برای مردم و تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار