PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
خبر بازگشت کاوه رضایی به تیم فوتبال شارلروا در رسانه های بلژیک بازتاب داشت.
کیهان ورزشی- 

فوروارد ایرانی و شناخته شده برای بلژیکی ها روز گذشته بار دیگر به تیم شارلروا بازگشت.

وی که تحت قرارداد تیم کلوب بروخه است، طبق آنچه باشگاه شارلروا اعلام کرد، به عنوان بازیکن قرضی در اختیار قرار گرفت.

حضور جدید ستاره 28 ساله در تیم شارلروا که «انتقالی قرضی بدون حق خرید» است، در رسانه های محلی منعکس شد.

سایت DHH نوشت:او بازگشت. در صبح جمعه شارلروا از طریق فضای مجازی خبر شوق انگیز بازگشت ستاره محبوب هواداران را اعلام کرد.رضایی توسط بروخه به شارلروا قرض داده شد بدون آنکه اولویتی در خرید پایان فصل قائل شود.

سایت FANSDOOR، نیز عنوان کرد: کاوه رضایی در فصل جاری  بازهم پیراهن شارلروا را به تن خواهد کرد. باشگاه بروخه فوروارد 28 ساله ایرانی را قرض داد.

این رسانه افزود: رضایی و شارلروا، ارتباط تنگاتنگ خوب و خانوادگی پیداکرده اند. زیرا وی در نخستین دوره حضورش در این تیم در 43 بازی لیگ 19 گل زد. بعد باشگاه بروخه بابتش 5 میلیون یورو روی میزگذاشت  و رکوردی در زمینه خرید در تاریخ خود خلق کرد. البته در دوره حضور در تیم بروخه، رضایی بازیکن سابق نبود و به همین خاطر فصل قبل به شارلروا قرض داده شد. در این مقطع بود که وی باردیگر همان بازیکن مطرح سابق شد. زیرا در 25 بازی 14 گل زد.

کلوب بروخه در آغاز تابستان اعلام کرد که روی حضور رضایی برای فصل بعد حساب نمی کند. چرا که سرمربی تیم اکنون با امانوئل دنیس، دیوید اوکرکه، میشل کرمینک، و یوسف بادجی 4 مهاجم در خدمت دارد.

سایتKRANT نیز به درج خبر انتقال قرضی رضایی به تیم شارلروا پرداخت و از آن به عنوان اتفاقی خوش در نقل و انتقالات تیم شارلروا یاد کرد.

سایت RBT نیز نوشت رضایی برای سومین مرتبه بازی نزد شارلروا را با این انتقال تجربه می کند.
برچسب ها: کاوه رضایی ، شارلروا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار