PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در آسیا برنامه داریم که یک رقیب جدی باشیم و مطمئن هستم هواداران‌مان را شاد خواهیم کرد.
کیهان ورزشی-

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، احمد سعادتمند در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: در جریان هستید که به دلیل شیوع کرونا، لیگ و تمرینات تعطیل شد و در ادامه فرصت کمی به تیم‌ها برای آماده‌سازی داده شد. در اولین بازی، برای برگزاری یک مصاف معوقه راهی خوزستان شدیم که متاسفانه شرایط خوبی به لحاظ شیوع ویروس در آن مقطع نداشت و بعد از آن، به تناوب بازیکنان ما دچار ویروس کرونا شدند و در مقطعی 15 عضو تیم ما هم کرونایی شدند.

وی افزود: ما مدت قابل توجهی همه شاکله تیم را در اختیار نداشتیم، ولی خدا را شکر در روزهای اخیر همه بازیکنان را به جز یکی دو مصدوم در اختیار داریم و تمرینات‌مان منظم برگزار می‌شود. امیدوارم با پیروزی برابر سپاهان، برای کسب سهمیه و در ادامه موفقیت در جام حذفی گام بزرگی برداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برای امیر قلعه‌نویی آرزوی سلامتی و بهبودی دارم، ادامه داد: ما استقلال هستیم و بازیکنان خوبی داریم. به کادر فنی‌مان اعتقاد داریم و امروز با تمام توان وارد زمین می‌شویم و بازیکنانمان تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهند گرفت.

سعادتمند گفت: قطعا باشگاه استقلال، همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و همه می‌دانیم که استقلال پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا است. ما جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر را در پیش داریم. علی‌رغم مشکلات، تلاش‌مان روی حفظ شاکله تیم است. بنا داریم امسال کمترین خروجی را داشته باشیم و بتوانیم در نقاطی که لازم است، نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم. در آسیا هم برنامه داریم یک رقیب جدی باشیم و مطمئن هستم هواداران‌مان را شاد خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: به هواداران خوب‌مان می‌گویم که بازیکنان، کادرفنی، مجموعه عوامل تیم، کادر مدیریتی، هیئت مدیره و ... تلاش می‌کنند تا باشگاه استقلال بزرگی خود را داشته باشد و همچنان باعث افتخار ایران باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار