PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل نساجی مثل یک قهرمان بازی کردیم و چهره یک تیم کاملا برتر را داشتیم.
کیهان ورزشی-
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: می توانم بگویم بازی یک طرفه ای بود و تیم نساجی روی صحنه ای که تمرکز خوبی برای پرتاب اوت دستی نداشتیم به گل رسید. فقط یک موقعیت به حریف دادیم روی همان هم گل خوردیم.

وی افزود: مثل یک قهرمان بازی کردیم و چهره یک تیم کاملا برتر را داشتیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که نشان دادند بی جهت قهرمان نشده اند.

سرمربی پرسپولیس افزود: می‌توانستیم بازی را با چند گل ببریم،گ اما در زدن ضربات آخر زدن بی دقت بودیم. هواداران باید به این تیم افتخار کنند. با توجه به شرایط زمین ورزشگاه وطنی بازی کردن در این ورزشگاه سخت است. با این وجود مقابل نساجی به لحاظ فنی تیم خوبی بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

گل محمدی تصریح کرد: از تیم حریف هم به دلیل بازی جوانمردانه اش تشکر می‌کنم. بازی های باقی مانده لیگ هم برای ما مهم است و با تمام قدرت آنها را ادامه می‌دهیم. تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت و از آنها  می‌کنم.

وی درباره واکنش مثبت هواداران نساجی به اظهارات اخیرش درباره فضای شهر قائمشهر توضیح داد: من یک بحث کلی گفتم. قائمشهر فوتبال‌خیز است و استعدادهای نابی دارد. تیمی مثل نساجی با ریشه است و همه مردم شهر باید به آن افتخار کنند. به همین دلیل نساجی برای بازی  باید امکانات بهتری داشته باشد. 

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: با توجه به استعدادهای منطقه، هواداران و فوتبالی که قائمشهر دارد، ورزشگاه وطنی به لحاظ کیفی و کمی کوچک است. یکی از دوستان گلایه کرد چرا در نشست خبری قبل بازی شرکت نکردم اما در این شهر یک هتل سه ستاره نیست که تیم ما در آن مستقر شود. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: جای تأسف دارد که در شهری به بزرگی قائمشهر یک هتل خوب وجود ندارد. وضعیت ورزشگاه را هم که می بینید. به نظرم قائمشهر از لحاظ امکانات ورزشی و توریستی، شهر فقیری است و باید به این شهر خیلی بیشتر از این‌ها رسیدگی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار