PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری کنکور سراسری در اختیار وزارت علوم قرار گرفت.
- درچهارمسابقه باقیمانده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال که امشب برگزار شد ، پارس جنوبی جم در خانه خود، دوبرصفر نتیجه را به شاهین بوشهر واگذار کرد ، استقلال در ورزشگاه آزادی ده نفره بانتیجه  2 - 1 از سدسپاهان اصفهان گذشت ، مصاف گل گهر و فولاد بدون گل به پایان رسید ودر قائمشهر ، تیم نساجی ، تیم پرسپولیس قهرمان زودهنگام فصل را یک بر یک متوقف کرد.
- درمصاف دو تیم لندنی برای تصاحب جام حذفی انگلیس ، تیم آرسنال تحت رهبری آرتتا با پیروزی 2 - 1بر چلسی برای چهاردهمین بار برسکوی قهرمانی تکیه زد.
-  در حاشیه دیدار استقلال - سپاهان، ازهفته 27 بازیهای لیگ برتر ، با توجه به اینکه امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان به دلیل بیماری روی نیمکت حضور نداشت ، بازیکنان این تیم با لباس‌هایی که تصویر سرمربی زردپوشان دیده می‌شد، در عکس تیمی شرکت کردند.
- دیدیه دروگبا ستاره اسبق فوتبال جهان امروز رسما نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ساحل عاج شد.
-  در پایان بازی پرسپولیس. مقابل نساجی (1-1)، مهدی ترابی هافبک ملی پوش و مصدوم تیم تهرانی لباس خود را به یک  هوادار نساجی هدیه داد.
- محرومیت شایان مصلح بازیکن سپاهان چند ساعت مانده به بازی با استقلال  توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال لغو شد!
- دانیال اسماعیلی‌‌فر طبق «بندی» که در قراردادش است، مشکلی برای دریافت رضایتنامه از ذوب آهن ندارد و گفته می‌شود به غیر از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان نیز مشتری‌های این بازیکن هستند.
-  سرمربی آرژانتینی و سابق تیم پرسپولیس که از سوی این باشگاه به جشن قهرمانی دعوت شده بود با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان سفر به ایران را ندارد و بار دیگر قهرمانی سرخ ها را تبریک گفت.
 - فدراسیون تنیس آلمان بنیامین ابراهیم زاده را به عنوان بهترین تمرین دهنده سال 2020 انتخاب کرد.ابراهیم زاده بازیکن تیم ملی تنیس دیویس کاپ است، که در دهه 80 برای ایران بازی می کرد
- نشریه "رکورد" اسامی 10 بازیکن ارزشمند لیگ برتر فوتبال پرتغال را معرفی کرد که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان و باشگاه ریو آوه با کسب 110 امتیاز در جایگاه هشتم این فهرست قرار گرفت.
- براساس رنکینگ مجله رینگ، تایسون فیوری در صدر بهترین بوکسورهای سنگین‌وزن جهان قرار گرفت.فیوری قرار است در سال 2021 در رقابتی مهم با جاشوا مبارزه کند.اسامی پنج بوکسور برتر جهان به این شرح است: تایسون فیوری، آنتونی جاشوا، دیلیان وایت، دونتی وایلدر و لوئیس اورتیز.
- باشگاه صنعت نفت آبادان از تیم داوری دیدار با شهرخودرو مشهد به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد . بهنام سراج، سرمربی نفت آبادان هم که پس از این دیدار حال مناسبی نداشت، امروز از بیمارستان مرخص شد.
- با غیبت رونالدو در لیست بازی یوونتوس برابر رم در هفته پایانی سری آ، آقای گلی ایموبیله ستاره لاتزیو در سری آ و کفش طلایش در اروپا قطعی شد.
-  3 بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان که پیش از شروع تمرینات زیر نظر مربی خود پرویز مظلومی ، تست کرونا داده بودند با مثبت اعلام شدن جواب آن اردو را ترک کردند.
- بوراک ایلماز، مهاجم تیم ملی ترکیه به باشگاه لیل فرانسه پیوست.
- تیم پاری سن ژرمن با پیروزی 6-5 در ضربات پنالتی برابر لیون، قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد. پاریسی ها قبل از این فاتح لیگ و جام حذفی فرانسه شده بودند .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار