PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه گالاتاسرای ترکیه با هدایت فاتح تریم خواهان جذب علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون شده اما این بازیکن به هلندی‌ها چراغ سبز نشان داده است و احتمالا فصل بعد در هلند توپ می‌زند.
- باشگاه الدحیل قطر، یکی از رقیبان آسیایی پرسپولیس، قرارداد ادمیلسون جونیور را تا سال 2024 تمدید کرد.
 -  باشگاه پرسپولیس طی تماسی با وکیل برانکو  اعلام کرد که تمام مطالبات این مربی کروات را پیش از ششم اوت (16 مرداد) به حسابش در عمان واریز خواهد کرد.
- تیم بانوان اکسون به مقام قهرمانی رقابتهای والیبال حذفی باشگاههای تهران نائل آمد! " اکسون" در فینال ایندوره از رقابتها  حریف خود آبنوس تهران را با نتیجه سه بر صفر  مغلوب و جام قهرمانی را بالای سر بردمربیگری تیم والیبال اکسون را اورانوس احمدی عهده دار بود. 
- سایت فوتبال اینسایدر مدعی شد، باشگاه تازه‌ صعود کرده به لیگ برتر لیدز یونایتد به دنبال جذب میلاد محمدی مدافع چپ ایرانی تیم خنت بلژیک است طبق اعلام این رسانه، هزینه انتقال محمدی به لیدز حدود 6.3 میلیون پوند (7 میلیون یورو) خواهد بود.
- مهدی قائدی مهاجم ریزنقش استقلال که در جریان بازی با سپاهان مصدوم شده بود ، طبق اعلام پزشک این باشگاه مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او می تواند استقلال را مقابل تیم شهر خودروی مشهد همراهی کند.
- باشگاه سپاهان از داور بازی با استقلال رسما شکایت خواهد کرد.سپاهانی ها معتقدند گل اول استقلال با یک پنالتی بحث برانگیز بر روی شیخ دیاباته به دست آمد که اغلب کارشناسان داوری این پنالتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نادرست عنوان کردند.
قضاوت این مسابقه را بیژن حیدری برعهده داشت.
-  میسون گرینوود، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن ماه جولای شیاطین سرخ انتخاب شد.
- نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو امروز خبر داد، اگر باشگاه سویا بتواند پیشنهادی در حدود 10 میلیون یورو ارائه بدهد، راکی تیچ اهل کروات هافبک کهنه کار بارساراهی آندلس خواهد شد.
- جدیدترین گزینه احتمالی دروازه بانی برای منچستریونایتد ، کسپر اشمایکل دروازه بان لسترسیتی و پسر پیتر اشمایکل   دروازه بان اسبق شیاطین سرخ است.
- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده پایتخت ایران به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
- رقابتهای اتحادیه ملی بسکتبال بانوان موسوم به WNBA نیز امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری و تیم های مینه سوتا ، شیکاگو و سیاتل در مقابل حریفان خود پیروز شدند.
-  زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان با گلزنی در بازی شب گذشته مقابل کالیاری به مسن ترین بازیکن تاریخ سری آ ایتالیا تبدیل شد که در 38 سالگی موفق شده در طول یک فصل 10 گل به ثمر برساند.
- کریستیانو رونالدو با گلزنی در 16 بازی پیاپی رقابت های این فصل لیگ ایتالیا ، رکورددار تاریخ سری آ شد.
- تیم پورتو با پیروزی 2 بر 1 برابر بنفیکا، قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه های پرتغال شد.
- به دنبال خاتمه بازیهای این فصل لیگ ایتالیا ، تکلیف کسب سهمیه اروپایی سری‌آ مشخص شد . براین اساس تیمهای یوونتوس، اینتر، لاتزیو و آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا وتیمهای رم و  میلان در لیگ اروپا2021 به میدان خواهند رفت.
-  تیم فوتبال مس رفسنجان با پیروزی یک برصفر  مقابل فجرسپاسی  به عنوان اولین تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد. درسایر بازیها ، تیم آلومینیوم در اراک با گل از روی نقطه پنالتی یک بر صفر ملوان انزلی را شکست داد. خوشه طلایی ساوه در رشت چهار بر صفر خودرا به سپیدرود تحمیل کرد. داماش در تبریز سه بر صفر از سد شهرداری گذشت . قشقایی و آرمان گهر 1 - 1 شدند.بادران با 2 گل نود ارومیه را مغلوب کرد . رایکا دربابل دو بر یک به تیم هوادار باخت . مس کرمان درتهران دو بر یک بر نیروی زمینی فائق آمد.استقلال خوزستان و گل ریحان هم تن به تساوی بدون گل دادند.
- تیم آرسنال با برتری دو بر یک برابر چلسی قهرمان جام حذفی باشگاه های انگلیس شد . دوتیم بازی فینال را درورزشگاه ویمبلی لندن برگزار کردند. آرسنال قبل از شروع فصل آتی لیگ برتر ، باید بازی سوپر جام یا همان چرتی شیلد (خیریه) را برابر لیورپول قهرمان لیگ برگزار کند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار