PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با توجه به شیوع گسترده کرونا درکشورمان ممکن است فیفا میزبانی مقدماتی جام‌ جهانی قطر را از ایران بگیرد.بعد از شانسی که ایران برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا در ‌سال 2020 از دست داد، حالا همان‌ طور که انتظارش می‌رفت بحث بازی‌های ملی وسط آمده و احتمال دارد تیم ایران چهار بازی حساس باقیمانده خود از دور اول مقدماتی جام‌ جهانی 2022 را در کشورهای دیگر برگزار کند.
- تیم ملی دوچرخه سواری ایران از سوی فدراسیون بین المللی ، مجوز حضور در رقابت‌های جهانی سوئیس را به خاطر آمار بالای مرگ و میر کرونا در ایران دریافت نکرد.
- وکیل برانکو مربی اسبق پرسپولیس گفت: جریمه‌های بیشتری بابت دیرکرد به طلب برانکو اضافه شده و اگر اشتباه نکنم باشگاه پرسپولیس باید نسبت به آن رأی (یک میلیون و 55 هزار یورو)، حدود 60 هزار یورو بیشتر به ما بپردازد۰
- سعیدرمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد : ما هم در بازی رفت با سپاهان از داوری ضربه خوردیم؛ اما اینکه ازسوی سپاهانی ها صحبت از هدیه گرفتن توسط داور باشد، قشنگ نیست .
- باشگاه استقلال خبر داد شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی این تیم فردا در تمرین حاضر می‌شود و امیدواریم مشکلی نداشته باشد.  مهدی قائدی دیگر مهاجم  چون در ابتدای فصل به هواداران قول داده  10 گل بزند ، فشاری است که او روی خودش آورده؛ وی کمی مصدومیت دارد منتهاباید در یکی دو روز آینده ریکاوری ‌کند.
- در  جلسه ای که امروز با حضور پرویز مظلومی و حسین عبدی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، برنامه های آتی دو تیم جوانان و نوجوانان برای حضور مقتدرانه در رقابت های قهرمانی آسیا مورد تبادل نظر قرار گرفت. این دومربی در ابتدای جلسه با نبی گزارشی درباره اردوی اخیر این تیم ها ارائه کردند.
- امروز جلسه مهمی در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای تعیین مدیرعامل جدید برگزارشد که اعضای هیات مدیره باشگاه اصفهانی پس از برکناری جوادمحمدی از احمدجمشیدی رئیس سابق تربیت بدنی اصفهان و مدیرکل اسبق امور اجتماعی استانداری، به عنوان سرپرست جدید باشگاه ذوب‌آهن نام بردند .
-  صبح امروز (دوشنبه) از شاهین بیانی بازیکن دهه شصت و اوایل هفتاد تیم فوتبال استقلال، در محل این باشگاه از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال، تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم محسن خمارلو معاون ارتباطات و فرهنگی باشگاه، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان، اکبر کارگرجم، محمد نوری و جعفر غفاری از اعضای کمیته پیشکسوتان هم حضور داشتند.
- باشگاه آنتورپ بلژیک مبلغ 550 هزاردلار به حساب باشگاه پرسپولیس بابت جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق این تیم واریز کرد.
- باکمال تاسف و تاثر باخبرشدیم «محمدرضا نوایی» پیشکسوت کشتی، دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان، مربی اسبق تیم ملی، مدرس کشتی، گزارشگر و مفسر کشتی ، دار فانی را وداع گفت. مصیبت در گذشت نوایی را به خانواده آن مرحوم وجامعه کشتی تسلیت می گوییم .
- بعد از پیروزی تیم استقلال برابر سپاهان در هفته 27 لیگ برتر(2-1)، فرهاد مجیدی مربی جوان استقلال در حرکتی جالب به هر کدام از بازیکنان و کادر فنی این تیم مبلغ 200 دلار پاداش داد تا بازیکنان این تیم برای بازی با شهرخودرو با روحیه مضاعف به مصاف حریف مشهدی بروند.
- در حالی که قرار بود رقابت‌های لیگ بسکتبال استرالیا آغاز شود، به دلیل مثبت شدن تست کرونای 12 بازیکن تیم ملبورن یونایتد به تعویق افتاد.طبق اعلام رسانه‌های این کشور، این رقابت‌ها تا اوایل دسامبر به تعویق افتاده است .
- راننده انگلیسی تیم مرسدس در حالی فاتح گرندپری کشور خود شد که لاستیک او درجریان مسابقه پنچر شد اما وی با سه چرخ سالم سرانجام با موفقیت به خط پایان رسید.
- نشریه رکورد پرتغال با انتشار تصویری از مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه ریوآوه این کشور بر روی جلد خود از علاقه تیم پورتو برای جذب او و همچنین نونو سانتوس خبر داد.
- امیرحسین فراهانی رئیس رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور  با اعلام زمان پایانی ثبت قرارداد 5 بازیکن رده های امید و جوانان برای تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ دسته سوم اظهار داشت : تیم های حاضر در مسابقات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 15 مردادماه وقت دارند تا نسبت به ثبت قرارداد 5 بازیکن رده امید و جوانان خود اقدام کنند.
- در شش بازی برگزار شده ازگروه دوم هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، تیم سرداربوکان دو بر یک بر ملی حفاری اهواز پیروزشد. مصاف شهدای رزکان البرز با شهدای بابلسر یک بر یک به پایان رسید ، ایران جوان با یک گل از سد بعثت کرمانشاه گذشت ، چوکای تالش صدرنشین گروه دوم این رقابت ها در گچساران با دوگل به نفت و گاز باخت (2-1) . نفت امیدیه هم با یک گل از تیم توانمند شهرداری بندرعباس پذیرایی کرد. درماهشهر تیم شهرداری این شهر 5-1خودرا ازکنار شهرداری بم عبورداد. بازی پاس همدان با مس شهر بابک نیز به دلیل مثبت بودن آزمایش کرونای چند بازیکن دوتیم به تعویق افتاد.
- اکرم عفیف ملی پوش فوتبال قطر به خاطر مصدومیت چهارهفته قادر به بازی و تمرین کردن نیستند.
- فدراسیون جهانی تیر و کمان تاریخ برگزاری  مسابقات قهرمانی دنیا را به خاطر گستردگی ویروس کرونا از 2020 به 2021 تغییر داد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار