PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فولادخوزستان در دیدار قبل مقابل گل‌گهر سیرجان  به رکورد 204 بازی در لیگ برتر رسید و عنوان بیشترین بازی را در بین بازیکنان خارجی لیگ‌برتر  مال خود کرد.
- امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان  در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر نساجی مازندران گفت : پیکار با نساجی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما و مهم‌ترین بازی برای بازگشت به جدول است ، اگر بتوانیم در مسابقه فردا برابر نساجی پیروز شویم هم در جدول وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد و هم با روحیه بالا برای بازی با استقلال در جام حذفی آماده می‌شویم.
- مجید نامجومطلق، کمک مربی استقلال اعلام کرد : باشگاه سپاهان با بیانیه می‌خواهد داور بازی جام حذفی را تحت فشار بگذارد. اهالی فوتبال من را می‌شناسند که اصلا اهل حاشیه نیستم. در تمام این مدت هم حواسم فقط به استقلال معطوف بوده ولی تصور می‌کنم همه ماجرای بیانیه و ... فقط به خاطر این است که داوران بازی روز دوشنبه در جام حذفی را تحت فشار قرار بدهند و روی ذهن آنها تأثیر بگذارند. البته حتما تیم محترم داوری آن مسابقه و کمیته داوران این رفتار را مدنظر قرار خواهند داد.
- لیگ‌برتر بسکتبال زنان ایران با قهرمانی گروه بهمن تهران به پایان رسید. تیم‌های بانوان شهر گرگان و نامی‌نو اصفهان نیز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند و صبح امروز (چهارشنبه) کاپ قهرمانی و مدال‌های خود را در مراسمی که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، دریافت کردند.
- شنیده‌ها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد ساختمان باشگاه پرسپولیس به منطقه چیتگر تهران انتقال پیدا کند. ساختمانی پنج طبقه، اداری، مبله و بزرگ آماده شده و به زودی پرسپولیسی‌ها به این محل نقل مکان خواهند کرد.
- حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال ایران که در  چهار فصل اخیر در باشگاه غیرت قزاقستان حضور داشت، با عقد قراردادی راهی بنفیکا پرتغال شد.
- گفته می‌شود با مجوزی که پزشکان برای امیرقلعه‌نویی صادر کرده‌اند، این مربی می‌تواند در دیدار روز آینده از کنار خط شاگردانش را در ورزشگاه نقش جهان هدایت کند.
- با اعلام باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ، بشار رسن و اوساگونا امروز(چهارشنبه)  در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند و با توجه به درصدهای دریافتی قبلی، بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند. این پرداخت‌ها در جهت همسان‌سازی میزان پرداختی‌ها به اعضای تیم انجام شد.
- کریم باقری دیگر قرار نیست به صورت همزمان در تیم ملی و پرسپولیس کار کند و پس از جدایی از پرسپولیس در پایان فصل به صورت کامل در تیم ملی خواهد بود.
- طی حکمی از سوی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، ناصر پورعلی‌فرد به عنوان مشاور عالی این فدراسیون منصوب شد. پورعلی‌فرد مسئولیت دبیری فدراسیون تکواندو را طی سال‌های 1377 تا 1379 و سپس چهار سال نایب رییسی این فدراسیون را برعهده داشت.
- فران تورس، هافبک 20 ساله والنسیا با قراردادی 5 ساله به ارزش 21 میلیون پوند از والنسیا به منچستر سیتی پیوست.
- باشگاه  فولام با برتری در فینال مرحله پلی آف لیگ زیر گروه انگلیس باردیگر به سطح اول فوتبال این کشور بازگشت.
- باشگاه پرسپولیس به دو سرمربی اسبق خود بدهکار است و باید هرچه زودتر با آنها تسویه حساب کند. برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون دو شاکی جدی پرسپولیس هستند که اگر مدیران این باشگاه تا چند روز آینده با آنها تسویه نکنند، اتفاقات بدی برای سرخپوشان رخ خواهد داد.
- رسول‌پناه، رئیس هیات مدیره پرسپولیس روز گذشته به دیدار مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال رفت تا درخصوص پرونده برانکو بحث و گفتگو کند. شرایط حقوقی برای واکنش و اقدامات باشگاه، مکاتبات با فیفا و همچنین چگونگی زمان خریدن قسمت عمده این نشست را شامل شد.
-  مسابقات و لیگ‌های والیبال در سال 1399 مزین به نام شهید سردار سلیمانی شد.
-  لوکا دونچیچ، ستاره اسلوونیایی تیم دالاس موریکس با ثبت آمار خیره کننده 34 امتیاز، 12 پاس گل و 20 ریباند در دیدار مقابل ساکرامنتو  با 21 سال سن تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ NBA شد که به چنین رکوردی می‌رسد.
- شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی بازیکنانی هستند که از باشگاه پرسپولیس پاسپورت خود را تحویل فدراسیون داده‌اند و شانس زیادی برای قرار گرفتن در لیست دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران دارند.
-  کارگروه ویژه سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری کمیته های انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون به صورت ویژه مسابقات لیگ‌های فوتبال در هفته‌های پایانی را زیر نظر می گیرد.
- تعدادی از باشگاه های مطرح جهان ازجمله  بارسلونای اسپانیا  ضمن اعلام همبستگی با قربانیان انفجار بیروت، کشته شدن شماری از شهروندان بر اثر این انفجار را تسلیت گفتند.
- به نقل از Soccernews هلند، تیم آژاکس همچنان برای جذب علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون انگلیس با دیگر رقیب هلندی‌‌اش یعنی آیندهوون رقابت می‌کند .اسکوت چگ، یکی از استعدادیاب‌های برایتون انگلیس نیز برنامه آژاکسی‌ها برای جذب علیرضا جهانبخش را تایید کرده است.
- کنفدراسیون  بوکس  آسیا از علی خدادادی پدیده 8 ساله ایرانی تمجید و قدردانی کرد.
- وزارت ورزش رسما اعلام کرد: در راستای مبارزه با فساد در ورزش و با اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دوتن از مديران سابق باشگاه پرسپولیس با حكم مقامات قضایی بازداشت شدند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار