PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
وزیر ورزش و جوانان گفت عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده اند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، درباره اقدامات این وزارت در زمینه مبارزه با فساد اظهار داشت: خوشبختانه با همکاران در وزارت اطلاعات جلساتی داریم. همکاران ما در وزارت اطلاعات عوامل زیادی را شناسایی کردند. در این مسیر دلالان فوتبال و عوامل مختلف فساد در باشگاه ها، شناسایی شده اند. برخوردها شروع شده است.

وی افزود: البته طبیعی هم هست، وقتی می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات را به عنوان امین نظام و یک دستگاه مقتدر به صحنه می آوردیم، یکسری بترسند، جوسازی علیه ما کنند و اتهامات ناروا بزنند.

وزیر ورزش تاکید کرد: البته این مسئله برای ما طبیعی است. متأسفانه برخی از رسانه ها با عوامل دلال، سودجو و فاسد همکاری هایی دارند که به مرور شناسایی می شوند و برخوردها شروع شده است.

سلطانی فر عنوان کرد: مطمئنا در روزها و هفته های آینده، ما اخبار بیشتری از برخورد با مفسدین در عرصه ورزش و عوامل فساد مطرح خواهیم کرد و شما خواهد شنید. امیدوار هستیم که این حرکت بتواند باعث سالم سازی فضای ورزشی شود.

وی با اشاره به برخی جوسازی ها یادآور شد: اگرچه گفتم، جوسازی علیه ما و سایر مدیران وزارتخانه و افراد وابسته انجام می شود اما باکی نداریم. محکم در این مسیر ایستاده ایم و با قوت و قدرت تا زمانی که هستیم، در زمینه مبارزه با فساد در ورزش تلاش می کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار