PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت:. واقعا مبارزه با قهرمان چند دوره لیگ برتر و قهرمان امسال آسان نیست و بازی سختی با پرسپولیس داریم.
کیهان ورزشی- 

لوکا بوناچیچ در نشست خبری آنلاین قبل از مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا می  خواستم روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک بگویم. این طور که معلوم است مسابقه ما با پرسپولیس در شرایط جالبی به این بازی نرسیدیم. واقعا مبارزه با قهرمان چند دوره لیگ برتر و قهرمان امسال آسان نیست و بازی سختی با پرسپولیس داریم. قهرمانی پرسپولیس را پیشاپیش به این تیم تبریک می گوییم اما به عنوان ذوب آهن آماده ایم پا به پای آنها بجنگیم و اگر توانستیم 3 امتیاز را از پرسپولیس بگیریم.

وی در مورد اینکه ممکن است پرسپولیس انگیزه لازم را نداشته باشد گفت: این صحبت ها بیشتر داستان های کودکانه است داستان هایی که برای بچه ها گفته می شود. یحیی گل محمدی مربی بسیار حرفه ای است و پرسپولیس هم تیم حرفه ای و کاملا جدی است و مطمئنم آنها با صدرصد توان مقابل ما بازی خواهند کردو این حرف ها را قبول ندارم. گاهی بازی با جوانان حریف سخت تر از بازیکنان اصلی است اگر حریف بخواهد به این شیوه بازی کند البته، با این حال ما همه جوره آماده بازی با پرسپولیس هستیم چه با نفرات اصلی شان بازی کنند چه نفرات جوان، ما می خواهیم مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اهدای جام قهرمانی به تیم پرسپولیس گفت: همانطور که گفتم قهرمانی مجدد پرسپولیس را به آنها تبریک می گویم زیرا با شایستگی تمام قهرمان شده اند. ما هم باید کاری برای خودمان انجام بدهیم و با کسب یک پیروزی قهرمانی کوچکی برای خودم به دست بیاوریم.

بوناچیچ در مورد اینکه تیمش در خطر سقوط است عنوان کرد: بله در منطقه خطر قرار گرفته ایم اما کمترین تقصیر برعهده ماست زیرا بعدا به تیم اضافه شدیم اما 6-7 امتیازداخل زمین را که در جیب مان داشتیم را با اتفاقاتی که درون زمین رخ داد نتوانستیم به دستش بیاوریم البته این حرفم توجیه نیست که بخواهیم توجیه کنیم اما واقعیت این است که امتیازات حساسی که در دستمان بود را از دست دادیم. اگر همه مسایل عادی بود و داوری مسابقه هم عادلانه تر بود شاید الان 30 امتیازی بودیم.

این مربی تصریح کرد: الان این اتفاق نیفتاده و در منطقه خطر هستیم و باعث شده که ما و بازیکنان زیر استرس و فشار کار را ادامه بدهیم که کارمان سخت شده اما به این چیزها فکر نمی کنیم و آماده هستیم و مسئولانه برخورد می کنیم و همه کار خواهیم کرد که موفق از بازی با پرسپولیس و دو بای دیگر موفق شویم.

وی در مورد اضافه شدن رحمان رضایی به تیم ذوب آهن اظهار داشت: با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و من هم قبول کردم که او بیاید. اتفاق خوبی است که برایمان رخ داده چون اتفاقا ما به کسی نیاز داشتیم که برند فوتبال باشد و فدراسیون او را بشناسد و آن اتفاقات عجیب و شگفت آور را با اضافه شدن رحمان رضایی  فراموش کنیم و می توانیم بهتر باشیم. فقط این را اضافه کنم که ذوب آهن تیم بزرگ، ریشه دار و با قدمتی است و جایگاهش با وجود همه مشکلات در لیگ برتر است و امیدوارم  و مطمئنم که ذوب آهن در لیگ برتر به حیات خود ادامه خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار