PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
سرمربی پرسپولیس گفت: دوست داریم با پیروزی مقابل ذوب آهن جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.
کیهان ورزشی- 

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: قبل از این که بخواهم در مورد بازی صحبت کنم جا دارد مجددا پوکر قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هواداران تبریک بگویم. زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیده شد. خیلی‌ها برای این قهرمان زحمت کشیدند. وقت گذاشتند و مایه گذاشتند. از هریک تشکر می‌کنیم. وقتی موفقیتی به دست می‌آید خیلی‌ها خصوصا هواداران در آن دخیل هستند و از همه تشکر می‌کنیم.

وی افزود: از بازیکنان قدیمی خود من مثل بیرانوند، ‌احمد زاده، ماهینی و یا بازیکنان مصدوم مان مثل انصاری و ربیع‌خواه، مربیان قبلی یعنی کالدرون و برانکو، که به خصوص برانکو برای شکل گیری این پوکر قهرمانی خیلی تلاش کرد.از پیشکسوتان هم تشکر می‌کنم که ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت کردند. دوست داشتم اگر کنارمان بودند و در جشن قهرمانی شرکت می‌کردند، اما به خاطر مسائل بهداشتی وکرونا این اتفاق رخ نمی‌دهد. دوست داشتیم در حضور آنها و هواداران جشن می‌گرفتیم.

گل محمدی تصریح کرد: از مدیریت باشگاه جناب رسول پناه که کار سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کرد هم تشکر می‌کنم. باشگاه مشکلات زیادی داشت و همچنان هم مشکلات زیادی دارد و انصافا یک تنه زحمت می‌کشد و خیلی مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کرده اما مشکلات زیادی وجود دارد. از عبدی و بازیکنان تیم‌های پایه هم تشکر می‌کنم. آنها سرمایه‌های باشگاه هستند و زحمات زیادی کشیدند و پرتلاش بودند. مایه افتخار ما هم هواداران هستند.  می‌خواهیم روند موفقیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهیم.

وی تاکید کرد: لیگ هنوز تمام نشده و 3 بازی دیگر تا پایان لیگ داریم. می‌خواهیم در هر سه بازی با قدرت و پرتوان در زمین حاضر شویم. نمی‌خواهیم تیم‌هایی که در پایین جدول هستند به خاطر تیم ما ضرر کنند. بنابراین همه تیم‌ها مطمئن باشند ما با تمام توان بازی خواهیم کرد و بعد از پایان لیگ هم برای جام حذفی آماده می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تیم ذوب‌آهن گفت: این تیم یکی از تیم‌های پرمهره لیگ است و بازیکنان خوبی دارد.لوکا بوناچیچ تغییرات خوبی در تیم ایجاد کرده است و از نظر شکل بازی تغییراتی در این تیم ایجاد کرده، بازی سختی با ذوب‌آهن داریم. بازیکنان این تیم چند سال است که بازی می‌کنند و از نظر کیفی تیم در سطح بالا هستند. می‌خواهیم بازی فنی خوبی انجام بدهیم. امتیاز این بازی برایمان مهم است چون می‌خواهیم با پیروزی جام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالای سر ببریم. نمی‌خواهیم اتفاقی که در بازی با ماشین سازی رخ داد قبل از دریافت سوپر جام دوباره به آن دچار شویم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند، دوست نداریم در تهران مقابل تیمی امتیاز از دست بدهیم و با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد این که برگزاری جشن قهرمانی بدون حضور هواداران چه حال و هوایی دارد، گفت: شرایطی است که پیش آمده و به ضرر پرسپولیس است. تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها از غیبت هواداران بیشتر ضرر را کرده است. چون تیم ما بیشترین تماشاگر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در لیگ داشت.

گل محمدی تصریح کرد: من اصلاً دلم نمی‌خواست این جشن قهرمانی بدون حضور آنها رخ بدهد اما از زمانی که من به پرسپولیس  آمدم به خاطر شرایطی که هست فقط در دو بازی هواداران بودند و بازی خوبی هم از کار درآمد و امیدوارم این کرونا هر چه زودتر تمام شود زیرا دلمان برای حضور هواداران تنگ شده است.

گل محمدی در مورد این که نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم هست یا نه، عنوان کرد: بله، در کل نگران هستیم. نمی‌شود نگران نبود، ممکن است امتیاز کسر کنند یا پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود. من اطلاع دقیقی ندارم که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا نه، اما باشگاه در تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پایان برساند.

وی در مورد این که دوست دارد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به قید قرعه با چه تیمی بازی کند گفت: فرقی نمی‌کند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با تمام تیم‌های قوی دیگر بازی کند، هم در نیمه نهایی و هم در فینال. در شرایط حاضر 4 تیم شانس دارند و فرق نمی‌کند ما مقابل استقلال،‌ سپاهان، تراکتور یا نفت مسجدسلیمان بازی کنیم، هر سه تیم تیم‌های خوب و قدرتمندی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار