PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
کیهان ورزشی-
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

«باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود نزد فیفا کرده است. این اقدام با توجه به پذیرش این درخواست‌ از سوی فیفا در دیگر موارد انجام شد. باشگاه پرسپولیس، همچنین برای اجرای آرای صادره از سوی فیفا، روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به واریز پنج درصد سود سالیانه به حساب این دو مربی در عمان کرده است.

باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه نسبت به پرداخت کامل مطالبات مارکو استیلینوویچ براساس رأی فیفا به حساب وی در عمان کرد.

همچنین دیروز و امروز در دو قسمت، بخشی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ به حساب ایشان در عمان واریز شد. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور عمان تا روز یکشنبه، این رقم‌ها در حساب برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ با چند روز تأخیر قابل مشاهده باشد.

باشگاه پرسپولیس همچنین در نظر دارد با توجه به پیش‌بینی اعتبار لازم، باقی مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان را در چند روز آینده به حساب وی واریز کند.

باشگاه پرسپولیس همچنین روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا، ضمن تشریح اقدامات خود در اجرای آرای صادره از سوی فیفا، رسید پرداخت‌های انجام شده و همچنین مکاتبات با فدراسیون جهانی فوتبال در ارتباط با زلاتکو و ایگور را ارسال کرد».

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار