PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- یحیی گل محمدی  سرمربی پرسپولیس ازبابت کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیمش گفت : در کل نگران هستیم. نمی‌شود نگران نبود، ممکن است امتیاز کسر کنند یا پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود. من اطلاع دقیقی ندارم که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا نه، اما باشگاه دارد تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پایان برساند.
- کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران بازی‌های حساس شنبه شب دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که بر این اساس تقابل تیم‌های بایرن مونیخ و چلسی را  هاتگان از رومانی و قضاوت جدال حساس بارسلونا و ناپولی به جونیت چاکر از ترکیه سپرده شد.
- باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس قانون 5 تعویض برای فصل آینده را رد کردند و به همان قانون همیشگی 3 تعویض در هر بازی رای دادند.
- محمد نوری‌فر که مدتی از سمت مدیر رسانه‌ای استقلال دور بود دوباره در سمت قبلی ، کار خود را آغاز کرد. وی امروز با تیم استقلال در مشهد حضور داشت  و مثل سایر نیمکت نشینان این تیم روی سکوها قرار گرفته بود.
- پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید درلیگ قهرمانان اروپا گفت : من همیشه هوادار بارسلونا خواهم بود. چرا که در آن باشگاه رشد کردم و به اینجا رسیدم اما زمانی که در بایرن مونیخ حضور داشتم و مقابل رئال مادرید و بارسلونا بازی می کردیم، به دنبال شکست آنها بودم.
- اتحادیه فوتبال کونکاکاف اعلام کرد جام ملت‌های فوتسال این منطقه که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، از 20 آوریل 2021 (31 فروردین 1400) آغاز خواهد شد.
این مسابقات با شرکت 20 تیم برگزار خواهد شد و 4 تیم اول بازی‌ها به جام‌جهانی 2021 فوتسال صعود خواهند کرد.
- نادر عزت‌اللهی پیشکسوت باشگاه ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی رسمی سرمربی باشگاه شهرداری این شهر شد.
شهرداری در فصل گذشته با هدایت داود نظرمحمدی نائب قهرمان لیگ برتر گیلان جام گیل شد و سهمیه حضور در جام حذفی ایران را تصاحب کرد.
- الکسیس سانچز فوتبالیست شیلیایی  به صورت آزاد و با قراردادی سه ساله به اینترمیلان ایتالیا پیوست.
- مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی فوتبال جام حذفی ایران در روز سه شنبه 21  مرداد ساعت 15 برگزار خواهد شد تیمهای تراکتور ، نفت مسجد سلیمان ، پرسپولیس ، استقلال یا سپاهان ( برنده بازی روز دوشنبه) به نیمه نهایی راه یافته اند.
- مصدومیت ارسلان مطهری مهاجم گلزن استقلال سبب خروج او از زمین درمسابقه با شهرخودرو شد. این بازیکن فردا باید به کلینیک برود تا از پای مصدوم خود m.r.i بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. احتمال این که مطهری از ناحیه همسترینگ مصدوم شده باشد، وجود دارد.
اگر مصدومیت مطهری شدیدباشد او بازی مقابل سپاهان در جام حذفی را از دست خواهدداد.
- با تایید باشگاه بارسلونا اسپانیا ، مارک آندره ترشتگن سنگربان آلمانی این تیم قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد.
-  پیر کالولو،‌ مدافع راست فرانسوی و فصل گذشته لیون، با قراردادی به صورت آزاد و تا سال 2025 به تیم آث میلان پیوست.
- «مسعود سلطانی‌فر»، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد :
همکارانمان در وزارت اطلاعات عوامل زیادی را در مسیر دلالان فوتبال، شناسایی شده اند. متأسفانه برخی از رسانه ها با عوامل دلال، سودجو و فاسد همکاری هایی دارند که به مرور شناسایی می شوند و برخوردها با آنان نیز شروع شده است.
-  دیشب بابرگزاری بازیهای حساس لیگ ناتمام فوتبال اروپا ابتدا تیم کپنهاگن دانمارک با پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ترکیه ای استانبول باشاکشهیر درمجموع با برتری 3-1 صعودکرد.شاختار در اوکراین تیم وولفسبورگ آلمان را سه بر صفر شکار کرد و درمجموع دو مسابقه5-1 فاتح شد. اینتر که بازی رفت با ختافه را برگزار نکرده بود در تک مسابقه با ختافه درخاک آلمان بادوگل فاتح شد و به مرحله بعد صعود کرد.منچستر نیز درمجموع دوبازی 7-1 تیم لاسک را مغلوب کرد ، شیاطین سرخ در دیدار اول پنج بر صفر پیروز شده بودند.
- دریک مسابقه تدارکاتی فوتبال تیم پاری سن ژرمن فرانسه با گل دقیقه 15 موتینگ یک بر صفر بر تیم سوشو پیروز شد.
- تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رنکینگ جهانی با کسب 1603 امتیاز در جایگاه ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
- به نقل از یک منبع آگاه و موثق از باشگاه استقلال که امور مربوط به فوتسال این باشگاه را پیگیری می کند این باشگاه از تیمداری در فوتسال انصراف داده است.
- آردا توران توپچی ترکیه ای و سابق تیمهای آتلتیکو و بارسلونای اسپانیا با قراردادی یک ساله به تیم گالاتاسرای پیوست.
- اتحادیه جهانی کشتی تمامی مسابقات برنامه ریزی شده خود را تا تاریخ  10 آبان ماه سال جاری لغو کرد. 
- فردا جمعه ، جام قهرمانی تیم پرسپولیس درلیگ برتر پس از بازی با ذوب آهن به اعضای این  باشگاه اهدا خواهد شد. این برای چهارمین دوره متوالی است که پرسپولیسی ها قهرمان لیگ می شوند.
- باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ضمن عرض تبریک به مناسبت چهارمین قهرمانی متوالی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و با عرض پوزش از کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرشور این باشگاه ، به دلیل احترام به عواطف و احساسات مردم فوتبال‌دوست، خوب و فهیم اصفهانی و جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه و تنش از برپایی نمادین تونل افتخار در بازی فردا معذوریم.
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های باقیمانده لیگ قهرمانان این قاره در منطقه را غرب اعلام کرد : استادیوم «خلیفه»، میزبان مسابقات گروه A با حضور استقلال ، استادیوم «الوکره»، میزبان مسابقات گروه B با حضور شهرخودرو ، استادیوم «شهر آموزش»، میزبان مسابقات گروه C با حضور پرسپولیس ، استادیوم «جاسم بن حمد»، میزبان مسابقات گروه D با حضور سپاهان 
- در دیدار جمعه شب تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت و به تماشای این دیدار خواهند نشست.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان کمک ایرانی خود روز دوشنبه شاهد پیکار استقلال با سپاهان درجام حذفی خواهند بود .
-  به نقل از روزنامه ABOLA پرتغال، استیون کین مربی اسکاتلندی و مورد توجه تیم تراکتور برای فصل آینده لیگ برتر ، تصمیم دارد در صورت به توافق رسیدن با تیم ایرانی با جذب سه یا چهار بازیکن پرتغالی به میدان برود. کین سابقه مربیگری در بلکبرن انگلیس و تیم ملی برونئی را دارد. او در لیگ یونان نیز مربیگری کرده است.
- نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» تورین خبر داد شایعات احتمال جدایی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس ایتالیا و رفتن این بازیکن به پاری سن ژرمن فرانسه را تکذیب کرد.
- امشب در آغاز بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال در مشهد برابر تیم شهر خودرو 2-2 متوقف شد. تیم نساجی در ادامه موفقیت های خود این بارنیز با گل از راه دور میری تیم سپاهان را در اصفهان شکست داد. تیم فولاد از دیگر مدعیان کسب سهمیه آسیا دراهواز بایک گل بر تیم نفت مسجد سلیمان پیروز شد.
- امشب در چهار دیدار باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا ، تیمهای له ور کوزن ، وولورهامپتون ، سویا و بازل باغلبه بر حریفان به یک چهارم نهایی صعودکردند. له ورکوزن با برتری 4-1 دردوبازی ، رنجرز را حذف کرد ، سویای اسپانیا هم مثل اینترمیلان  در تک بازی زمین بی طرف  تیم رم را 2-0 برد و صعود کرد.  وولورهامپتون در مجموع دو پیکار با المپیاکوی یونان دو بر یک فاتح شد و به مرحله بعد راه یافت ، بازل سوئیس هم برای پرواز به دوربعد در مجموع دو دیدار با فرانکفورت آلمان پیروزی 4-0 را به تصویر کشاند.
- درمرحله یک چهارم نهایی بازیهای لیگ اروپا ، روزهای 20 و 21 مرداد ، دوشنبه و سه شنبه آینده ، منچستر یونایتد با کپنهاگن ، اینتر با له ور کوزن ، شاختار با بازل و وولورهامپتون با سویا مصاف خواهند داد.
- فردا و پس فردا شب ( جمعه و شنبه)  در چهاربازی باقی مانده از دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ، منچستر سیتی با رئال ، یوونتوس با لیون (جمعه)  بایرن با چلسی و بارسلونا با ناپولی (شنبه) دیدار خواهند کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار