PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 



- دنیل ارزانی، بازیکن دورگه‌ ایرانی - استرالیایی تیم منچسترسیتی با عقد قراردادی قرضی تا پایان فصل 2021 به باشگاه اوترخت هلند پیوست.
- علی نژاد معاون وزیر ورزش گفت عزم جدی در وزارت ورزش برای مبارزه با فساد وجود دارد. نامه‌نگاری از سوی سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان) با وزارت اطلاعات انجام شده است و وزیر ورزش از وزیر اطلاعات کمک خواسته است. سربازان گمنام امام زمان (عج) فعالیت خوبی را آغاز کردند و در هفته گذشته معاون یکی از باشگاه‌ها دستگیر شد و این آغاز مبارزه با مسئولانی است که فساد دارند و این کار با مربیان، دلالان، خبرنگاران و ورزشکاران متخلف ادامه دارد.
- نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد کارلوس کاروخال، سرمربی فصل گذشته ریوآوه که موفق شد این تیم را به رده پنجم جدول برساند و سهمیه لیگ اروپا کسب کند، می خواهد مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیمش را با خود به تیم جدیدش یعنی براگا ببرد. کارواخال در این زمینه با رئیس باشگاه ریوآوه تماسی برقرار کرد. 
- سایت «فوتبال عراق» خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور با درخواست ایران برای حضور در تورنمنت فوتسال دوستانه موافقت کرده است.در این تورنمنت بین المللی فوتسال به میزبانی ایران تیم های کویت، بلاروس،آذربایجان و عراق حضور دارند. این مسابقات قرار است در ماه مهر برگزار شود.
- با اعلام رسمی فدراسیون بین المللی ووشو IWUF، مریم هاشمی عضو تیم‌ملی ووشوی ایران در مسابقات جهانی 2019 چین به دلیل دوپینگ، به مدت چهارسال از حضور در مسابقات ووشو و کلیه رویدادهای ورزشی محروم شد. پس از حمیدرضا قلی پور و معین تقوی، مریم‌ هاشمی سومین ملی پوش شاخص و طلایی ووشوی ایران است که با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ، با محرومیت روبرو شده است.
- تیم سایپا با برتری 5-4 برابر ملی حفاری ایران به مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان را پیدا کرد. در مسابقه رفت سایپا 4-3 مغلوب ملی حفاری شده بود اما در بازی برگشت سایپا دو بر صفر فاتح شد .
- اسکای اسپورتس خبرداد ویلیان ستاره تیم چلسی در آستانه امضای قرارداد 3 ساله با آرسنال است .
 - مدیران باشگاه شهر خودروی مشهد امروز به صورت رسمی از قضاوت سید وحید کاظمی در بازی دیشب مقابل استقلال شکایت خواهندکرد.
- باشگاه السد قطر شب گذشته رسما با سانتی کازورلا به مدت 2 فصل با پرداخت 5.5 میلیون دلار (  بیش از 120 میلیارد تومان ) قرارداد امضا کرد.
- با وجود نارضایتی مردم ژاپن، مدیر اجرایی کمیته سازمان دهنده المپیک اعلام کرد، رقابت های المپیک توکیو قطعا در زمان مقرر برگزار خواهد شد.
- در دیدارهای دیشب لیگ اروپا، تیم ها برای قدردانی از زحمات کادر درمانی به زبان کشور خود، کلمه "تشکر" را بالای لوگوی تیمشان نوشتند.
- فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال جایزه رفتار جوانمردانه هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را به دلیل رفتارش در بازی استقلال و سپاهان، از آن خود کرد. قرار است از این بازیکن در بازی استقلال و سپاهان که در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود، تجلیل شود.
- سایت «سازمان لیگ فوتبال روسیه» با انتشار فیلمی از بهترین گل های تاریخ سوپر جام روسیه از کاربرانش خواست تا بهترین گل تاریخ این رقابت ها را انتخاب کنندگل سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ مقابل لوکوموتیو مسکو در میان نامزدهای زیباترین گل تاریخ سوپر جام روسیه قرار گرفت.
- مهدی خواجه‌وند که در ارتباط با شرکت آتیه داده پرداز (شرکت کارگزار پرسپولیس) بازداشت شده بود، به قید وثیقه و به طور موقت آزاد شد.
- مارکو جامپائولو، سرمربی سابق آس میلان با قراردادی دو ساله هدایت تیم تورینوی ایتالیا را برعهده گرفت.
-  نشریه آبولای پرتغال در گزارشی نوشت : باشگاه پاسوس دفریرا خواهان به خدمت گرفتن علی علیپور مهاجم پرسپولیس شده است، انتظار می‌رود این بازیکن در 2 هفته آینده وارد پرتغال شود و قرارداد 2 ساله خود را امضا کند.
- درادامه بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران و در شب جشن چهارمین قهرمانی  متوالی پرسپولیس ، این تیم در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب تیم پایین جدولی ذوب آهن اصفهان شد.
- باشگاه زنیت روسیه در حضور 90 دقیقه‌ای سردار آزمون  سومین جام قهرمانی  را فتح کرد . زنیت درمسابقه فینال جام حذفی دو بر یک از سد لوکوموتیو مسکو گذشت.
- مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران  به اعضای باشگاه پرسپولیس ،  امشب پس از مسابقه این تیم با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی باحضور روسای ورزش ، فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ برگزارشد.
- تیمهای منچسترسیتی انگلیس و لیون فرانسه با کسب نتایج دلخواه به مرحله بعد رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا راه یافتند. امشب پس از پنج ماه توقف به خاطر ویروس کرونا ، درشروع مجدد و از دوربرگشت ، منچستر سیتی انگلیس با تکرار پیروزی بازی رفت (2-1) ، توانست تیم رئال مادرید پرافتخارترین باشگاه این جام را حذف کند.استرلینگ و خسوس برای سیتی و بنزه ما برای تیم اسپانیایی گل زدند. حادثه مهم دیگر درورزشگاه شهر تورین برای رونالدو و یوونتوس رقم خورد چراکه در بازی لیون با یووه تیم فرانسوی با باخت 2-1 به لطف گل زده درخانه حریف در شرایط تساوی 2-2 صعودکرد و حریف منچستر سیتی در دور بعد شد.دوگل یووه را رونالدو و تک گل لیون را ده پای به ثمر رساندند. فردا در ادامه این بازیها بایرن با چلسی و بارسا با ناپولی روبرو می شوند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار