PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به دنبال عدم نتیجه گیری در دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا ، ساری سرمربی یوونتوس از کار برکنار و به جای وی ، آندره ا پیرلو توپچی سابق این باشگاه هدایت تیم قهرمان این فصل سری آ ایتالیا را برعهده گرفت. یوونتوس درآخرین بازی خود به پیروزی دو بر یک با قانون گل خورده درمنزل در شرایط تساوی 2-2 توسط لیون فرانسه از لیگ قهرمانان حذف شد.
- باشگاه مس رفسنجان با پیروزی برابر نود ارومیه یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول ، قهرمان لیگ آزادگان شد و به لیگ برتر صعود کرد.در حساس ترین بازی هفته آلومینیوم اراک با پیروزی برابر مس کرمان، رتبه دوم را از مس کرمان گرفت و یک هفته مانده تا پایان رقابت ها شانس صعود به لیگ برتر خود را زیادترکرد.
-  در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران ، تیمهای مس رفسنجان ، بادران تهران ، خوشه طلایی ، گل ریحان البرز ، آلومینیوم اراک ، داماش گیلان ، رایکای بابل و فجرسپاسی شیراز از سد حریفان گذشتند . درفاصله یک هفته به پایان این رقابت ها ، حساسیت در بالای جدول برای نایب قهرمانی و صعود به لیگ برتر بین سه تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان با 60 امتیاز و خوشه طلایی با 59 امتیاز به اوج خود رسیده است. در پایین جدول هم رایکا ، ملوان و نیروی زمینی  برای اوت نشدن تلاش می کنند. سقوط دوباره سپیدرود به زیرگروه حتمی شد.
- پزشک باشگاه استقلال در آستانه دیدار حساس این تیم با سپاهان در یکچهارم نهایی جام حذفی خبر بدی به طرفداران  استقلال داد. دکتر ستوده گفت: دیاباته از ناحیه چهارسر ران دچارمصدومیت شده اما هنوز به جواب قطعی نرسیدیم وی همچنین افزود: به احتمال خیلی زیاد ارسلان مطهری به بازی سپاهان نمی‌رسد و مشغول درمان در کلینیک دکتر نوروزی است. فرشید اسماعیلی نیز از ناحیه همستریگ دچار مصدومیت شده و منتظر جواب MRI هستیم.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در محل هتل المپیک تهران با لوکا بوناچیچ هموطن خود که هدایت ذوب‌آهن را برعهده دارد دیدار و گفت و گو کرد.
- درآغاز فصل جدید لیگ فوتبال بلژیک ، باشگاه شارلوا که قلیزاده بازیکن ایرانی را در اختیار دارد توانست در نخستین بازی تیم کلوب بروژ را درخارج از منزل با یک گل مغلوب کند. ماریوکا در دقیقه 78 تنها گل تیم مهمان را زد.
- ساعت برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 ،  که در قطر به صورت متمرکز برگزار خواهد شد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام شد. پرسپولیس اولین بازی خود را از ساعت 22/30 دقیقه روز سه‌شنبه 25شهریور به وقت تهران، برابر التعاون انجام خواهد داد که آخرین بازی دور رفت خواهد بود. متعاقب آن قرمزپوشان ، اولین بازی دور برگشت را  روز 28 شهریور درهمین ساعت باردیگر برابر التعاون برگزار خواهد کرد. پیکار پرسپولیس با الدحیل روز 31 شهریور از ساعت 19/30 دقیقه، آغاز می شود. آخرین مسابقه  سرخپوشان ایران در مرحله گروهی از ساعت 21/30 دقیقه روز سوم مهر، به وقت تهران خواهد بود.
- شکست خانگی برابر نساجی در اصفهان، تیم سپاهان را تا حدودی با حاشیه مواجه کرده و چند روز پیش هم تعدادی از هواداران آنها در محل تمرین سپاهان شعارهایی علیه امیر قلعه‌نویی سر دادند و رسما خواهان جدایی این مربی از باشگاه سپاهان شدند. شرایط چند روز اخیر در نهایت باعث شد تا سپاهان امروز به تهران بیاید و تمریناتش را در پایتخت پیگیری کند تا آماده بازی با استقلال تهران در جام حذفی شود.
- کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخش مالی فیفا هنوز نپذیرفته که مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ، مربیان سابق این باشگاه را بپردازد.
- طبق قرارداد دیاباته مهاجم آفریقایی با باشگاه استقلال، به ازای هر 10  گل مبلغ 100 هزار دلار به قرارداد دیاباته اضافه می‌شود و اگر تعداد گل‌هایش کمتر از این عدد باشد، مبلغی به مهاجم استقلال داده نخواهد شد ، پنالتی‌هایی که مهاجم خارجی استقلال به ثمر می‌رساند، جزو تعداد پکیج گل‌های او محسوب نمی‌شود.
- اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال به عنوان بهترین بازیکن فصل اخیر این باشگاه انتخاب شد.
- کریستیانو رونالدو با زدن دوگل به عنوان بهترین بازیکن مسابقه یوونتوس با  لیون در پیکار برگشت دوتیم در مرحله یک هشتم نهایی انتخاب شد. کایل واکرهم به عنوان بهترین بازیکن  دیدار منچسترسیتی و  رئال مادرید انتخاب شد. در این دو مسابقه رئال و یووه حذف شدند.
- رونالدو در 46 بازی این فصل طی تمام رقابت ها 36 گل برای یوونتوس به ثمر رساند که برابر با رکورد 95 سال پیش این باشگاه است. مهاجم پرتغالی یووه در رقابت های لیگ قهرمانان تاکنون 67 گل به ثمر رسانده است.
- زین الدین  زیدان مربی فرانسوی رئال ، در دوران مربیگری اش برای اولین بار از لیگ قهرمانان حذف شد و نتوانست به مقام قهرمانی برسد.
 - طبق جدول جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازیهای باقی مانده تیم استقلال در لیگ قهرمانان قاره به شرح زیر اعلام شد . دوشنبه (24 شهریور) : الوحده امارات - استقلال پنجشنبه (27 شهریور ) : استقلال - الوحده امارات یکشنبه (۳۰ شهریور ) : استقلال - الشرطه عراق  چهارشنبه (2 مهر) : استقلال - الاهلی عربستان
- طبق اعلام سازمان لیگ آلمان،  در فصل آینده بوندسلیگا تیمها می توانند از 50% ظرفیت صندلی ها و 12/5% ظرفیت جایگاه های ایستاده ورزشگاه های خود برای حضور هواداران استفاده کنند.
- تیم پاس همدان که به دنبال باخت دو بر یک چوکا برابر نفت و گاز در گچساران فرصت داشت با غلبه بر تیم مس شهربابک خودرا به صدرنشین نزدیک تر کند و به صعود امیدوارباشد در میان ناباوری سه بر یک نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد تا هم چوکا را خوشحال کند و هم شانس صعودش را به حداقل برساند.
- به دنبال صعودتیمهای لیون و منچسترسیتی ، دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا نیز توانستند باغلبه بر چلسی و ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا راه یابند.
درمونیخ تیم بایرن 4-1 خودرا به چلسی تحمیل کرد و در مجموع دوبازی رفت وبرگشت با برتری 7-1 به مرحله بعد رسید تا حریف بارسلونا شود ، بارسا نیز سه بریک از سد ناپولی ایتالیا گذشت ودرمجموع دو دیدار چهار بر دو فاتح شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار