PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۵۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
زبان سرخ/معادله چند مجهولی شهرداری گرگان و فیلمهای «پایان باز»!

برداشت اول؛ یکشنبه 12 مرداد 99: اسدالله کبیر، درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر، توضیح داد: هنوز وضعیت تیم گرگان مشخص نیست و چیزی هم به ما ابلاغ نکردهاند که در لیگ شرکت میکنند یا خیر. به دلیل شرایط باشگاه معلوم نیست که بنده به عنوان سرپرست با تیم گرگان باشم یا نه و احتمالا در این هفته جلسهای برگزار شود تا این موضوعات مطرح شوند.به هر حال باید مسئولان باشگاه جلسهای داشته باشند تا درمورد حضور یا عدم حضور گرگان در لیگ تصمیم گیری کنند، اگر هم برای تمدید یا تایید قراردادها به هیئت استان بیایند آنگاه تکلیف تیم روشن خواهد شد. فعلا چیزی معلوم نیست.

برداشت دوم؛ پنج شنبه 16 مرداد 99: قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت که حضور تیمهای بسکتبال مردان و زنان گرگان در فصل آینده لیگ برتر کشور قطعی است و این تیمها برای رسیدن به ردههای بالای جدول و کسب افتخار در این مسابقات آماده میشوند.

برداشت سوم؛ جمعه 17 مرداد 99: سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان گفت: تاکنون مدیران شهرداری گرگان هیچ تصمیمی برای حضور در لیگ بسکتبال نگرفتهاند و خبر حضور شهرداری در فصل آینده صحت ندارد.

پی نوشت: حکایت حضور تیم پرطرفدار شهرداری گرگان، روز به روز وارد فاز عجیب تری میشود و با گذشت زمان این معادله چند مجهولیتر هم میشود. نویسنده زبان سرخ که از فرط سردرد، توان استنتاج بیشتر از این را ندارد، ازعلاقه مندان بسکتبال میخواهد (با توجه به الگوسازی از فیلمهای اصغر فرهادی که معروف به پایان باز هستند )تا سرنوشت این قصه را به علاقه خودشان حدس بزنند.

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار