PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در حالی که هنوز پرونده بدهی‌های خارجی تیم استقلال به شفر و بویان باز است، یک بدهی خارجی دیگر هم به بدهی‌های این باشگاه اضافه شد. نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که می‌توان او را عجیب ترین خرید این فصل آنها دانست، بعد از جدایی از این تیم، برای دریافت مطالباتش شکایت کرد و مبلغ 125 هزار دلار از استقلال طلبکار شده است.
- نشریه گازتا دلا اسپورت ایتالیا مدعی شد که والیبال ایران در یک دهه اخیر از مربیان خارجی از جمله ولاسکو و کولاکوویچ استفاده کرده و حالا پس از یک نظرسنجی به دنبال استفاده از مربیان داخلی برای المپیک توکیو است. در بین نام‌های مختلفی که مطرح می‌شود، نام بهروز عطایی که یک سال پیش همراه با تیم ملی جوانان ایران قهرمان جهان شد، هم به چشم می‌آید.
- رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که لیونل مسی از تشکی برای خوابیدن استفاده می کند که ضدکروناست، این تشک دارای قابلیتی است که در 99/84 درصد موارد، قدرت از بین بردن ویروس کرونا را دارد،تشکی که توسط یک شرکت اسپانیایی اختراع و عرضه شده است و البته بسیار نیز گران قیمت است! 
- درهفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران که در سه گروه جریان دارد تیمهای نگین سناباد مشهد ، جوان نوین ساری ، ویستاتوربین تهران ، شهرداری نوشهر عقاب تهران ، پیشگامان پارس تهران ، ذوالفقار کاشان محتشم تبریز ، شاهین بندرعامری ، سپاهان نوین اصفهان ، استقلال شوش ازسد حریفان گذشتندضمن آنکه بازیهای بویراحمد با سپاهان ایذه صفر برصفر ، نزاجای بیرجند با ستاره سرخ کاشان 2-2 به پایان رسید. نوین ساری و توربین تهران در گروه اول ، محتشم تبریز درگروه دوم وشاهین بندرعامری و استقلال شوش درگروه سوم برای صعودرقابت دارند.
- حسن رحیمی آزادکار وزن 97 کیلوگرم که به ویروس  کرونا مبتلا شده برای ادامه روند درمانی در بیمارستان طالقانی بستری شد. 
- آنجل گومز هافبک جوان منچستریونایتد به لیل فرانسه پیوست؛ وی فصل 2020-2021 را به صورت قرضی در بواویستا پرتغال توپ خواهد زد.
- دیدارهای گروه G رقابت های ای اف سی کاپ 2020 از 2 تا 8 مهرماه به میزبانی ویتنام در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، پیام حیدری به عنوان داور و فرهاد مروجی به عنوان کمک داور از ایران برای این مسابقات انتخاب شده اند.
- مالک و مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند به دیار باقی شتافت.ناصر جنتی مالک و مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند و رئیس هیات مدیره این باشگاه در بیمارستان الزهرا اصفهان درگذشت. روحش شاد
- نشریه فوت مرکاتو مدعی شد کریستیانو رونالدوی پرتغالی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از یوونتوس گرفته و قصد دارد راهی پاری سن ژرمن شود.
- در نشست خبری بازی استقلال با سپاهان درجام حذفی الهویی، مربی سپاهان گفت : تفاضا نمی‌کنیم که ما را به چشم دیگری نگاه کنند و از داور نیز درخواست هدیه نداریم!
بخشی از شکست برابر استقلال و همچنین نساجی ناشی از کم‌شانسی و بخشی از آن به دلیل عوامل بیرونی مانند اشتباهات داوری بوداتفاقاتی که در طول هفته گذشته برای ما افتاد، خیلی خوشایند نبود. 
-  نامجومطلق مربی استقلال نیز در این نشست خبری گفت ابتدا باید اعلام کنم برنده بازی فردا قهرمان جام حذفی  خواهدشد.  بازی سخت و حساسی با سپاهان داریم.  سپاهان تیم خوبی است ما  هفته گذشته با این تیم بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، در این 2-3 روز ریکاوری کردیم تا آماده شویم اما 2-3 نفر از بازیکنان چون دیاباته ، مطهری و اسماعیلی را نداریم  در عوض جوانان خوبی داریم و با هدف برد وارد زمین می‌شویم. 
- لئونل مسی کاپیتن بارسلونا بار دیگر مرد کلیدی تیم خود در بازی شب گذشته شد. او با یک گل و یک پنالتی مقابل ناپولی و پیروزی 3-1 صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا را برای تیم کاتالانی فراهم کرد.
- با اعلام سازمان لیگ، مرتضی منصوری تنها بازیکن محروم مسابقه روز دوشنبه استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است.
- تنها سه بازیکن به جز مسی و رونالدو موفق به زدن بیش از 12 گل در یک فصل لیگ قهرمانان شده اند. لواندوفسکی (2020-2019) ،  فن نیستلروی (2003 -2002)، ماریو گومز (2012 - 2011) 
- اتحادیه فوتبال اروپا برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان این قاره را اعلام کرد: چهارشنبه (22 مرداد)  آتالانتا - پاری سن ژرمن ، پنج شنبه (23 مرداد)  آتلتیکومادرید - لایپزیگ جمعه (24 مرداد) بارسلونا - بایرن مونیخ ، شنبه (25 مرداد) منچسترسیتی - لیون
 - جشن چهارمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس درلیگ برتر فوتبال ایران جمعه شب و پس از بازی مقابل ذوب آهن برگزار شد . رسول پناه سرپرست پرسپولیس با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند از تلاش های سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی و مراسم اهدای جام تشکر  کرد.
 - وکیل برانکو مربی اسبق پرسپولیس اعلام کرد : پرداخت 60 درصد طلب برانکو دروغ است ، با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می‌شود، فردا به محض بازگشایی بانک‌ها در عمان، دو چک از باشگاه پرسپولیس داریم که قرار است آنها را به حساب بخوابانیم که آن هم 10 درصد از کل طلب برانکو است ، اگر این دو چک پاس شود مجموع پرداختی‌های باشگاه به برانکو تنها 25 درصد می‌شود.
- «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی فوتبال ایران و آنتورپ بلژیک امشب جایی در لیست 20 نفره این تیم برای حضور در نخستین بازی  در لیگ فوتبال بلژیک ندارد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار