PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
معاون وزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جوایز مدال آوران قهرمانی آسیا و جهان سال ۹۷ به زودی از طریق وزارت ورزش و جوانان به حساب ورزشکاران واریز خواهد شد.
کیهان ورزشی-

مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم رونمایی از وب سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی و در جمع خبرنگاران در خصوص پاداش مدال آوران قهرمانی آسیا و جوانان سال ۹۷ اظهار کرد: جوایز بازی‌های آسیایی سال ۹۷ که ۸۲ میلیارد تومان بود  پرداخت شده و تنها جوایز مدال آوران قهرمانی آسیا و جهان ۹۷ باقی مانده است که در جمع بندی نهایی ۲۲ میلیارد تومان است که با تامین ۵ میلیارد تومان  برای ۱۳ فدراسیون قرار است پاداش مدال آوران برای این که مالیاتی از آنها کسر نشود، توسط وزارت ورزش و جوانان  به حساب ورزشکاران به زودی واریز خواهد شد.

وی درباره دستمزد برانکو و دستیارانش گفت:  دستمزد  برانکو و دستیارانش یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بوده  که  دستمزد  یکی  دستیارش توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شده و برای دو دستیار دیگر به فیفا نامه زده شده است. همچنین  دستمزد برانکو ۳۰ درصد پرداخت شده و مابقی نیز با هماهنگی اسپانسرها پرداخت خواهد شد. استقلال نیز همچنین در حال تامین منابع است هر زمان پولی پرداخت شود پنجره باز می‌شود. البته هنوز به زمان انتقالات نرسیده‌ایم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

علی نژاد درباره دستگیری یکی از معاونین باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با هماهنگی که وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات داشت منجر به دستگیری یکی از معاونین باشگاه پرسپولیس شد، عزم ما راسخ و جدی است و سعی داریم توسط سربازان گمنام امام زمان فساد در فوتبال و ورزش را به شدت پیگیری کنیم. این تازه آغاز برخورد ماست و هیچ خط قرمزی در این راستا نداریم.

علی نژاد همچنین درباره جذب مربیان و بازیکنان خارجی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: با توجه به شرایط ارزی و گران شدن دلار به هیج وجه امکان جذب مربی و بازیکن خارجی وجود ندارد و باشگاه‌ها می‌تواند  با همان مربی و بازیکن قبلی خود قرارداد خود را تجدید کنند.


برچسب ها: مهدی علی نژاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار