PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به جز پاداشی که قبل از بازی توسط باشگاه استقلال بابت 2 پیروزی قبلی به اعضای تیم اهدا شد یکی از دوستداران باشگاه به هر یک از اعضای این تیم نیم سکه اهدا کرد. همچنین قرار است یکی دیگر از طرفداران استقلال پاداش نقدی به بازیکنان تقدیم کند.
- طبق استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، با توجه به برگزاری ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب  داوران کشورهای عربستان، امارات، ایران ، ازبکستان و عراق مجوز قضاوت در این رقابت‌ها را نخواهند داشت و تنها داوران برجسته و بین المللی کشورهایی انتخاب می شوند که نماینده‌ای در این چهار گروه نداشته باشند. 
- سایت «مکه» از عربستان خبر داد که فدراسیون جهانی فوتبال به علت ادامه دار بودن شیوع کرونا در حال بررسی است تا دوباره مسابقات انتخابی جام جهانی را به تعویق بیندازد.  فیفا بعد از بررسی تمام جوانب از پروتکل های بهداشتی گرفته تا وضعیت سفرها در میان کشورهای آسیایی، تصمیم خود را تا 2 روز آینده می گیرد و به تیم های شرکت کننده در این تورنمنت ابلاغ خواهد کرد.
-  شورای کشتی آسیا مراسم تقدیر از برترین های کشتی این قاره در سال 2019 را ساعت 9/30 صبح فردا (چهارشنبه) از طریق صفحه اینستاگرام برگزار می کند.  محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های کشتی فرنگی و آزاد کشورمان نیز به عنوان بهترین مربیان آسیا، جوایز دلاری خود (مبلغ 6 هزار دلار) را دریافت خواهند کرد.
-   سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد با توجه به اینکه دو بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل باقی مانده مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که تکسیرا، دستیار قلعه‌نویی هدایت تیم را برعهده داشته باشد تا موقعیت گزینه‌های سرمربیگری  بررسی شود.
-  ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در بین دو نیمه دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر در جریان مسابقات لیگ به دلیل ناراحتی قلبی با آمبولانس به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل و بستری شد.
- با توجه به درخواست تعدادی از باشگاه های شرکت کننده در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی به دلیل عدم تکمیل مدارک ثبت نام ، مراسم قرعه کشی این مسابقات به تعویق افتاد.
- «خورخه مندس» مدیربرنامه‌های رونالدو در پرتغال، محل برگزاری متمرکز بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان اروپا با مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ملاقات و درباره انتقال فوق ستاره پرتغالی به پاریس  صحبت خواهد کرد.
-  نیما عالمیان عضو برجسته تیم ملی پینگ پنگ کشورمان که قرار بود به همراه برادرش نوشاد، امروز تهران را به مقصد فرانسه ترک کند ، سفر وی به علت مثبت بودن تست کرونا لغو شد.
- تیم فوتبال شهرداری فومن که سقوطش به رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور قطعی شده دربازی امروز با تیم آوالان درکامیاران فقط با 12 بازیکن عازم این سفر شد . آنها در طول فصل با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم کردندو همین مشکل سبب جدایی یا عدم همراهی بازیکنان اصلی این تیم شد. باید از این تیم که به رغم مشکلات زیاد در بازیها حاضر می شود به نحو شایسته ای قدردانی کرد.
- فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت بازی دو تیم دسته دومی و مدعی صعود خیبر خرم آباد و استقلال ملاثانی نمایندگان ویژه ای را جهت نظارت در این دیدار انتخاب واعزام کرده بود. جلال مرادی از استان کرمانشاه به عنوان ناظر ویژه و علی خدا پرست به عنوان مسئول حراست سازمان لیگ و نمایندگانی از کمیته انضباطی و اخلاق در این بازی حضور یافتند.
- از بین چند ورزشگاه که حائز برگزاری فینال جام حذفی بودند، ورزشگاه پارس میانرود شیراز طبق قرعه کشی انتخاب شد اما بعید است این ورزشگاه برای برگزاری بازی فینال شرایط لازم را داشته باشد.
- عصر امروز  در ساعت 15 مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران انجام شد که براساس قرعه دو تیم استقلال و پرسپولیس باید روز پنجم شهریور  به مصاف یکدیگر بروند. در دیگر مسابقه این مرحله دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان روز چهارم شهریور  با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
- اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفت فدراسیون فوتبال برای 63 روز حضور ویلموتس در ایران هزینه سنگینی را متحمل شده که این پرونده در مرحله رسیدگی قراردارد.
- مدیرعامل باشگاه استقلال در بخش هفتم گزارش ماهانه خود اعلام کرد مذاکرات و مکاتباتی داشته‌ایم و به دنبال اضافه کردن دارایی‌های خود در سراسر کشور برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم هستیم .
- با اعلام باشگاه سپاهان اصفهان همکاری سعید الهویی و سیامک قلیچ‌خانی، دستیاران قلعه‌نویی و همچنین علی قربانی با این باشگاه خاتمه یافت.
- قرارداد داریوش شجاعیان با تیم استقلال برای دو فصل دیگر تمدید شد. وی در کوران بازیهای فصل گذشته به علت مصدومیت شدید تا پایان بازیها از میدان دور ماند.
- اگر بیماری کرونا شیوع پیدا نمی کرد پیکارهای المپیک 2020 توکیو امروز به پایان می رسید اما به خاطر گستردگی این بیماری ، بازیهای المپیک یک سال به تعویق افتاد.
- نخستین دوره وبینار کاراته در ماده کومیته با حضور  ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و امیر مهدی زاده به عنوان قهرمانان کاراته جهان، طی چهار هفته در روزهای پنج شنبه ساعت 17 برگزار خواهد شد.
- لوکاکو مهاجم باشگاه اینتر میلان به اولین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال اروپا تبدیل شد که در 9 بازی پیاپی گلزنی می کند.
- پس از بارش باران های سیل آسا در بسیاری از شهرهای ژاپن که خسارت های قابل توجهی به ویژه در شهر "کیوشو" ایجاد کرد، شرایط به نحوی شد که بیش از 1400 شهروند ژاپنی به دلیل تخریب منازلشان مجبور به زندگی در پناهگاه شده اند. در این رابطه ورزشکاران سرشناسی چون: "شوهی اونو"، "هیفومی آبه" و همچنین "اینوئه" و یاسوهیرو یاماشیتا" دو جودوکای افسانه ای ژاپن در حرکتی خیرخواهانه از 10 الی 30 آگوست، کمک های مردمی را برای بازسازی منازل آسیب دیده جمع آوری خواهند کرد.
- با تایید وب سایت باشگاه رئال مادرید، پس از پایان قرارداد قرضی آلفونسه آرئولا با تیم اسپانیایی ، این دروازه بان فرانسوی به پاری سن ژرمن و پاریس بازگشت.
- وزیر بهداشت دولت آلمان  پیشنهاد بازگشت هواداران به استادیوم‌های فوتبال را در فصل جدید بوندسلیگا رد کرد.
- پیر امیل هویبرگ با عقد قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند از تیم ساوتهمپتون به باشگاه تاتنهام  پیوست.
- پس از شکست 2 - 0 سپاهان مقابل استقلال درمرحله  یکچهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران ، قلعه نویی مربی سپاهان ازسمت خود استعفاداد. وی درمتن استعفای خود نوشت : از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و  شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند . پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم. حرف دیگری نیست. بدرود اصفهان عزیز!
- کمیته انضباطی فدراسیون بین‎المللی فوتبال در تازه‎ترین نامه‎ای که برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده از این تیم خواسته باید باشگاه قبل از موعد مشخص شده با سرمربی پیشین خود تسویه حساب کند. در نامه فیفا تاکید شده باشگاه پرسپولیس تا روز جمعه 14 آگوست(24 مرداد) فرصت دارد تا باقی‎مانده طلب برانکو را پرداخت کند در غیر این صورت فیفا در سریعترین زمان ممکن رای خود در این مورد را اعلام خواهد کرد. 
- جاناتان دیوید، مهاجم 20 ساله و کانادایی باشگاه خنت با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به باشگاه لیل فرانسه پیوست.
- دربازیهای گروه اول هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : شهرداری آستارا سه - شهرداری همدان یک ، میلادمهر تهران 3 - مس نوین کرمان 2 ، امید گناوه صفر - اترک بجنورد صفر ، آوالان 4 - شهرداری فومن 2 ، اروند صفر - کاسپین قزوین 3 ، خیبرخرم آباد صفر - استقلال ملاثانی صفر ، شهید قندی یزد 2 - فولادنوین اهواز 4 ......
- درادامه بازیهای لیگ فوتبال اروپا ، امشب به میزبانی دوئیسبورگ آلمان تیم سویا با قضاوت یک داور ایتالیایی با گل دقیقه 88 اوکامپوس از سد تیم سخت کوش وولورهامپتون گذشت تا حریف منچستر در نیمه نهایی شود. در این بازی دردقیقه 13 خیمینز یک پنالتی وولور را خراب کرد. درمسابقه دیگر باقضاوت یک داور انگلیسی در شهر گلزن کرشن آلمان تیم شاختار ، تیم خوب بازل را 4 -1برد تا در نیمه پایانی با اینترمیلان روبرو شود. این دوبازی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مرداد انجام خواهدشد.
- فردا شب ( چهارشنبه) درآغاز بازیهای مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و به میزبانی کشور پرتغال تیمهای آتالانتای ایتالیا با پاری سن ژرمن فرانسه مصاف خواهند داد.روز پنج شنبه نیز لایپزیگ آلمان با آتلتیکو روبرو می شود . روز جمعه بارسلونا با بایرن ردیدار خواهد کرد ودر روزشنبه(25 مرداد) منچستر سیتی در برابر لیون فرانسه قرار می گیرد. در دوربعد برنده بازی منچسترسیتی با لیون با برنده مسابقه بارسا و بایرن مصاف خواهد داد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار