PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سهرابی، مدیرعامل تیم تراکتور تبریز اعلام کرد، احسان حاج صفی با ما قرارداد دارد و سعی می‌کنیم این بازیکن را حفظ کنیم . 95% از بازیکنان‌مان قرارداد دارند و پس از پایان فصل برای تقویت تیم اقدام می‌کنیم . با هیچ مربی مذاکره نکردیم و تمرکزمان روی 2 بازی پایانی لیگ است.
- «امین مقیمی پور» یکی از ووشوکاران ایرانی که سابقه مدال‌آوری در مسابقات بین المللی را هم داشت، بر اثر ویروس کرونا درگذشت. او دارنده ۱۶ مدال و عنوان قهرمانی در مسابقات ملی و بین المللی بود. 
-  میگوئل تکسیرا رسماً بعنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد تا بازی‌های پیش رو را هدایت کند .امیر قلعه نویی سرمربی سابق سپاهان بعد از باخت این تیم به استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از سمتش استعفا داد.
-  رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در پرونده آقای برانکو و دستیاران ایشان با توجه به اقدامات صورت گرفته و در دست انجام، هیچ تهدید انضباطی، در محدوده جرایمی چون محرومیت، بسته شدن پنجره و کسر امتیاز، متوجه پرسپولیس نیست . نامه اخیر فیفا نیز موید این نکته بود که آن‌چه پیش از این اعلام شد، درست بود.
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا از یحیی‌گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در پنجمین دوره همایش مربیان نخبه فوتبال قاره کهن که به صورت برخط برگزار خواهد شد دعوت کرد.
-  باشگاه استقلال اعلام کرد از یکی از خبرگزاری ها به علت انتشار قرارداد دیاباته مهاجم خارجی این تیم شکایت خواهد کرد.
-  آدام همتی، مهاجم سابق پرسپولیس که در نیم فصل به پارس جنوبی پیوسته بود علیرغم باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش طی توافقی که با مدیران این باشگاه داشت، قراردادش را فسخ کرد.
- رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روز شنبه 12 سپتامبر (22 شهریور) شروع و در یکشنبه 23 می (2 خرداد 1400) تمام خواهد شد‌.
- متوئیدی هافبک ملی پوش فرانسوی یوونتوس با قراردادی آزاد به اینتر میامی آمریکا پیوست‌ . 
- اصغر حاجیلو توپچی اسبق تیم ملی و استقلال که حدود یک سال پیش به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب شد، به زودی از این سمت کنار خواهد رفت.طبق تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، سعید مراغه چیان دیگر پیشکسوت آبی‌ها جای حاجیلو  مدیریت آکادمی باشگاه را برعهده خواهد گرفت . 
- با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، حمید حاج‌ملک دیدار دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی تبریز و یاسر همرنگ، بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال را که از ساعت 20:45 روز شنبه 25 مرداد برگزار می‌شوند، قضاوت خواهند کرد. 
- بانظرخواهی کلی ، گل «سون هیون مین» کره ای ازتاتنهام به تیم برنلی، به عنوان بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. گل جهانبخش برای برایتون نیز در ردیف گلهای منتخب لیگ انگلیس بود.
- یان فرتونگن مدافع بلژیکی فصل گذشته تاتنهام تست های پزشکی بنفیکا را پشت سر گذاشته  و به زودی با قراردادی سه ساله به تیم پرتغالی خواهد پیوست.
-  فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد بازه زمانی پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده از 6 شهریور تا 29 آبان 1399 است.
- روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد : برخی از رسانه ها با انتشار گزارش هایی مدعی شدند که کارمند بخش نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادهای خارجی باشگاه استقلال را به یکی از مدیران این باشگاه تحویل داده است. سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که از طریق مراجع قضایی این اتهام به کارمند خود را پیگیری کند.
- بعد از درخشش مجید حسینی مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در باشگاه ترابوزان، سامپدوریا ایتالیا حالا به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است .
- بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیهای مرحله دوم انتخابی جام جهانی فوتبال در ماه های مارس و ژوئن 2021 برگزار خواهد شد. مرحله سوم و نهایی در ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر 2021 انجام می شود. دو هفته پایانی این مسابقات هم در ماه‌های مارس و ژوئن 2022 به تصویر در می آید.
- تیم بارسلونای اسپانیا با میانگین سن 29/6 سال پیرترین تیم حاضر در مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.
-  کیلور ناواس، سنگربان تیم پاری سن ژرمن که در دیدار شب گذشته با آتالانتای ایتالیا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ تعویض شد، وضعیتی نامشخص برای دیدار نیمه نهایی خواهد داشت .
-  نیماربرزیلی مهاجم پاری سن ژرمن فرانسه با 16 دریبل موفق در مسابقه با آتالانتا رکورد 11 دریبل موفق  مسی و  اینسینیه را شکست و رکورد دار بیشترین دریبل در یک بازی  لیگ قهرمانان اروپا شد.
- توتو اسپورت در شماره امروز خود مدعی شد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس ایتالیا در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است .
-  با اعلام باشگاه سپاهان اصفهان ولادیمیر کومان، بازیکن مجارستانی طلایی پوشان ، از این تیم جدا شد.
- یوفا قضاوت دیدار حساس بارسلونای اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دامیر اسکومینای اسلوونیایی واگذار کرد.
- در اواسط تمرین امروز تیم پرسپولیس بشار رسن عراقی هافبک این تیم از ناحیه زانو آسیب و دیگر نتوانست به تمرین ادامه دهد. سرخپوشان فردا آخرین تمرین خود را پیش از بازی با گل‌گهر انجام می‌دهند و سپس راهی فرودگاه می‌شوند تا به سیرجان سفر کنند.
- نشریه اشپورت بیلد آلمان مدعی شد، باشگاه لیورپول رسما مذاکرات خود را با سران باشگاه بایرن مونیخ برای جذب تیاگو هافبک اسپانیایی باواریایی ها آغاز کرده است.
-  نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان گفت که در مسابقات اوپن آمریکا شرکت خواهد کرد. مسابقات اوپن آمریکا قرار است در تاریخ 10شهریور  برگزار شود. پیش از این، رافائل نادال، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها اعلام کرده بود که در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.
- دردومین روز ازبازیهای هفته بیست وپنجم لیگ دسته دوم  فوتبال ایران و ازگروه دوم ، تیم پاس همدان بابرتری 4-3 برابر چوکای تالش درفاصله یک هفته به پایان این رقابتها با حریف گیلانی در کورس صعود قرارگرفت. در سایر دیدارها شهدای بابلسر و شهرداری ماهشهر در مازندران 2-2شدند ، شهرداری در بندرعباس با نفت و گاز گچساران تن به تساوی یک بر یک داد ، مس شهربابک پس از برد شیرین سه بر یک مقابل پاس همدان بار دیگر با همین نتیجه سرداربوکان را مغلوب کرد ،  ملی حفاری نیز با یک گل و بعثت کرمانشاه هم با دوگل ازسد تیمهای ایران جوان بوشهر و شهدای رزکان کرج گذشتند و پیکار شهرداری بم با نفت امیدیه 2-2 خاتمه یافت.در گروه اول خیبر ، ملاثانی و آستارا با 49 امتیاز و درگروه دوم چوکا با 46  و پاس با 45 امتیاز درپی دوسهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف هستند.
- دردومین بازی ازمرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا که به طور متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار می شود به دنبال رئال مادرید که دور قبل توسط منچستر سیتی حذف گردید امشب تیم آتلتیکو مادرید نیز از گردونه رقابتها خارج شد تا سهم اسپانیا در این جام به یک برسد. (بارسا) با آنکه خوائو فلیکس ازنقطه پنالتی دردقیقه 71 از آتلتیکو گل دقیقه 51 دانی اولمو از تیم لایپزیگ آلمان را پاک کرد منتها ضربه غیرقابل مهار دقیقه 88 تیلر آدامز برای تیم اسپانیایی جبران ناپذیر بود تا تیم شگفتی ساز آلمانی بارصعود به دوربعد ببندد و حریف پاری سن ژرمن در نیمه نهایی شود. این دوتیم در دورقبل لیورپول و تاتنهام فینالیستهای سال گذشته این جام را حذف کرده بودند. این بازی توسط یک داور لهستانی قضاوت شد.امشب در ادامه این بازیها باز دوتیم اسپانیایی و آلمانی یعنی بارسا و بایرن رودررو می شوند ، فرداشب نیز ، من سیتی با لیون مصاف خواهد داد.برندگان این دومسابقه ، در مرحله نیمه نهایی همدیگر را ملاقات خواهند کرد.
- یاسر وکیلی بازیکن چوکای تالش در جریان بازی این تیم با پاس در همدان از رقابت های لیگ دسته دوم به دلیل مضروب کردن یکی از عوامل تیم پاس همدان در حین خروج از این استان  توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. حال فرد مضروب وخیم بوده و در یکی از بیمارستان های همدان بستری شده است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار