PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در یک مسابقه حساس، با نتیجه ۲ بر صفر از سد شهرخودرو عبور کرد.
کیهان ورزشی-
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شهرخودرو در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار شد.

تکسیرا سرمربی پرتغالی تازه‌وارد سپاهان که بعد از استعفای قلعه‌نویی، هدایت این تیم را بر عهده گرفته، برای این مسابقه پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، سروش رفیعی(مهدی ترکمان دقیقه ۸۷)، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی(محسن الغسانی دقیقه ۶۵) را در ترکیب زردپوشان اصفهانی قرار داد.

سهراب بختیاری زاده نیز در این مسابقه، سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، محمد آقاجان‌پور، علی نعمتی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی را به میدان فرستاد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان امشب به یک برد نیاز داشت تا با اتکا به اتفاقات سایر مسابقات و همچنین هفته باقیمانده، بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد اما دقیقاً شهرخودرو نیز از همین شرایط برخوردار است و هر دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگند.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و تنها موقعیت خطرناک این مسابقه در دقیقه ۱۳ اتفاق افتاد که شوت پشت محوطه مهدی کیانی دور از دسترس مهدی رحمتی به تیرک افقی دروازه شهرخودرو برخورد کرد تا شانس گلزنی سپاهان از دست برود.

نیمه دوم این مسابقه با حملات متعدد سپاهان روی دروازه شهر خودرو آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۶۰، ضربه کرنر ارسالی روی دروازه مهدی رحمتی را شایان مصلح با ضربه سر وارد دروازه شهرخودرو کرد و سپاهان را یک بر صفر پیش انداخت.

سروش رفیعی که در به ثمر رسیدن گل نخست سپاهان، پاس گل را داده بود، ۱۰ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۷۰ سروش رفیعی با نفوذ به داخل محوطه جریمه شهرخودرو از زاویه بسته، دروازه مهدی رحمتی را گشود و اختلاف را به ۲ گل رساند.

در دقایق باقی مانده، تلاش شهرخودور برای جبران گل های خورده و سپاهان برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر جواب نداد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان و تکسیرا سرمربی جدید این تیم پایان یافت.

با این نتیجه سپاهان ۴۸ امتیازی شد و خود را به جایگاه سوم جدول رساند و شهرخودرو نیز با همان ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار