PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باحذف منچستر سیتی توسط لیون  ، شگفتی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا کامل شد. لیون فرانسه در شهر لیسبون پرتغال درآخرین بازی مرحله یکچهارم نهایی این جام توانست با گلهای کورنت و موسی دمبله (دوبار) دربرابرتنها گل دی برون ، تیم قدرتمند منچستر سیتی انگلیس را حذف کند. حالا در نیمه نهایی این جام ، لایپزیگ با پاری سن ژرمن در روز سه شنبه و بایرن مونیخ با لیون در روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت . در مرحله  یکچهارم ، لایپزیگ آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه با نتایج مشابه 2 -1 ازسد تیمهای آتلتیکو و آتالانتا گذشتند ، بایرن بانتیجه خیره کننده و غیر قابل باور 8-2 بارسا را برد و لیون نیز سه بر یک خودرا به منچستر سیتی تحمیل کرد.
-  اظهارنظر آرتورو ویدال ، بازیکن سابق بایرن و فعلی بارسا پیش از دیدار دو تیم مورد تمسخر کاربران آلمانی قرار گرفته است ، گویا ویدال در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته بود بارسلونا مثل تیم های بوندسلیگا نیست، بایرن مونیخ برابر بزرگترین تیم جهان یعنی بارسلونا قرار میگیرد!
- بعد از 14 سال این اولین بار است که نه مسی و نه رونالدو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند.
-  تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان بازی رفت فینال لیگ برتر را با نتیجه دو بر صفر برنده شد. مسابقه برگشت دو تیم روز سی ام مرداد در رفسنجان برگزار می شود.
-  یولین ناگلزمن با 33 سال و 21 روز به جوانترین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که موفق به صعود به نیمه نهایی این مسابقات میشود.
-  با دستور احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال و برای تقویت روحیه آبی های پایتخت، پاداش پیروزی این تیم مقابل سپاهان در چارچوب رقابتهای جام حذفی به حساب اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم واریز شد.
-  علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرداردوی شهریورماه تیم ملی و بازی با ازبکستان در موعد مقرر برگزار میشود. اسکوچیچ هم به کارش در تیم ملی ادامه می دهد.
- جرارد پیکه مدافع ملی پوش وکهنه کار بارسلونا اولین بازیکن از تیم بارسا بود که پس از اتمام مسابقه با بایرن مونیخ (8-2) در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. او که بسیار غمگین و البته عصبانی بود گفت :« بازی وحشتناکی بود و حس بسیار بسیار بدی دارم. خجالت و شرمندگی فقط یک حرف است و حسی که دارم ورای شرمندگی است.»
 -  مراسم روز جهانی ووشو، اهدای جام قهرمانی لیگ برتر این رشته و رونمایی از تمبر اختصاصی فدراسیون ووشو با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سایر مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون، پیشکسوتان و اهالی ووشو برگزار شد.
- تیم فوتسال فودکا تهران با تساوی 2 بر 2 در دیدار برگشت پلی آف لیگ یک و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 مقابل فولادسیرجان به پیروزی رسید، تا به عنوان دومین تیم بعد از کراپ الوند به لیگ برتر فوتسال صعود کند.
- شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا مدعی شد، لیونل مسی خواهان برگزاری زودهنگام انتخابات باشگاه بارسلونا و تغییر در ساختار این تیم  شده است، در غیر اینصورت حاضر به تمدید قرارداد فعلیاش که تنها یک سال دیگر اعتبار دارد، نیست.
- پس از باخت سنگین 8-2 بارسا برابر بایرن بنرهای اعتراضی هواداران بارسلونا مقابل کمپ خوان گمپر خواندنی بود : هیئت مدیره و بازیکنان، شما مایه شرم تاریخ 121 ساله بارسلونا هستید.....گم شید مزدوران !
-  جوشوا چپتگی اوگاندایی قهرمان 10000 متر جهان، در اولین دایموند لیگ سال 2020 که شب گذشته در موناکو برگزار شد با زمان استثنایی 12:35.36 دقیقه پس از شانزده سال رکورد 5000 متر دنیا را جا به جا کرد. رکورد این ماده پیش از این با 12:37.35دقیقه توسط کننیسا بکله در سال 2004 به ثبت رسیده بود. 
- فعالیت ورزشکاران در قالب موسسه خیریه برای کمک به مردم مناطق محروم همچنان ادامه دارد.بر همین اساس حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶ با حضور در کوره پزخانههای اطراف شهر تهران ضمن دیدار با مردم این مناطق کمکهای جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد.
- پس از قطعی شدن تیمداری استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد، شنیده ها از هدفگذاری این باشگاه برای حضور در لیگ های دو رشته المپیکی کاراته و تکواندو حکایت دارد.
- هادی ساعی، پر افتخارترین المپین تاریخ ورزش ایران رسما به باشگاه فتح پیوست و به عنوان مشاور عالی مدیر عامل، با این باشگاه همکاری خواهد کرد.
- باشگاه بارسلونا اعلام کرد نتیجه تست کرونای توپچی فرانسوی اش  ساموئل اوم تیتی  که روز پنجشنبه انجام شد، مثبت  و در حال حاضر این بازیکن در خانهاش قرنطینه شده است.
- تیم فوتسال کراپ الوند قزوین با برتری 2 بر 1 در دیدار برگشت پلی آف لیگ یک و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 مقابل نفت امیدیه به پیروزی رسید و به لیگ برتر صعود کرد.
- یوردی کرایف پسر یوهان کرایف هلندی فقید ، با امضای قراردادی هدایت تیم شنژن در سوپرلیگ چین را برعهده گرفت و جانشین روبرتو دونادونی ایتالیایی شد.
-  با حکم کمیته انضباطی فدراسیون ووشو، دو ملی پوش این ورزش ، شهربانو منصوریان  به 20 ماه  و سهیلا منصوریان به 8 ماه محرومیت محکوم شدند.
- درفاصله یک هفته به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال  شاهین بوشهر به عنوان اولین تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد.سرنوشت دومین تیم سقوط کننده به دیدارهای روز پایانی کشیده شد . دراین میان شش تیم ذوب آهن ، گل گهر ، سایپا ، پیکان ، ماشین سازی و پارس جنوبی با 30 ، 29 ، 28 و 27 امتیاز در خطر سقوط هستند.
- درهفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران نتایج زیر به دست آمد : 
+ تراکتور 2 - ماشین سازی یک ، استقلال یک - پیکان یک ، گل گهر 3 - پرسپولیس 3 ، نساجی صفر - ذوب آهن صفر ، سایپا صفر - نفت مسجد سلیمان صفر ، صنعت نفت آبادان 3 - شاهین بوشهر یک ، سپاهان 2 - شهرخودرو صفر، پارس جنوبی جم صفر - فولاد صفر

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار