PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز مدعی شدند که رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، نزدیکترین گزینه برای سرمربیگری بارسلوناست.
- تاهیت چونگ وینگر هلندی جوان منچستر یونایتد با قراردادی قرضی و یک ساله به وردربرمن پیوست.
- امروز نخستین شکست تیم آنتورپ بلژیک در روز نیمکتنشینی بیرانوند رقم خورد. در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بلژیک تیم آنتورپ مقابل بروژ  با شکست دو بر یک روبرو شد.
- در جریان دیدار روز گذشته استقلال و پیکان، فرشید باقری بازیکن آبی پوشان با صالح مصطفوی کمک مربی تیم درگیری لفظی پیدا کرد که این صحنه از چشم فرهاد مجیدی مربی تیم دور نماند. مجیدی بلافاصله فرشید باقری را  از حضور در تمرین امروز منع کرد و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار داد.
-  دادگاه جهانی داوری ورزش (CAS) محرومیت 8 ساله اسلام الشهابی، جودوکار اهل مصر را که در المپیک 2016 ریودوژانیرو از دست دادن با حریف اسرائیلیخودداری کرده بود، لغو کرد.
- بشار رسن هافبک عراقی تيم فوتبال پرسپولیس جداییاش از این باشگاه را تایید کرد. رسن گفت: در پایان سه بازی دیگر قراردادم با پرسپولیس به اتمام میرسد و من هیچ تعهدی به باشگاه ندارم.چند پیشنهاد خارجی از لیگ پرتغال، یونان و همچنین لیگ عراق دارم که بعد از اتمام قراردادم با پرسپولیس به آنها پاسخ میدهم. هافبک پرسپولیس ادامه داد: جداییام از پرسپولیس قطعی است. تصمیمم را گرفتم.
- فدراسیون فوتبال سوریه با برگزاری دیدار دوستانه مقابل ایران مخالفت کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه با تایید این خبر گفت: بازی دوستانهای مقابل تیم ملی ایران در تهران نخواهیم داشت و این بازی لغو شده است.
-  پدرو پورو مدافع راست منچستر سیتی با قراردادی قرضی و 2ساله به اسپورتینگ پرتغال پیوست.
- کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن فصل 2019/2020 لیگ جزیره انتخاب شد.
- سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت : اسماعیل صفیری در کمیته داوران اختیار ندارد و داوران را برای او میچینند ، ما که میدانیم داور مسابقه تا ساعت 2 بامداد روز بازی فولاد در مراسم جشن تولد بود!
- به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال فرهاد مجیدی سرمربی این تیم محمد دانشگر را ازتیم اخراج کرد . وی گفت : هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست . 
 دانشگر هم حق حضور در تمرینات تیم را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود. مجیدی ، دیروز درتصمیمی دیگر فرشید باقری را به دلیل بی انضباطی  در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گذاشته بود.
-  با خبر شدیم ناصر صالح مربی و مدرس فوتبال  ایران در غم از دست دادن برادر خود به سوگ نشسته است. مصیبت وارده را به این پیشکسوت فوتسال تسلیت گفته برای خانواده معزا آرزوی صبر و شکیبایی داریم.
- تیم شارلوای بلژیک با تک گل مهاجم ایرانی خود کاوه رضایی و در حضور علی قلی زاده موفق به شکست تیم اوستنده شد.
- باشگاه یوونتوس اعلام کرد برای فروش پائولو دیبالا تنها پیشنهادات بین 90 تا 100 میلیون یورو را بررسی خواهد کرد.
[17/08, 07:58] baba: - در  روز پایانی پیکارهای این فصل لیگ دسته یک فوتبال ایران عصر امروز 9 بازی به طور همزمان برگزار شد که درنهایت تیم آلومینیوم اراک بابرتری یک بر صفر مقابل داماش گیلان با امتیازی برابر با مس کرمان فقط به خاطر تفاضل گل بهتر توانست به دنبال تیم مس رفسنجان جشن صعود به لیگ برتر رابرپاکند. تیمهای نیروی زمینی ، سپیدرود و علم و ادب تبریز (شهرداری) به لیگ دسته دوم سقوط کردند.
- دربازیهای آخرین هفته لیگ دسته اول فوتبال این نتایج رقم خورد : رایکای بابل 3 - آرمان گهر صفر ، هوادار 2 - خوشه طلایی ساوه صفر ، قشقایی شیراز صفر - ملوان انزلی صفر ، آلومینیوم اراک یک - داماش گیلان صفر ، شهرداری تبریز صفر - مس کرمان 3 ، نیروی زمینی تهران صفر - گل ریحان البرز صفر ، استقلال خوزستان صفر - نود ارومیه 3 (حاضرنشد) ، سپیدرود رشت صفر - فجرسپاسی شیراز یک ، مس رفسنجان یک - بادران تهران یک
 - فلیپ استوانوویچ، هافبک 17 ساله و صربستانی, با قراردادی 5 ساله و به ارزش 8 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست.
-  پس از مذاکرات صورت گرفته میان احمد سعادتمند، مدیر عامل باشگاه استقلال با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و قطعی شدن تیمداری باشگاه استقلال در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، هدایت این تیم به رضا یزدانی ملی پوش اسبق کشتی ایران و دارنده دو مدال طلای جهان سپرده شد.
- بیون کویپرز هلندی مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین پاریسن ژرمن فرانسه و لایپزیگ آلمان را سوت خواهد زد.
- تیم دورتموند آلمان در یک مسابقه دوستانه توانست تیم آستریاوین اتریش را بانتیجه خیره کننده 11 - 2 شکست دهد.
-   مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) جلساتی جهت احقاق حقوق مالی استقلال  با مدیران دو بانک کوثر و سپه پشت سر گذاشت.این جلسه که با نتایج مثبت و خوبی همراه بود، میتواند مقدمهای برای حل برخی از مشکلات مالیاستقلال باشد و با توجه به همراهی مدیران دو بانک مذکور، این امید میرود که در آینده ای نزدیک بخش اعظمی از مطالبات مالی وصول شود و گرهای از کلاف بدهیهای باشگاه استقلال باز گردد.
- مارسلو بچلر خبرنگار برزیلی که به باشگاه بارسلونا نزدیک است اعلام کرده که لیونل مسی به سران بارسا اعلام کرده که در این تابستان، تیم را ترک خواهد کرد.شکست تحقیرآمیز 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن و حذف فاجعهبار این تیم از لیگ قهرمانان اروپا در تصمیم مسی نقش داشته است. برخی رسانهها از اینترمیلان به عنوان مقصد بعدی لیونل مسی یاد میکنند. این تیم ایتالیایی از گذشته همواره به دنبال جذب فوق ستاره آرژانتینی بوده است. منچستر سیتی هم تیمی است که خواهان این فوتبالیست دارنده 6 توپ طلای فوتبال جهان است.
- درآغاز بازیهای مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال اروپا که تا فینال به میزبانی آلمان برگزار می شود امشب در شهر کلن ، تیم منچستر یونایتد انگلیس بانتیجه دو بر یک مغلوب سویای اسپانیا شد وازصعود به مرحله فینال این رقابت ها بازماند.ابتدا در دقیقه 9 فرناندز از روی نقطه پنالتی منچستر را پیش انداخت اما بلافاصله دردقیقه 26 سوسا گل تساوی را زد و سرانجام می رسیم به دقیقه 78 که با پاس ناواس ، دی یونگ تازه به میدان آمده از یک متری درمیان غافلگیری سه مدافع حریف تیر خلاص را برای ثبت سند پیروزی دو بر یک سویا شلیک کرد.فردا دردومین بازی این مرحله اینتر میلان با شاختار اوکراین مصاف خواهدداد. سه آلمانی قضاوت دیدار منچستر با سویا را بر عهده داشتند.
- تیم سویا از اسپانیا با شکست منچستر یونایتد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا قصد دارد برای تصاحب ششمین قهرمانی این رقابتها گام بردارد. باشگاه اسپانیایی تاکنون با پنج قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ اروپا محسوب می شود.سویا ابتدا دوبار پیاپی درسالهای 2006 و 2007 و سپس سه بار متوالی (2014 ، 2015 ، 2016) عنوان قهرمانی این رقابتها را به جیب زد در حالیکه تیم منچستر تنها یک عنوان قهرمانی این جام را در کارنامه داشت (2017).
 - روزهای سه شنبه و چهار شنبه ، دوتیم لیون و پاری سن ژرمن از فرانسه و لایپزیگ و بایرن از آلمان برای اولین بار در طول برگزاری لیگ قهرمانان اروپا باهم به نیمه نهایی رسیدند. چون درنیمه نهایی لایپزیگ با پاری سن ژرمن و بایرن با لیون بازی دارند یا دوتیم ازیک کشور به فینال می رسند یا از هر کشور یک تیم فینالیست خواهدشد. ازجمع چهار تیم ، بایرن با پنج قهرمانی در این جام پیشتاز است سه تیم دیگر بدون قهرمانی هستند حتی پاری سن ژرمن!

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار