PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رونالد کومان توپچی اسبق  بارسا و تیم ملی هلند برای بر عهده گرفتن هدایت تیم بارسلونا  با سران این باشگاه به توافق رسیده و به احتمال زیاد جانشین کیکه ستین خواهد شد.
- دن فریدکین با پرداخت 591 میلیون یورو 86 درصد از سهام باشگاه رم را خریداری کرد و مالک جدید این تیم لقب گرفت.
- در ادامه موج کنارهگیری تنیسورهای مشهور دنیا از حضور در مسابقات یو اس اوپن ، سیمونا هالپ نیز از حضور در این رقابت ها انصراف داد. سیمونا هالپ ، نفر شماره دو تنیس زنان جهان نیز به فهرست ستارههایی پیوست که پیش از این از حضور در (یو اس اوپن) انصراف داده بودند.
- الیور اسکیپ هافبک جوان تاتنهام ، با امضای قراردادی قرضی و یک ساله به نوریچسیتی پیوست.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشور ازبکستان را به عنوان میزبان رقابتهای مقدماتی فوتسال زیر 20 سال آسیا معرفی کرد.
- قاسم حدادیفر کاپیتان تیم ذوبآهن اعلام کرد در پایان فصل آینده از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
- امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت : فینال جام حذفی پس از رقابت های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.
- سعید آقایی مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسید تا به احتمال فراوان  به دنبال دانیال اسماعیلیفر و حامد لک سومین خرید سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات لقب بگیرد.
- به نقل از برخی منابع خبری، کار انتقال دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس تمام شده و این مدافع راست که سپاهان و استقلال نیز به دنبال جذبش بودند، فصل آینده پیراهن پرسپولیس رو بر تن خواهدکرد.
-  آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیونجودو و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشستی سه ساعته در مورد روند پرونده شکایت جودوی ایران در دادگاه حکمیت ورزش CAS به گفت و گو پرداختند.
-  طی حکمی از سوی طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، یوسف گرشاسبی بهعنوان رئیس کمیته آموزش این فدراسیون منصوب شد.
-  قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ بوکس را همانند یک رویای شیرین و غنیمت دانست.
- بعدازظهر امروز جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال با حضور مدیرعامل ، معاونین ورزشی ،حقوقی و سرپرست تیم و همچنین  فرشید باقری و محمد دانشگر برگزار شد.
در این جلسه دانشگر و باقری ضمن عذرخواهی و اذعان به اینکه در رفتارشان اشتباه کردهاند، اعلام داشتند که تابع تصمیم مسئولان باشگاه هستند و حاضرند با کوشش بیشتر، رفتار اشتباه خود را جبران کنند.
- ازسوی کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا متیو لاهوز داورمشهور اسپانیایی به عنوان قاضی مسابقه بایرن مونیخ - لیون درمرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان قاره سبز انتخاب شد.
- فدراسیون جهانی فوتبال بالاخره رأی نهایی پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران را صادر کرده که طی آن فدراسیون فوتبال به پرداخت مبلغ 6 میلیون یورو محکوم شده است!
- در ادامه ورود نهادهای اطلاعاتی و قضایی به موضوع فساد در فوتبال؛ یکی از کارکنان سازمان لیگ این ورزش به اتهام تصرف غیر قانونی در اموال عمومی و دولتی بازداشت شد.
- کیلور ناواس دروازهبان کاستاریکایی باشگاه فرانسوی پاریسنژرمن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم برابر لایپزیگ در مرحله نیمهنهایی رقابت های لیگ قهرمانان نخواهد بود.
- با نظر سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو، مهدی  رحمتی دروازهبان با تجربه این تیم به دلیل مسائل انضباطی حق حضور در ادامه تمرینات را ندارد و تصمیم گیری درباره این بازیکن با باشگاه خواهد بود.
- تیم جوانان رئال مادرید با هدایت رائول موفق شد با پیروزی 3-1 برابر یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جوانان اروپا راه یابد . شاگردان رائول در دقیقه 2 گل خوردند و در دقیقه 11 هم 10 نفره شدند ولی در نهایت سه بر یک به برتری رسیدند.
- کی نیشیکوری، تنیسباز 30 ساله و مطرح ژاپنی اعلام کرد، تست کرونایش در فلوریدا در فاصله 2 هفته مانده به مسابقات آزاد آمریکا مثبت شده  و در تورنمنت سینسیناتی غایب خواهد بود.
-  باشگاه تراکتور در بیانیه ای تهدید کرد که در صورت وجود اشتباه داوری به ضرر آنها در بازی این تیم با فولاد، به «مراجع ذی صلاح داخلی و خارجی» شکایت خواهد کرد. در این بیانیه آمده که برخی باشگاه ها در روزهای اخیر قصد تشویق اذهان عمومی را داشتهاند.
- تیم اینترمیلان ایتالیا بابرتری پنج بر صفر برابر تیم اوکراینی شاختار به فینال لیگ فوتبال اروپا راه یافت.امشب در شهر دوسلدورف آلمان با قضاوت سه داور لهستانی و در ورزشگاه «مرکوراشپیل آره نا» تیم ایتالیایی اینتر با گلهای مارتینز (دوبار) ، لوکاکو(دوبار) و آمبروسیو بانتیجه 5-0 تیم شاختار را شکست داد تا حریف تیم سویای اسپانیا در مسابقه پایانی جام اروپا شود.دیدار فینال جمعه همین هفته (31 مرداد) در ورزشگاه شهرکلن آلمان برگزار می شود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار