PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
رسانه‌های بلژیکی از انتقال پرونده ویلموتس به دادستانی کل کشور صحبت کردند.
کیهان ورزشی- 

روز گذشته با اتمام بررسی‌ها در پرونده اقدامات دخیل در موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی، این گزارش نهایی و امروز برای دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

این مسئله به رسانه‌های بلژیک هم رسید و رسانه‌های مختلف این خبر را کار کردند.

رسانه‌ rtbf با چنین متن و توضیح اتفاقاتی که برای ویلموتس و تیم ملی ایران رخ داد، خبر انتقال پرونده مربی سابق تیم ملی به دادستانی را بازتاب دادند.

این رسانه بلژیکی نوشت: مارک ویلموتس در ماه می 2019 یعنی اردیبهشت 1398 با قراردادی 3 ساله مربی ایران شد او چندی پیش به دلیل عدم پرداخت مطالباتش شکایتی را مطرح کرد. او با استناد به "نقض جدی قرارداد" پست خود را ترک کرده بود.

rtbf ادامه داد: فیفا ایران را محکوم پرداخت غرامت 6 میلیون یورویی کرد اتفاقی که خشم ایرانی‌ها را برانگیخت زیرا که ویلموتس تنها پس از 5 ماه کار و 4 بازی رسمی این مبلغ را دریافت کرده بود. رسانه‌های ورزشی ایرانی فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل عدم تنظیم درست قرارداد و ضعیف بسته شدن این قرارداد محکوم کردند و خواستار مجازات آنها شدند.

در انتها این رسانه بلژیکی به آمار مربی سابق تیم ملی پرداخت و نوشت:زیر نظر ویلموتس ایران 2 بازی از 4 بازی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را شکست خورد تا رسیدن این تیم به جام جهانی بسیار با شک همراه شود.

سایت hbvl و sta نیز متهم شدن 8 نفر در پرونده ویلموتس را کار کردند. روز گذشته پرونده 8 نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آنها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.
برچسب ها: ویلموتس ، بلژیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار