PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۵۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رامین رضاییان، هافبک ایرانی تیم الشحانیه قطر که در فصل گذشته با زدن 13 گل عملکرد چشمگیری داشت، با باشگاه الدحیل،  قهرمان فصل 20-2019 لیگ ستارگان قطر قرارداد 2 ساله امضا کرد.الدحیل یکی ازتیمهای همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.
-  بعد از گذشت سه هفته از نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر کمک 100 هزاری دلاری به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در قطر ، گویا  موضع AFC تغییر کرده و نمی خواهد هزینه های سکونت را به باشگاه ها پرداخت کند و خود باشگاه ها موظف به پرداخت این مبلغ هستند.
- اردوی جدید تیم ملی فوتسال مردان با حضور 19 بازیکن آغاز می شود . حمید احمدی، محمد شجری، مسلم اولاد قباد، میثم خیام، علیرضا صمیمی از آشرقی ، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی از اصفهان ، مهدی جاوید ازتهران ، علی ابراهیمی، حسین طیبی، مسعود محمدی از خراسان رضوی ، علیرضا رفیعیپور، فرهاد توکلی از خوزستان ،  علیرضا عسگری ازکرمان ، احمد اسماعیل پوراز گیلان ، طاها نعمتیان، مهدی کریمی از مرکزی ، علی اصغر حسن زاده ازقم نفرات دعوت شده به اردو هستند.
- آرین روبن هلندی توپچی سابق رئال و بایرن ، پس از پیوستن به خرونینخن هلند، در دیداری دوستانه برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت.
- یک خبرنگار عراقی مدعی شد که بشار رسن، هافبک تیم پرسپولیس به یکی از تیمهای عربستانی نزدیک شده است و احتمالا فصل بعد در این کشور بازی خواهد کرد.
- احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال برای برگزاری نشست با سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه راهی ایتالیا شده و قصد دارد در جلسه ای با استراماچونی مذاکراتی را با وی انجام دهد.
- مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال ایران انجام شد. در این مسابقات 16 تیم حضوردارند. شهرداری جوان ارومیه ، نماینده خراسان رضوی ، مس رفسنجان ، عقاب نهاجا ، سروقامتان همدان ، مجتمع فولاد خراسان ، مقاومت بسیج و ملوان انزلی در گروه اول و تیمهای رعدپدافندقم ، هوشیار تبریز ، سامسونگ تهران ، خوش سیمای آمل ، نماینده اردبیل ، ایرانشیدچالوس ، پاس گرگان و صنایع اردکان در گروه دوم مصاف خواهند داد.اوایل مهر این بازیها استارت خواهد خورد.
-  میلاد عبادی پور لژیونر والیبال کشورمان که در تیم اسکرا بلچاتوف بازی میکند، از سوی مسئولان فدراسیون والیبال لهستان، تابعیت این کشور را دریافت کرد. این تابعیت به معنی جدایی عبادی پور از ایران و پیوستنش به تیم ملی لهستان نیست و فقط برای تسهیل در سفر این تابعیت به عبادی پور داده شد.
- روشنک، مسوول برگزاری رقابتهای جام حذفی اعلام کرد : بازی پرسپولیس و استقلال به هیچ وجه به تعویق نمیافتد و موضع سازمان لیگ هم برگزاری بازی در تاریخ اعلام شده است، زیرا زمان دیگری برای برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی نداریم.
- تیمهای فوتبال زنان وولفسبورگ و بارسلونا با پیروزی مقابل حریفان به مرحله نیمهنهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا صعود کردند. تیم زنان بارسا با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست داد و زنان وولفسبورگ با نتیجه پرگل 9 بر یک مقابل گلاسکوسیتی به برتری رسیدند. بارسا و وولفسبورگ در نیمهنهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت : با توجه به این که تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد تعطیلی اماکن ورزشی و سالنهای بدنسازی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد .
- بازرس كل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی اعلام کرد پرونده ویلموتس سرمربی برکنارشده تیم ملی فوتبال با 8 متهم به دادستانی تهران ارسال گردید. در این پرونده، هشت نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین و ذمه فدراسیون فوتبال و وارد آمدن خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران معرفی شده اند.
- نخستین جلسه کارگروه ویژه مربوط به شکایت فدراسیون فوتبال از رای فیفا به دادگاه عالی ورزش با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، حیدر بهاروند، سرپرست،عبدالکاظم طالقانی،عضو هیات رییسه،مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون، جعفر سمیعی، مدیر کل حراست وزارت ورزش ،  کارشناسان حقوقی ار جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بازرسی کل کشور، وزارت امورخارجه و وزارت ورزش و جوانان ،جمعی از مراجع ذیصلاح و همچنین تیم حقوقی فدراسیون برگزار شد.
- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در ادامه جلسات خود با سرمربیان لیگ برتری، با مجید جلالی، سرمربی تیم گل گهر سیرجان، امروز در ساختمان پک مرکز ملی فوتبال دیدار و گفتوگو کرد.
- سازمان لیگ ایران  زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول فوتبال را اعلام کرد . براین اساس ، نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر روز 6 شهریور شروع و روز 29 آبان به پایان خواهد رسید. نقل و انتقالات پیش فصل لیگ دسته اول نیز 10 شهریور شروع و روز  3 آذر خاتمه می یابد .
- مسابقه سوپرکاپ فوتبال اروپا روز  سوم مهرماه بین سویا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2020 انجام خواهد شد.
-  عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در راستای اولویتهای کادرفنی، مذاکراتی را با مهدی ترابی، بشار رسن و چند بازیکن دیگر برای تمدید قراردادشان انجام دادیم.
-  نصیرزاده، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت :  مربیان و بازیکنانی مثل استراماچونی و کالدرون که قبلا در ایران حضور داشتند و هنوز پرونده آنها با تیم های ایرانی بسته نشده، می توانند برگردند. قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی جدید فقط برای فصل آینده است.
- هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد که برای تعطیلات تابستانی به یونان سفر کرده، به دلیل نزاع خیابانی توسط پلیس یونان بازداشت شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار