شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۵۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- انتخاب داور برای بازی دربی بین استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران  سوژه امروز مطبوعات ، سایت و خبرگزاری های کشورمان شد . ابتدا کمیته داوران نام کرمانشاهی را برای قضاوت این مسابقه اعلام کرد اما  بلافاصله  نام زاهدی فر جایگزین نام کرمانشاهی شد تا اینکه با اعلام سهرابی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیام حیدری برای داوری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس معرفی شد.
- کرمانشاهی انتخاب اول کمیته داوران برای قضاوت بازی دربی گفت :  کمیته داوران و اسماعیل صفیری تشخیص دادند که من داور دربی باشم اما حیدر بهاروند تشخیص داده که من نباشم. آیا بهاروند کارشناس داوری است که در همه چیز نظر می‌دهد؟ با صفیری صحبت کردم به من گفت که استعفا می‌دهم تا تکلیف این قضیه روشن شود.بهاروند گفته من از بالا دستور گرفتم. می‌خواهم ببینم این بالا چه کسی است؟ حتماً وزارت ورزش است. آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟ 
- با اعلام باشگاه استقلال، پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان باتجربه  و اعضای کادرفنی  از سرمربی تیم  ، فرهاد مجیدی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری که به دلیل بی انضباطی تنبیه شده بودند،  به تمرینات موافقت کرد.
-  لوکا بوناچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از تعطیلات کرونا ، هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه و پس از صحبت با احمد جمشیدی رسما ازسمت خود کناره گیری و با باشگاه اصفهانی خداحافظی کرد.
- هنوز انتقال مهدی طارمی از باشگاه ریوآوه به تیم پورتو نهایی نشده است که صفحه رسمی این باشگاه کاملا تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. گویا خیلی از کاربران ایرانی به صفحه رسمی باشگاه پورتو در اینستاگرام هجوم آوردند و خواستار نهایی شدن این انتقال شدند . 
-  هشت نفری که از نظر سازمان بازرسی کل کشور در پرونده ویلموتس متهم شناخته شدند و باید پاسخگوی مراجع قضایی باشند مهدی تاج، حیدر بهاروند، لیلا صوفی‌زاده، محمود اسلامیان، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان هستند. 
- فدراسیون فوتبال به کریم باقری ازمربیان پرسپولیس  اعلام کرده که نمی تواند خواسته‌های مالی او را برآورده کند و بدین ترتیب حضور مربی پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی منتفی است.
- درادامه بازیهای هفته اول فصل جدید  لیگ  فرانسه آنژه یک بر صفر دیژون را شکست داد و دیدار تیمهای لیل با رن 1 - 1 به پایان رسید.
- در چند مسابقه دوستانه فوتبال ، تیمهای دورتموند ، تاتنهام ، فاینورد ، گلادباخ ، لیورپول و والنسیا از سد حریفان گذشتند .
- استوکس مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به تیم لیوینگستون اسکاتلند پیوست.
- سید شاهین موسوی المپین بوکس در خصوص مشکلات مالی اش گفت: به غیر از بوکس منبع درآمدی ندارم و زندگی‌ام‌ در ورزش است؛ از بهمن ماه سال قبل تاکنون، هفت ماه است حقوقی دریافت نکرده‌ام.
- علی‌نژاد معاون وزیر ورزش: سعادتمند، مدیر عامل باشگاه استقلال مجوزی از وزیر یا بنده برای رفتن به اروپا نگرفت. جمع‌بندی او و احتمالا برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال این بود که برای گرفتن تخفیف و چیزی به شبیه به آن به اروپا نزد شفر و استراماچونی برود. 
- علی دایی که در دو فصل گذشته چندبار در آستانه حضور  بر روی نیمکت تراکتور قرار داشته، طبق شنیده‌ها دوباره با مدیران باشگاه تراکتور پای میز مذاکره نشسته و این‌بار توافق اولیه بین طرفین انجام شده است.
-  میهایلوویچ، سرمربی تیم بولونیای ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده در حالی که مدتهاست با بیماری سرطان خون نیز دست و پنجه نرم می کند.
-  پس از باخبر شدن سرمربی استقلال از سفر سعادتمند مدیر عامل این باشگاه  به اروپا برای مذاکره با استراماچونی و شفر جهت کاهش مطالبات خود ، به شدت ناراحت شده است ، مجیدی اعتقاد دارد که سعادتمند نمی بایست در آستانه دربی دست به این سفر می زد .
- حبیب کاشانی، از مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا کرد و امیرحسین تابع جماعت به عنوان جانشین وی در این باشگاه مشغول به کار شد.
- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی حکمی، علی خطیر، معاون پیشین استقلال را از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.
- رقابت‌های فوتبال لیگ سراسری چین روز شنبه برای نخستین بار پس از شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن در سراسر دنیا شاهد بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها بود.
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت : وسواس ناظران، ایجاد سلامتی بیش‌تر برای خانواده والیبال را به دنبال خواهد داشت و کوتاهی در این مسئولیت، خطر جدی برای این ورزش به دنبال دارد.
- رونالدکومان هلندی مربی تازه بارسلونا ازمقامات این باشگاه خواسته که برای تقویت تیم در خصوص خرید سه بازیکن اقدام کنند. استخدام یک مدافع وسط ، یک مدافع کناری و یک مهاجم ، درخواست اولیه کومان از سران باشگاه بوده است .
- بازیهای هفته پایانی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران برگزار شد ودرنهایت تیم استقلال ملا ثانی با امتیاز برابر 52 با شهرداری آستارا فقط به لطف تفاضل گل بهتر توانست به عنوان دومین تیم به لیگ دسته اول صعود کند ، شب گذشته تیم چوکای تالش توانسته بود به عنوان اولین تیم ازگروه دوم به لیگ دسته یکم صعودنماید . سومین تیم صعود کننده دربازی پلی آف پاس همدان با شهرداری آستارا مشخص خواهدشد. درحساس ترین دیدارهای گروه اول ، ملاثانی با چهار گل میلادمهرتهران را مغلوب کرد ، خیبر خرم آباد در اهواز با یک گل برابر فولادنوین شکست خورد.شهرداری آستارا نیز در قزوین با سه گل از سد کاسپین گذشت. تیم شهید قندی یزد دربجنورد یک بر صفر به اترک باخت.تیمهای اروند و شهرداری فومن به زیرگروه سقوط کردند.
- تیم بایرن مونیخ آلمان بابرتری یک بر صفر مقابل پاری سن ژرمن فرانسه در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای ششمین بار فاتح این رقابت ها شد . مسابقه نهایی،  با قضاوت سه داور ایتالیایی در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون پرتغال بدون حضور تماشاگر برگزارشد که بایرن به لطف پاس کی میش دردقیقه 59 باضربه سر کومان فرانسوی یک بر صفر پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
-  حسن کامرانی‌فر از داوران شایسته فوتبال کشورمان طی پیامی از حضورخود به عنوان ناظر بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انصراف داد!
- به دنبال اخراج سیدمهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو  توسط سهراب بختیاری زاده مربی تیم  از اردو و ترکیب این باشگاه ، این روزها از مشهد اخبار ضد و نقیصی به گوش می رسد مبنی بر این که این احتمال وجود دارد ، رحمتی جایگزین بختیاری زاده در سمت مربیگری شود !

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها