ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۵۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
سرعتی زن ملی پوش تیم والیبال سپاهان گفت: والیبال ایران سال بسیار مهمی در پیش دارد و باید در مسابقات المپیک حضور پیدا کند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، علی‌اصغر مجرد درمورد حضورش در تیم والیبال سپاهان و آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: سال گذشته شرایط بسیار خوبی در تیم شهرداری ورامین داشتم، اما برای فصل پیش رو با چند پیشنهاد روبرو شدم و تلاش کردم تا بهترین گزینه را انتخاب کنم. فکر می کنم سپاهان از جمله باشگاه های قدرتمند و منظم است.

وی ادامه داد: ما هم همچون اکثر تیم ها حدود 2 ماه است که تمرینات را آغاز کرده ایم و شرایط نسبتاً خوبی هم داریم. در این مدت چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم و فکر می کنم استراتژی کادر فنی این باشد که بازی های دوستانه ادامه داشته باشد. براساس برنامه جلو آمده ایم و در شرایط خوبی قرار داریم. فکر می کنم تا زمان شروع مسابقات در اوج آمادگی قرار داشته باشیم.

سرعتی زن ملی پوش تیم والیبال سپاهان عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا کمی کار را برای بازیکنان سخت کرده است. امیدوارم هرچه زودتر راه درمانی برای این ویروس پیدا شود، چون می دانم خیلی از مردم، عزیزان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند. کار برای تمرین و مسابقه ما هم سخت شده است و به همین دلیل مجبور هستیم پروتکل های بهداشتی را هم رعایت کنیم.

وی درمورد پیش بینی اش از مسابقات پیش رو، خاطرنشان کرد: از شرایط چند تیم خبر دارم و می دانم که بازیکنان خوبی جذب کرده اند. فکر می کنم شاهد لیگی سخت با بازی های جذاب باشیم. نتایج رقابت ها و قهرمان مسابقات را نمی توان از حالا پیش بینی کرد. در این بین ما هم می جنگیم تا در جمع مدعیان قرار داشته باشیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

مجرد افزود: هرچقدر مسابقات لیگ منظم تر برگزار شود، قطعاً سودش را در تیم ملی خواهیم دید، چون بازیکنان با آمادگی بالاتری روانه مسابقات می شوند. تیم ملی هم سال مهمی در پیش دارد و باید در المپیک به میدان برود. از طرفی منتظر اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی هستیم؛ شک ندارم فدراسیون می تواند مثل همیشه انتخاب درستی داشته باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها