PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با کمال تأسف و تأثر مطلع شديم كه آقاي اصغر فیض آبادی خبرنگار پیشکسوت ورزشی نویس  به دیار حق شتافت. مصیبت درگذشت وی را به خانواده محترم ، همسر و دختران آن مرحوم و اصحاب قلم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی داریم.
روحش شاد و یادش گرامی.
- منابع خبری اعلام کردند لیونل مسی دیگر در تمرینات پیش فصل شرکت نخواهد کرد و تصمیم او برای جدایی قطعی است! هیئت مدیره بارسلونا به زودی جلسه اضطراری تشکیل خواهند داد. «پویول» در واکنش به جدایی لیونل مسی از بارسلونا گفت احترام و تحسین برای لئو؛ تمام حمایت من همراه توست رفیق! 
- رونالدینیو بازیکن اسبق فوتبال برزیل و برادرش که به دلیل ورود به پاراگوئه با گذرنامه جعلی بازداشت و زندانی شده بودند، پس از پنج ماه حبس خانگی در این کشور آزاد و مجوز بازگشت به برزیل را گرفتند. 
- جلسه بررسی قرارداد ویلموتس باحضور اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ، وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال مرتب برگزار می شود .
- علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در برنامه تلویزیونی اعلام کرد حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه نیست. عیسی زاده با تایید احتمال تغییر مالکیت باشگاه صنعت نفت اعلام کرد حاضر نیست قراردادش به عنوان مدیرعامل تمدید شود و از این سمت کناره گیری کرده است.
-  دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست .
- تست کرونای اوسین بولت دارنده هشت مدال طلای المپیک در رشته دوومیدانی مثبت اعلام شد. 
- رقابت سوپرجام اروپا میان بایرن مونیخ قهرمان  لیگ قهرمانان اروپا و سویا قهرمان لیگ اروپا سوم مهرماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. بر این اساس یوفا رسما اعلام کرد که این دیدار با حضور حدود ۳۰درصد تماشاگران انجام می شود.
- درمرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران ، تیم تراکتور تبریز در شهر خود با گل دقیقه 47 سعید مهری توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان اولین تیم به فینال این رقابتها راه یابد. بازی دیگر این مرحله روز چهارشنبه (پنجم شهریور) درساعت 19 با قضاوت پیام حیدری بین پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی. برگزار خواهد شد.
- مجید نامجومطلق مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت :  پرسپولیس را به طور کامل آنالیز کردیم.خبر خوش این است که علی کریمی در اختیار کادرفنی قرار گرفته است. امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام شود اما برای ضربات پنالتی هم آماده‌ایم.  باید از سیاوش یزدانی یک تشکر ویژه داشته باشم که علیرغم انگیزه بالا و تلاش زیاد متأسفانه نتوانست خودش را به این بازی برساند. حیدری یکی از باشخصیت‌ترین داورانی است که دیده‌ام اما باید از او انتقادی کنم که در بازی آخرمان به قایدی گفته بود الکی خودتان را زمین نیندازید، پنالتی نمی‌گیرم. 
-  یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اعلام کرد بهترین تیم ایران هستیم و جام می‌خواهیم. امیدوارم داور ستاره میدان باشد. در 90 دقیقه بازی را تمام می‌کنیم. استقلال فقط دیاباته نیست؛ مطهری و قائدی هم خطرناک هستند.
- در جلسه ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان برگزار شد، محمدرضا ساکت به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.
- کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش که درلیگ قطر وتیم السیلیه توپ می زد باعقد قراردادی تازه به تیم آاک آتن یونان پیوست.
-  فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نام سه بازیکن جوان تیم را از لیست نهایی برای دیدار مقابل پرسپولیس خط زد. محمد بلبلی، امیرحسین کارگر و زکریا مرادی خط خوردگان لیست مجیدی برای دربی جام حذفی هستند و امیرحسین خدامرادی و آرش داجلری نفراتی هستند که جایگزین آنها شده و به لیست اضافه شدند.
- جمعی از هواداران تیم بارسلونا بعد از شنیدن خیر جدایی لئونل مسی ازاین تیم خارج از نیوکمپ با شعارهای تند از بارتومئو رئیس این باشگاه خواستند از سمت خود استعفا بدهد. 
- به ادعای روزنامه اسپورت، در صورت  سوارز اروگوئه ای درصورت خروج از بارسا به آژاکس نخواهد رفت ، پاری سن ژرمن و تیم هایی از انگلیس و سری آ علاقه مند به جذب وی هستند. 
- رونالدکومان هلندی مربی جدید بارسلونا در جلسه خصوصی با مسی به او گفته است که تو امتیاز خاصی نسبت به بقیه تیم و تفاوتی با سایر بازیکنان برای من نداری 
این صحبت صریح و تند کومان بر روی تصمیم مسی برای خروج از بارسلونا تاثیر زیادی گذاشت.
- ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر در مصاحبه با نشریه «آ اس» اسپانیا گفت :  فقط می توانم در تخیلم حضور مسی در اینتر را تصور کنم. من مطمئم که گروه سانینگ مالکان باشگاه اینتر تلاشی برای جذب ستاره بارسلونا کردند و یا حداقل بزودی این اقدام را خواهند کرد.
-  گفته می‌شود باشگاه ذوب آهن به دانیال اسماعیلی فربازیکن خود که قصد جدایی دارد اعلام کرده که شش ماه از قراردادش(مربوط به دوران خدمت) باقی مانده و حق امضا قرارداد با هیچ تیمی را ندارد. درآخرین خبرها خواندیم که اوباتیم سپاهان قرارداد تازه بسته است.
- گل محمدی مربی پرسپولیس پنج پنالتی زن خود را برای بازی با استقلال طبق تمرینات انتخاب کرده است .مهدی ترابی ، نورالهی ، بشار رسن ، علی علیپور و اساگونا کسانی هستند که اگر مصاف این تیم با استقلال مساوی شود پنالتی های تیمشان را خواهندزد.
- به احتمال زیاد فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اواخر مهرماه یا اوایل آبان‌ماه آغاز خواهد شد. گفتنی است که پس از برگزاری فینال جام حذفی، فوتبال باشگاهی ایران (به جز نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا) در خوابی حدودا 45 روزه فرو خواهد رفت.
- توماس پوبگا بازیکن جوان تیم میلان ایتالیا قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2025  تمدید کرد .
- به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پارس شیراز، این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی را تغییر دهد و دیدارنهایی را دریکی از ورزشگاه‌های آزادی، امام رضا، نقش جهان و یادگار امام برگزارکند.
- مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
- با اعلام امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال با حضور افسران کنترل ضد دوپینگ «نادو» برگزار خواهد شد.
-  به دنبال مذاکرات روزهای گذشته فدراسیون فوتبال با وکیل سوئیسی در پرونده  مارک ویلموتس و مباحث مربوطه در این باره، فدراسیون با کناره‌گیری نامبرده از پرونده موافقت کرد.
- پدرو ، وینگر اسپانیایی با امضای قراردادی سه ساله و آزاد به تیم رم ایتالیا پیوست.
-  در شرایطی که کاراته جهان به تدریج فعالیت های خود را در شرایط جدید آغاز کرده کمپ تمرینی کومیته ویژه ورزشکاران تیم‌ملی کاراته سوئد در استکهلم برگزار شد.

*کامبیز هوشمند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار