PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۵۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دردومین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران ، تیم استقلال پس ازتساوی 2-2 با پرسپولیس در وقتهای معمولی و اضافی ،  سرانجام با پیروزی 4 -1 در ضیافت پنالتی ها و در مجموع با برتری 6 - 3 به فینال این رقابتها راه یافت و حریف تراکتور دربازی نهایی شد. برای استقلال مهدی قائدی و محمددانشگر در وقتهای معمولی و دیاباته ، غفوری ، میلیچ و مطهری در ضربات پنالتی گلزنی کردند. رسن و علیپور دروقتهای معمولی و عالیشاه  درضیافت پنالتی ها گلهای پرسپولیس را به ارمغان آوردند.ضربات نوراللهی و اوساگونا نیز بی هدف ماند.
- رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل برد آبی‌پوشان در دربی نیمه‌نهایی جام حذفی پاداشی 150 میلیونی برای آنها در نظر گرفته شده است.
- بر اساس ادعای سایت ole، مونو بورگوس و گابریل کالدرون سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران از اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری باشگاه الچه اسپانیا  هستند.
-  ال‌چرینگیتو، شبکه‌ تلویزیونی اسپانیا عنوان کرد اگر بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در روز چهارشنبه از سمت خود استعفا دهد مسی در بارسا خواهد ماند.
- رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور قرارداد خود با این تیم را به صورت یکطرفه فسخ کرد. او در روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته و قرار است به زودی راهی این تیم شود.
- روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کردمسابقه نهایی جام حذفی  بین تراکتور و استقلال روز پنجشنبه 13 شهریور ساعت 19 در ورزشگاه امام رضا ع ، شهر مشهد برگزار می‎شود.
 - هواداران  بارسلونای اسپانیا درپی اعلام مسی مبنی برجدایی ازاین تیم با شعار "بارتمئو استعفا" علیه مدیر باشگاه قیام کرده و در ورودی را شکسته و وارد ورزشگاه نیوکمپ شدند!
- مراسم رونمایی از مقبره شهید والامقام و گمنام هشت سال دفاع مقدس، در محوطه بیرونی خانه کشتی مقارن با زادروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی برگزار شد.
- مراسم قرعه کشی رقابتهای جام باشگاههای فوتسال آسیا که قرار بود 3 سپتامبر 2020 (13شهریور) در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود، به تعویق افتاد.
- سنگ مزار سیامند رحمان قهرمان فقید وزنه برداری پارالمپیک جهان نصب شد. رحمان قهرمان پارالمپیک لندن 2012 و  ریو 2016  یازدهم اسفند 1398 درگذشت. نام وی با توجه به ثبت وزنهٔ 310 کیلوگرمی در سال 2016 ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.
- تیم جوانان رئال مادرید با هدایت رائول گونزالس، ستاره و کاپیتان اسبق کهکشانی ها با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل بنفیکا به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان فوتبال جوانان اروپا دست یافت.
- باشگاه الدحیل، قهرمان قطر به صورت رسمی از خرید جدیدش یعنی رامین رضاییان که در فصل آینده شماره 11 را می‌پوشد، رونمایی کرد.
- هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد به علت ضرب و شتم چند روز قبل در یونان و مقاومت و پیشنهاد رشوه به مامور پلیس گناهکار شناخته شد و به 21 ماه حبس تعلیقی محکوم گردید.
- گفته می‌شود تیم فوتبال شهرخودرو برای لیگ قهرمانان آسیا نه سهراب بختیاری‌زاده را روی نیمکت خود خواهند داشت و نه داوود سید‌عباسی را. بلکه این تیم در آسیا با بازگشت کوزین ایتالیایی و چند دستیار دیگر که احتمالا یکی از آن‌ها حسین بادامکی خواهد بود، به دوحه سفر می‌کند و پس از آن رحمتی رسما دستکش‌هایش را می‌آویزد تا ردای سرمربیگری را برای اولین‌بار با هدایت شهرخودرو تجربه کند.
- روزنامه الرایه قطر نوشت مهرداد محمدی، بازیکن ایرانی که فصل گذشته برای تیم آوِس در لیگ برتر پرتغال بازی کرد یکی از خریدهای تابستانی باشگاه العربی دوحه است و برای سپری کردن مراحل مقدماتی قراردادش با العربی وارد دوحه شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار