PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۵۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
رقابت های بوندسلیگا همچنان حداقل تا دو ماه دیگر بدون تماشاگر خواهد بود.
کیهان ورزشی-

به نقل از بیلد، فصل جدید رقابت های بوندسلیگا ۲۱-۲۰۲۰ از روز شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ شروع می شود و در هفته نخست رقابت ها نیز بایرن مونیخ که موفق به کسب ۳ گانه شده است به دیدار شالکه می رود. در حالی که رسانه ها خبر از بازگشت هواداران به ورزشگاه ها در فوتبال آلمان از این فصل بودند، حداقل برای دو ماه دیگر تا (اکتبر) بازیهای لیگ فوتبال آلمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
 این تصمیم روز پنجشنبه توسط صدراعظم آلمان آنگلا مرکل و سران ایالت های فدرال گرفته شد. علاوه بر این ، به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا، پذیرش تماشاگران در رویدادهای مهم تا پایان سال ممنوع است و به همین خاطر بوندسلیگا نیز به مانند خیلی از کشورهایی اروپایی همچنان بازیهای خود را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد. تا بار دیگر وضعیت کرونا در کشور آلمان در آن مقطع مورد ارزیابی قرار گیرد. 
 به گفته مرکل ، تا پایان ماه اکتبر ، کارگروه باید پیشنهادهایی در مورد پذیرش هواداران در مسابقات ورزشی ملی ارائه دهد. در همین رابطه مرکل گفت: شروع مسابقات قهرمانی فوتبال در ماه سپتامبر با تماشاگران در سکوها هیچ فایده ای ندارد. افزایش تعداد عفونت ها می تواند یک علامت بد باشد. فصل ۲۰۲۰/۲۱ در بوندس لیگا از ۱۸ سپتامبر آغاز می شود. در تاریخ ۱۱ سپتامبر ، بازی های مرحله اول جام حذفی آلمان برگزار می شود.  
برچسب ها: بوندسلیگا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها