PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست در دربی و حذف از جام حذفی، پستی در اینستاگرامش منتشر و پس از مدتی آن را حذف کرد. وی در اقدامی عجیب تر، تمام عکس هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده است تا بیشتر از قبل به شایعه رفتنش از پرسپولیس دامن بزند.شنیدیم سپاهان با گل محمدی وارد مذاکره شد.
 - پس از خاتمه دربی و صعود استقلال به مسابقه نهایی جام حذفی ، شنیدیم که فرهاد مجیدی مربی استقلال به صورت شفاهی اعلام کرده که وی از سمتش استعفا داده است اما باشگاه این خبر را رده کرده و می گوید سرمربی جوان هنوزبرمسند کارقراردارد و تاکنون هیچ نامه ای رسمی مبنی بر استعفا از این مربی جوان  دریافت نکرده است. 
- به دنبال سفر سعادتمند مدیرعامل استقلال به اروپا برای مذاکره با شفر ، استراماچونی و ..... برای کاهش مطابلات ، این شبهه درنزد طرفداران فوتبال و حتی اعضای این باشگاه به ویژه سرمربی این تیم پیش آمده که ملاقات مدیرعامل با استراماچونی جهت بازگشت وی به ایران و به منظور ادامه همکاری با تیم استقلال بوده است وحتی گفته شد که مربی ایتالیایی برای پاسخ ، 48 ساعت فرصت خواسته و همین شایعات باعث شده تا سرمربی آبی پوشان اعلام کناره گیری کند.
- سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که باشگاه دولتی استقلال نمی‌تواند استراماچونی را به خدمت بگیرد ، مذاکره با استراماچونی مورد پذیرش وزارت ورزش نیست و این اقدام خلاف دستور وزارت است لذا باید آرامش در هر دو باشگاه حاکم شود، هر اقدامی که آرامش باشگاه پرسپولیس و استقلال را به هم بزند از نظر ما پذیرفتنی نیست . پیش‌تر فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال یکی از دلایل استعفای خود را مذاکره مسئولان باشگاه با استراماچونی عنوان کرده بود.
- ژاپن میزبان المپیک به تعویق افتاده 2020 قرار است با برگزاری جلسه‌ای دستور العمل‌هایی را برای مقابله با ویروس کرونا در طول بازی‌های المپیک توکیو تدوین کند.اولین جلسه برای تدوین دستور العمل‌هایی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در المپیک توکیو این هفته برگزار می‌شود.  
-  فدراسیون فوتبال ایران اعلام كرد كه پنج شنبه آخرین فرصت چهار باشگاه ایرانی حاضر در ليگ قهرمانان آسيا براي ارسال فهرست کاروان، رومینگ لیست و سایر مدارک مربوطه برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درکشور قطر است.
- مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال روز پنجشنبه با حضور در ساختمان پک مرکز ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
- اتحادیه های تنیس حرفه‌ای آمریکا (USTA)، حرفه‌ای مردان جهان (ATP) و حرفه‌ای زنان جهان (WTA) با انتشار بیانیه‌ای مشترک از تعلیق تورنمنت تنیس آزاد آمریکا در نیویورک به علت گسترش اعتراضات مردمی خبر دادند.پیش از این رقابت های دیگری مانند NBA و MLS نیز به همین علت مسابقات خود را به تعویق انداختند.
- با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های بسکتبال NBA، به دلیل تشدید اعتراضات نژادپرستی و شرایط حاکم بر آمریکا، دیدارهای بامداد امروز این رقابت ها لغو شد.
- باتوجه به اخبار ضدو نقیض در ایران ، سایت «توتو مرکاتو» ایتالیا، به یکباره افشا کرد جلسه استقلالی ها با استراماچونی برای بازگشت این مربی ایتالیایی تدارک دیده شده بود. این سایت از جلسه پنهانی مدیرعامل استقلال و فدریکو پاستورلو مدیر برنامه استراماچونی در روز سه شنبه در شهر رم خبر داد تا این مربی ایتالیایی را به تیم استقلال بازگرداند.
- فدراسیون‌جهانی تکواندو WT با هدف ایجاد یکپارچگی، شفاف سازی و دستیابی به بالاترین استانداردها در فعالیت های مختلفی از جمله مبارزه با دوپینگ،  فساد، دستکاری در نتایج مسابقات، حفاظت و مکانیزم‌های کنترل، "واحد تمامیت" را به مرکزیت دفتر خود در لوزان سوئیس، تشکیل داد. آنها از خانواده جهانی این ورزش دعوت کردند تا در کمپین جمع آوری اعانه برای کمک به قهرمانان تکواندوی لبنان شرکت کنند.
- باتوجه به حرف و حدیث های زیاد که پس از مسابقه سرخابی ها در جام حذفی بر سر زبانها افتاده باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کند.
- مالانگ سار، مدافع 19 ساله و سابق تیم نیس با قراردادی ۵ ساله به چلسی پیوست.
- پوگبا و اندومبله به دلیل مثبت شدن تست کرونایشان از لیست تیم ملی فرانسه برای دیدار با سوئد و کرواسی در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا خط خوردند.
-  اسامی 8 بازیکن باشگاه چلسی انگلیس : جورجینیو، بارکلی، مونت، آبراهام، پولیسیچ، توموری، امرسون و باتشوای به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از لیست تمرینات گروهی این تیم خارج شد.
-   باشگاه  سپاهان ، ارتباط با گل محمدی مربی پرسپولیس برای پیوستن وی به این تیم را تکذیب کرد .سپاهان می گوید این موضوع ساخته ذهن تیم رسانه ای مربی پرسپولیس است و در لیگ بیستم ،  مربی ما یک اصفهانی است .
 -  مجید جلالی پیشکسوت فوتبال و مربی گل گهر  در بیمارستان ازناحیه گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون دوران نقاهت پس از عمل را سپری می کند.
- تمرینات تیم پرسپولیس برای چهار روز تعطیل خواهد بود و  پس از تاسوعا و عاشورای حسینی از دوشنبه هفته آینده از سر گرفته خواهد شد، تا این تیم خود را آماده حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کند.
- آرون ون بیساکا، مدافع منچستریونایتد به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی این باشگاه و سفر به دوبی، باید مدتی خودش را قرنطینه کند و به همین دلیل ممکن است به بازی های پیش فصل نرسد.
- دین هندرسون دروازه‌بان 23 ساله منچستریونایتد با امضای قرارداد پنج  ساله باردیگر  به اولدترافورد بازگشت و رقیب دخیا در درون دروازه لقب گرفت.
- تیم بانوان لیون فرانسه با برتری یک بر صفر برابر پاری سن ژرمن ازاین کشور حریف تیم وولفسبورگ آلمان در فینال روز یکشنبه لیگ قهرمانان اروپا شد. این دو تیم در مرحله گروهی همین تورنمنت به مصاف هم رفته بودند که هر دو بازی با برتری تیم فرانسوی به پایان رسیده بود.
- باشگاه بزرگ پالمیراس برزیل که خاستگاه بازیکنان بزرگی نظیر مارکوس، آدمیر دا گویا، ژالما سانتوس، لوییس پریرا، ژولینیو، ریوالدو، الکس دسوزا، واوا، کافو و... بوده است، وارد 106 سالگی شد.
- رادیو کاتالونیا اعلام کرد، جورج پدر لیونل مسی هم اکنون در شهر منچستر حضور دارد و در حال مذاکره با باشگاه منچستر سیتی انگلیس بر سر امضای قراردادی دو ساله است.  همچنین سرخیو آگوئرو امروز عدد 10 را از جلوی اکانت اینستاگرام خود برداشت تا لحظه به لحظه شایعه حضور مسی در منچسترسیتی قوت بگیرد. مسی و آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی سالهاست رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند.
- با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه نهایی جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز روز پنجشنبه 13 شهریور ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد برگزار می شود.
- باشگاه تراکتور در مسابقه فینال جام حذفی با استقلال  رضا شکاری را به دلیل مصدومیت، رضا اسدی را به خاطر محرومیت و رشید مظاهری را بر سر مسائل انضباطی در اختیار نخواهد داشت.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار