PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طبق نوشته روزنامه الرایه مسابقات جام باشگاههای فوتسال قاره آسیا که قرار بود در تاریخ 4 تا 13 دسامبر (14 تا 23 شهریور 99 ) برگزار شود با دستور AFC  برگزاری پیکارها در این محدوده زمانی به تعویق افتاد.
- تست کرونای آئوار هافبک فرانسوی لیون مثبت اعلام شد و وی از لیست تیم ملی فرانسه در دیدار های پیش رو خط خواهد خورد.
-  رقابت‌های بسکتبال NBA در مرحله پلی‌آف که از دو روز قبل به دلیل خشونت پلیس آمریکا با یک مرد سیاه پوست، متوقف شده بود، قرار است از روز شنبه از سرگرفته شود.
- روز شنبه (22 شهریور) فصل آتی لیگ برتر فوتبال انگلیس با برپایی بازی فولام با آرسنال آغاز خواهد شد.
- ازگوشه و کنار شنیدیم که فرهاد مجیدی مربی استقلال در بازی فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال می نشیند. مجیدی بعد از دربی به خاطر اعتراض به مدیرعامل تیم به دلیل سفر به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی ، اعلام کرد که دیگر به استقلال بازنخواهد گشت ، حتی تمرین اخیر این باشگاه بدون حضور او با مدیریت نامجو مطلق برگزارشد.
-  سعادتمند مدیرعامل استقلال گفت : مذاکره برای برگشت استراماچونی را تکذیب می کنم چون ما در حال انجام کار هستیم. مبحث مجیدی در اینستاگرام جذاب نبود؛ما در یک خانواده مشکلات را حل می کنیم. مجیدی دوشنبه باید به باشگاه بیاید تا مشکلات را برطرف نماییم .
- فدراسیون فوتبال ایران مدارک مربوط به فرآیند نامزدی میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027 را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.
- کارل هاینس رومنیگه (رئیس بایرن) گفت : خرید بازیکن بزرگی مثل مسی برای ما غیرممکنه و همچین چیزی در سیاست ما وجود ندارد. اگر مسی از بارسا جداشود ناراحت خواهم شد چون لئو باید در بارسا بازنشسته شود.
- آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو با انتشار یک عکس نوشت: آقایان صدا و سیما خجالت بکشید. ما داریم تاوان می‌دهیم و له می‌شویم و شما شدید مبلغ اسراییلی‌ها و افرادی که به کشور خیانت کردند. چند بار باید تذکر بدهیم و نامه بنویسیم؟  اگر خط قرمز کشور برای شما مهم نیست، خب به ما هم اعلام کنید که یازده ماه جودوی ایران تعلیق نباشد. کلیه شبکه‌های آن طرف آب دارند هر هفته ما را می‌کوبند و شما چکار کردید؟
- هیئت مدیره باشگاه بارسلونا در آخرین جلسه خود تصمیم گرفته که لیونل مسی را در این باشگاه نگه دارد و فصل بعد هم این بازیکن در این تیم توپ بزند. 
- باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال  براي جذب مهدي طارمی پیشنهاد 600 هزار یورویی داد.  اسپورتینگ  فصل گذشته رده چهارم جدول لیگ برتر پرتغال را به خود اختصاص داد.
- تیاگو سیلوا مدافع برزیلی و 35 ساله پاری سن ژرمن با قراردادی 2 ساله و آزاد به چلسی پیوست.
- فصل جدید فوتبال جزیره از فرداشب با تقابل جذاب لیورپول و آرسنال در سوپرجام انگلستان استارت می‌خورد.
- با حضور وزیر ورزش و جوانان؛ مراسم تغییر نام سالن فجر ساوه به نام حسین شمس پیشکسوت فوتسال برگزارشد.
- فدراسیون بین المللی جودو IJF در گزارشی با عنوان "بازگشت جودو!"، از برگزاری چند رویداد بین‌المللی این ورزش پس از مدت ها وقفه خبر داد.  بر این اساس، مسابقات گرنداسلم بوداپست روزهای 25تا23 اکتبر 2020 ، گرند اسلم توکیو 13-11دسامبر 2020 و مسابقات جهانی مَسترز قطر 10-8  ژانویه 2021 به عنوان رویدادهای کسب سهمیه المپیک‌ توکیو برگزار خواهندشد.
- باشگاه اورتون انگلیس تحت رهبری آنچلوتی ایتالیایی قصد دارد با ارائه قراردادی سه ساله خامس را جذب کند.
- مدیر عامل استقلال گفت : هیات مدیره باشگاه بنده را برای مذاکره ، تعامل و تخفیف از استراماچونی به سفر  ایتالیا ملزم کرد. هیچ قصد و غرضی برای رفتن به ایتالیا قبل از دربی و آوردن استراماچونی در کار نبود. به خاطر منافع باشگاه، صرف و صلاح دولت به ایتالیا رفتم نه اینکه بخواهم استراماچونی را بیاورم. بعد از رای فیفا باشگاه استقلال ملزم است کل رقم ، 50 تا 80 میلیارد را در هفت روز پرداخت کند. آیا ما توان پرداخت دو تا سه میلیون یورو  را در یک هفته داریم؟
- رئیس امداد و نجات فدراسیون کوه‌نوردی از فوت یک کوهنورد مشهدی در دماوند با وجود ممنوعیت‌های ایجاد شده خبر داد و گفت که دماوند همچنان شلوغ است.
- دانیال اسماعیلی فر مدافع ذوب آهن که ابتدا قراربود جذب پرسپولیس شود اما سر از سپاهان درآورد ، ضمن عذرخواهی از پرسپولیسی‌ها و گل‌محمدی، علت عدم حضورش در پرسپولیس را مشکلات خانوادگی بیان کرد. او گفت همسرم اصفهانی است و.......! 
- "اُسوالدو روبن کوردِئو" رئیس فدراسیون ساواته (بوکس فرانسوی) آرژانتین با ارسال پیامی خطاب به حمیدرضا حصارکی رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا و بنیانگذار، مدیر عامل و رییس هیات مدیره ساواته ایران خواستار عقد تفاهم نامه برادرخواندگی بین دو فدراسیون شد.
 - باشگاه یوونتوس ایتالیا به دنبال جذب لوئیس سوارز اروگوئه ای  از بارسلونا است . یووه منتظر می ماند تا تکلیف این بازیکن در بارسا مشخص شود.
- رامون کالدرون گفت :  جدایی مسی از بارسلونا و پیوستن وی به تیم دیگر ، اتفاقی دردناک برای لالیگا خواهد بود.
- درصورتی که مدیران استقلال نتوانند فرهاد مجیدی را درجلسه بعد ازمسابقه فینال جام حذفی با تراکتور ، متقاعد به بازگشت به تیم کنند، محمود فکری و جواد نکونام جدی ترین گزینه ها برای نشستن روی نیمکت آبی هامحسوب می شوند.
- باشگاه استقلال خبر جدایی شیخ دیاباته بازیکن آفریقایی خود را  از این تیم تکذیب کرد.
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد موضع باشگاه در قبال گل‌محمدی همان بیانیه دیروز است. ما حمایت کامل خود را از سرمربی تیم اعلام می‌کنیم.
- بارسلونا لیونل مسی را چهارشنبه وارد یک چالش کرد و از مهاجم آرژانتینی خواست که دلایل جدایی اش را توضیح دهد. کاتالونیایی‌ها همچنین به کاپیتان خود اعلام کردند که  به فکر ترک تیم به عنوان بازیکن آزاد نباشد.
- هواداران تیم نیولز اولدبویز آرژانتین با تجمع در خیابان‌های روساریو، از لیونل مسی خواستند تا به باشگاه دوران کودکی خود بازگردد. مسی در سال 2000 با ترک تیم زادگاهش راهی بارسلونا شد و همه افتخارات باشگاهی را در نیوکمپ به دست آورد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار