PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- بازی پیش فصل لیگ برتر انگلیس که هرسال به نام مسابقه خیریه یا سوپرکاپ برگزارمی شود امسال با حضور دوتیم لیورپول و آرسنال به داوری مارینر بدون حضورتماشاگر در ویمبلی لندن انجام شد که در این بازی پس ازتساوی یک بر یک ، تیم آرسنال در ضربات پنالتی 5-4 به برتری رسید و درمجموع باشکست 6-5 لیورپول فاتح این جام شد.
-  درحالیکه طبق قانون باشگاههای فوتبال ایران اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی ندارند، شنیده شده سپاهانی ها درحال مذاکره با آلکس نوری مربی ایرانی_آلمانی بوندسلیگا هستند!
-  طبق ادعای نشریه اکیپ فرانسه، یوونتوس پس از شکار رونالدو از رئال مادرید در سال 2018، حالا می‌خواهد با جذب لیونل مسی دنیای فوتبال را به تعجب وادارد.
- تیم السیلیه با قرارداد قرضی و یکساله، مهند علی، مهاجم عراقی الدحیل را به خدمت گرفت.
- دریک بازی دوستانه ، دوتیم انگلیسی برایتون و چلسی در شب گلزنی ورنر و با حضور 30 دقیقه ای علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی برایتون ، تن به تساوی دادند.
- نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی منچستر یونایتد از رقابت های ملی خداحافظی کرد.
- خامس رودریگز ، بازیکن کلمبایی رئال مادرید  با باشگاه اورتون انگلیس بر سر قراردادی 3 ساله با حقوق 4.5 میلیون یورو به توافق رسیده است .
- تیم بانوان چلسی با برتری 2 بر 0 مقابل تیم بانوان منچسترسیتی، قهرمان سوپرکاپ انگلیس شد.
- رودریگو مورنو، مهاجم 29 ساله والنسیا با قراردادی 4 ساله به ارزش 27 میلیون پوند به لیدزیونایتد پیوست و رکورد نقل و انتقالات این باشگاه انگلیسی را شکست. 
- منابع ESPN در برزیل گزارش داده اند مسی از نیمار خواسته تا به او در منچسترسیتی بپیوندد! پیش از این شایعه شده بود نیمار از سران پاری سن ژرمن درخواست کرده بود مسی را خریداری کنند!
-  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد با اتمام مهلت درخواست نامزدی میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 ، در نهایت فدراسیون های هند، ایران ، قطر، عربستان و ازبکستان برای برگزاری این رقابت ها مدارک خود را ارسال کرده اند.
- فهرست بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا از نگاه یوفا منتشر شد که در این میان نامی از رونالدو، مهاجم یوونتوس در آن به چشم نمی‌خورد.
-  مهدی طارمی مهاجم ایرانی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ پرتغال بازماند و تکاتیکو مهاجم پورتو این جایزه را از آن خود کرد.
- باشگاه پرسپولیس به خاطر نبودن بیرانوند در هفت بازی آخر لیگ برتر، بیش از یک میلیارد تومان از اصل قرارداد این بازیکن کسر کرده است.پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، این بازیکن در تلاش بود تا از طریق وکیلش مطالبات باقیمانده خود را از پرسپولیس دریافت کند اما به نظر می‌رسد اختلاف طرفین همچنان پابرجاست.
- بارسلونا مذاکره ای برای فروش مسی انجام نمی‌دهد، هر تیمی او را بخواهد باید بند فسخ 700 میلیون یورویی او را بپردازد. پاسخ بارسلونا به درخواست جلسه مسی با مدیران این باشگاه چنین است : اگر تمدید میکنی مذاکره کنیم، اگر نه حرفی برای گفتن نداریم!! مسی روز یکشنبه در تست PCR بارسلونا شرکت نخواهد کرد و به تمرینات پیش‌فصل این تیم نیز اضافه نخواهد شد.
- متاسفانه با خبر شدیم سرژیک تیموریان بازیکن اسبق آرارات، استقلال و ماینس آلمان که مدتی بود به دلیل تصادف شدید در کما بسر می برد، امروز دار فانی را وداع گفت. مصیبت درگذشت این پیشکسوت فوتبال را به خانواده تیموریان به ویژه آندرانیک و اهالی فوتبال تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای خانواده محترم آن مرحوم و سایر بازماندگان آرزوی صبرداریم .
- رشید مظاهری دروازه بان تراکتور که به‌دلیل عدم حضور در تمرینات از لیست تراکتور خط خورده، گفته است بعد از بازی فینال جام حذفی همه چیز را بازگو خواهد کرد.
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا با شبکه «اسپورت 1» به توافق نهایی رسید و قرار شد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 و 2022 در شبکه های تلویزیونی سه کشور آلمان ، اتریش و سوئیس از قاره اروپا هم پخش مستقیم شود. ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار شد به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز به میزبانی قطر از تاریخ 24 شهریور برگزار شود.
- درآغاز هفته دوم فصل تازه لیگ فوتبال فرانسه تیم لیون چهار بر یک از سد دیژون گذشت ، رن دو بر یک خودرا به مون پولیه تحمیل کرد. آخرین بازی دیشب هم بین استراسبورگ و نیس برگزار شد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی تبعیض آمیز به نمایندگان سعودی در دوحه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دو هتل جداگانه درنظرگرفته اما سایر تیمها باید در یک هتل مستقرشوند !

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار