PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

«صالحی امیری»،دقیقا چه چیزی را تبریک گفت؟!

رضا صالحی امیری رئیسکمیته ملی المپیک در پیامی،موفقیت فدراسیون بسکتبال در برگزاری مسابقات مهارتهای فردی زیر 17 سال را (که به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار شد)تبریک گفت. هفته گذشته و در همین ستون از کیفیت نازل و فقر امکاناتی تیمهای حاضر در این مسابقات، نوشتیم واعلام کردیم جای بسی تعجب دارد که با این شرایط هم تیمهای دختران و پسران ایران در مرحله انتخابی این رقابتها حذف شدند.

اما پیام رئیسکمیته ملی المپیک که گویا هیچ اطلاعی از سطح و نحوه برگزاری این مسابقات ندارد بر تعجب نویسنده سرخ نویس افزون کرد.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای رامین طباطبایی

رئیسمحترم فدراسیون بسکتبال

با سلام

احتراماً موفقیتهای اخیر تیم ملی بسکتبال در برگزاری سطح بالای مسابقات مهارتهای فردی که نشان از برنامهریزی و مدیریت مطلوب مجموعه موفق آن فدراسیون دارد را به جامعه فرهیخته بسکتبال و مسئولان فدراسیون تبریک گفته و برای سروقامتان کشورمان در دیگر رقابتهای پیش رو به خصوص بازیهای المپیک ۲۰۲۰ آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.بدون تردید این موفقیت مهم و بهره مندی از برنامهریزی، تجارب ارزشمند و مدیریت دلسوزانه آن مقام محترم همچون گذشته فرصتی است برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور و اهالی بسکتبال تا شاهد رشد و تعالی بیش از پیش آن در عرصه قهرمانی و همگانی باشیم.امید است در سایه الطاف الهی، همدلی و همزبانی برنامهریزی و تلاشهای شبانهروزی شاهد تداوم این موفقیتها از سوی بسکتبالیستهای کشورمان در عرصه بینالمللی باشیم.

پی نوشت: اینکه جناب صالحی امیری دقیقا از چه موفقیتی صحبت میکند، نکتهای است که هرچه به مغز کوچکمان فشار آوردیم، به جایی نرسیدیم.رئیسکمیته ملی المپیک که در چند سال گذشته قصد میانجیگری (!) در بسکتبال را داشته و خودش را در قامت ریش سفید ورزش ایران میبیند، بهتر است قبل از انتشار پیامهایی از این دست، با کمک مشاوران رسانهای اش که حقوقهای چند میلیونی دریافت میکنند، سری به سایت فدراسیون جهانی بزند تا از کم و کیف برگزاری رقابتها مطمئن شود.

لازم به ذکر است فدراسیون جهانی(فیبا) قبلا با ارسال نامهای از فدراسیون بسکتبال ایران به خاطر حضور(تاکید میکنیم حضور) در این مسابقات تشکر کرده بود.

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار