PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در شبی که کاوه رضایی 90 دقیقه و علی قلی زاده 88 دقیقه برای تیم بلژیکی شارلروا بازی کردند، این تیم برابر آنتورپ  به پیروزی 2 بر 0 رسید . علیرضا بیرانوند در این بازی نیمکت نشین بود.
- پس از اینکه لیونل مسی در آزمایش‌های پزشکی بارسلونا شرکت نکرد، لالیگا با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد باشگاه در خصوص مشکلات به وجود آمده دارای حق بوده و بند فسخ 700  میلیون یورویی ستاره آرژانتینی همچنان پابرجاست. با توجه به وجود این بند، لالیگا بدون رضایت باشگاه و یا بدون پرداخت بند آزادسازی درج شده در قرارداد، اقدامی در جهت حذف قرارداد بازیکن انجام نخواهد داد.
- در هفته ششم لیگ فوتبال روسیه ، سردار آزمون برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی نشد و بازی لوکوموتیو و پیترزبورگ بدون گل پایان یافت . سردار آزمون 73 دقیقه در زمین حضور داشت و از «هواسکورد» نمره 6.2 گرفت.
- مایکل کین مدافع ملی پوش انگلیسی، قرارداد خود را تا سال 2025 با اورتون تمدید کرد.
- بهترین های فصل 2019-2020 لیگ قطر معرفی شدند دیگو آگیره، سرمربی الریان بالاتر از ژاوی هرناندز سرمربی السد به عنوان بهترین مربی فصل لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.  طارق سلمان، هافبک السد بهترین بازیکن جوان فصل لقب گرفت و اکرم عفیف مرد سال 2019 آسیا به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی شد.
- مت دوهرتی مدافع راست تیم ولورهمپتون با عقد قراردادی تازه به تیم تاتنهام انگلیس پیوست.
-  رضا اسدی، هافبک تیم فوتبال تراکتور با مدیران باشگاه سپاهان به توافق رسیده و پس از فینال جام حذفی به اردوی این تیم اضافه خواهد شد.
- تیم‌های فوتبال زنان چلسی و منچسترسیتی   در ورزشگاه ویمبلی به مصاف هم رفتند که چلسی با 2 گل سیتی را شکست داد. در 12 سال گذشته سوپر جام فوتبال زنان انگلستان برگزار نشده بود و اتحادیه فوتبال انگلستان برای نخستین بار تصمیم گرفت که جام خیریه فوتبال زنان را در ورزشگاه ویمبلی برگزار کند.
- نواک جوکوویچ مرد شمارهٔ یک تنیس جهان با پیروزی دو بر یک برابر میلوش رائونیچ برای دومین بار به مقام قهرمانی رقابت‌های مسترز سینسیناتی دست یافت.
- نشریه «الریاضیه» عربستان نوشت باشگاه النصر موفق شد کیم جین سو، مدافع تیم ملی کره جنوبی و چونبوک موتورز را به صورت رسمی جذب کند.
- سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس که از عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات راضى نیست تا اواسط هفته جارى به مسئولان پرسپولیس فرصت داده است تا خواسته‌هایش را برآورده کنند.
- جانلوکا دی مارتزیو از نزدیک شدن آندره‌آ استراماچونی به استقلال برای هدایت دوباره این تیم خبر داد.
-  هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ و له واندوفسکی مهاج این تیم  به عنوان بهترین سرمربی و بازیکن  سال فوتبال آلمان از دیدگاه خبرنگاران انتخاب شدند.
- طبق اعلام AFC و فدراسیون فوتبال قطر در ادامه لیگ قهرمانان آسیا اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه ها داده خواهد شد.  کمیته برگزاری بازی ها اعلام کرد در هر دیدار از 20 تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها برای حضور تماشاگران استفاده خواهد شد .
- مهدی شیری مدافع پرسپولیس ، با خداحافظی از هواداران در پست اینیستاگرامی  ، طی پیامی جدایی خود از این باشگاه را اعلام کرد.
- سیدمهدی رحمتی ، گلر باتجربه شهرخودرو که در چند بازی پایانی فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌برتر توسط سهراب بختیاری‌زاده ، مربی وقت شهرخودرو از این تیم اخراج شده بود، به عنوان سرمربی جدید تیم مشهدی انتخاب شد. قرار است، کوزین (مربی ایتالیایی)، محمد نوازی، علی سامره، علی اصغر قربانعلی پور و اشکان نامداری به عنوان کمک‌های رحمتی در کادرفنی شهرخودرو حضور داشته باشند.
- باشگاه ماینس آلمان به درگذشت سرژیک تیموریان واکنش نشان داد. اکانت رسمی توییتر باشگاه ماینس، درگذشت سرژیک تیموریان بازیکن سابق این تیم را تسلیت گفت. سرژیک تیموریان بازیکن سابق آرارات و استقلال که مدتی نیز در تیم ماینس حضور داشت، شنبه گذشته پس ازچند روز بستری دربیمارستان به خاطر تصادف رانندگی در 46 سالگی درگذشت.
- درهفته دوم بازیهای این فصل لیگ فرانسه تیم مارسی در زمین تیم برست 3-2 به برتری رسید . تائو وین و کار (دوبار) برای مارسی گلزنی کردند. فایوره و چاربونیر گلهای برست را زدند. پنج هزار نفر شاهد این مسابقه بودند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار