ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از هفته ها سکوتش را شکست و پاسخ صحبت های احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال را داد.
کیهان ورزشی-

 مجیدی، ابتدا در پاسخ به مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم که اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند. چون اگر بخواهم در استقلال باشم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که صداقت داشته باشند. به احترام هواداران، همکاران و بازیکنانم فقط به خاطر فینال جام حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم. بچه پنج ساله هم از  مصاحبه ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آنها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند.

وی ادامه داد:متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. برای حفظ آرامش تیم قصد نداشتم تا بعد از بازی فینال حرفی بزنم اما مصاحبه ایشان باعث شد تا در مقام پاسخگویی بربیایم. به صورت مفصل همه چیز را بعد از بازی فینال به هواداران و رسانه‌ها خواهم گفت و اینجا یادآورم شوم که مسئولیت هرگونه اتفاق ناخوشایندی در روز پنج‌شنبه برعهده مدیریتی است که با کارشکنی به تیم استقلال قبل از دربی ضربه زده است و این هفته هم با بازار شایعاتی که درباره نیمکت تیم استقلال به راه انداختند، حاشیه‌های تازه‌ای به وجود آوردند اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که به فکر حمایت از تیمی باشند که در هر حالت با این همه حاشیه در طول این فصل شایسته تقدیر هستند.

مجیدی اضافه کرد:من تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم. هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار