PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- فدراسیون جهانی والیبال برنامه مسابقات لیگ ملت‌های 2021 را اعلام کرد که بر این اساس ایران در هفته چهارم میزبان خواهد بود. برنامه بازی‌های ایران در لیگ ملت‌های 2021 به شرح زیر است: هفته اول به میزبانی چین: چین، ایران ، روسیه ، ژاپن ، هفته دوم به میزبانی ایتالیا: ایتالیا، ایران، کانادا، بلغارستان ، هفته سوم به میزبانی صربستان: صربستان، آمریکا، ایران، آلمان ، هفته چهارم به میزبانی ایران: ایران، برزیل، استرالیا، اسلوونی ، هفته پنجم به میزبانی فرانسه: فرانسه، آرژانتین، ایران، لهستان
- باتوجه به قرعه کشی رقابتهای فصل آتی لالیگا ، تاریخ برگزاری ال کلاسیکوی رفت و برگشت مشخص شد : یکشنبه، 4 آبان 1399 ، یکشنبه،  22 فروردین 1400
- گیلرمه تورس مهاجم برزیلی المپیاکوی یونان با عقد قراردادی 3 ساله به تیم السد قطر پیوست.
- سرکو کاتانچ، سرمربی کروات تیم ملی عراق که توانسته در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در صدر گروه خود قرار بگیرد قراردادش را تا سال 2021 با عراقی ‌ها تمدید کرد.
- با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، رقابتهای فصل آتی فوتبال سری آ در تاریخ 20-19 سپتامبر(30-20 شهریور) آغاز و در تاریخ 23 می( 2 خرداد) به پایان خواهد رسید. قرعه کشی فصل جدید نیز به زودی  انجام می شود.
- پیکار های مقدماتی لیگ فوتبال اروپا قرعه کشی شد که در این مرحله  تاتنهام به مصاف لوکوموتیو بلغارستان می رود و میلان هم با شامورک راورز ایرلند روبرو خواهدشد.
- تالار افتخارات فدراسیون جهانی تکواندو WT در سال 2021 و همزمان با رقابت‌های قهرمانی جهان «ووشی» رونمایی می‌شود. در جریان این مراسم از اون یون کیم، خوآن آنتونیو سامارانش، دای سون لی، هیون یونگ و ژون چنگ از چهره ‌های تاثیرگذار تکواندو در جهان تقدیر خواهد شد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ برگزاری مسابقات قاره کهن در دو رده نوجوانان و جوانان  را تعییر داد با این شرایط احتمال تعطیلی اردوهای دو تیم  پایه کشورمان قوت گرفته است.‌
- رسانه های انگلیسی از قطعی شدن انتقال فان دبیک ستاره جوان آژاکس به منچستریونایتد خبر می‌دهند.
- کلودیو براوو، دروازه‌بان فصل پیش منچسترسیتی و سابق بارسلونا به رئال بتیس پیوست.
- احسان پهلوان  و میلاد سرلک هافبک های تیمهای ذوب آهن  و  شهرخودروی مشهد برای پیوستن به پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده‌ و امروز قرارداد خود را امضا خواهند کرد.
- سرانجام  پس از گذشت حدود شش ماه وقفه، اردوی آماده سازی ملی پوشان کیوروگی تکواندو در دو گروه مردان و زنان و همچنین پاراتکواندو، با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز شنبه 15 شهریور در مرکز جهانی تکواندو آغاز می شود.
- علی علیپورمهاجم گلزن لیگ برتر فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده می خواهد در لیگ پرتغال بازی کند.
- باشگاه پرسپولیس که بیش از نصف پول برانکو را در دو هفته گذشته به حساب  او واریز کرده بود توانست باقیمانده این پول را که حدود 350 هزار یورو است فراهم کند و تصمیم دارد این پول را تا پنجشنبه هفته جاری به حساب برانکو واریز کرده تا ضمن تسویه با وی مانع از محرومیت سرخپوشان از حضور در نقل و انتقالات تابستانی شود.
- مهدی طارمی مهاجم گلزن تیم ملی با عقد قرارداد چهار ساله و دریافت 4/5 میلیون یورو ازتیم ریوآوه به باشگاه پورتوی پرتغال پیوست .
- به دنبال شایعات مبنی بر بازگشت مربی ایتالیایی به ایران ،  نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت :استراماچونی با استقلال ترک همکاری کرده و برای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی کارت صادر شده و عقد قرارداد جدید با استراماچونی ممنوع است.
-  باشگاه استقلال  با ارسال دو نامه‌ رسمی به دو باشگاه نفت مسجد سلیمان و پیکان به ترتیب خواستار صدور رضایتنامه و جذب حبیب فرعباسی و سعید واسعی شد.
- مهرداد محمدی، وینگر ایرانی فصل گذشته آوس به العربی قطر پیوست.
- اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان جلسه به این نتیجه رسیدند که برای حفظ آرامش تیم تا فینال جام حذفی قطعا از سرمربی تیم حمایت خواهند کرد. آنها معتقد هستند چون هنوز استعفای مجیدی رسما به دست آنها نرسیده پس تهدید به کناره گیری مجیدی بعد از فینال حذفی رسمیت ندارد!
- با اعلام محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات مسابقات لیگ برتر ، مهدی ترابی  هافبک پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرده اما اگر باشگاه پرسپولیس ثابت کند این فسخ یک طرفه اشتباه بوده است ترابی 4 تا 6 ماه محروم خواهدشد.
-  فدراسیون فوتبال ایران با تایید دریافت نامه مشترک فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید دارد همچون گذشته و همیشه ضمن احترام به قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا،خود را مقید و ملتزم به رعایت قوانین و مقررات کشور می داند.
 - در یک زندان مکزیک دو گروه از قاچاقچیان مواد مخدر  بازی دستگرمی فوتبال را درمحوطه زندان برگزار کردند که نتیجه این بازی 16 به 5 شد، البته با 16 کشته و 5 زخمی! و فقط یک نفر از بازیکنان دو تیم سالم از بازی بیرون آمد.
- محمدرضا زنوزی، مالک مشترک دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتور تبریز قصد دارد در روزهای آینده مالکیت باشگاه ماشین‌سازی را به مشتریان این باشگاه واگذار کند.
- یحیی گل‌محمدی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تقویت پرسپولیس است و به همین علت نام محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری دو مصدوم این تیم را از فهرست آسیایی خود خارج کرد تا در ۸ روز باقی مانده تا زمان ارسال لیست به AFC، فهرست تیمش برای جذب یک مدافع و یک هافبک باز شود. 
- تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا  آغاز شد. طبق برنامه قرار است کاروان این تیم 21 شهریور و چهار روز پیش از بازی با التعاون عربستان ( 25 شهریور)  برای حضور در ادامه این رقابت ها به قطر بروند.
-  نام رضا آذری و مرتضی تبریزی از فهرست تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به علت مصدومیت خط خورد منتها داریوش شجاعیان با رفع مصدومیت و اضافه شدن به لیست استقلال می‌تواند، آبی ها را در آسیا همراهی کند.
 - تیم فوتبال استقلال که برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود، روز بیستم شهریور تهران را به مقصد دوحه پایتخت کشور قطر ترک خواهد کرد. استقلال  نخستین بازی خود از دیدارهای باقی مانده  را روز 24 شهریور برگزار خواهد کرد ، آنها روز پنجشنبه (20 شهریور) و با پرواز چارتر راهی دوحه خواهند شد.
-  یک باشگاه لیگ برتری که از بودجه دولت استفاده می‌کند در تازه‌ترین اقدام خود به یکی از مربیان مطرح فوتبال ایران پیشنهاد سرسام‌آوری ارائه داده و روی درخواستش هم ایستاده است! گویا مبلغ پیشنهادی این باشگاه به سرمربی مدنظر برای 3 سال 50 میلیارد تومان است !
- رئیس جمهور آرژانتین در پیامی برای لیونل مسی از او خواست به کشورش بازگشته و فوتبالش را در تیم سابق خود نیوولز اولد بویز به پایان برساند. مسی اخیرا تصمیم گرفته پس ازسالها حضور در بارسلونای اسپانیا ازاین تیم جداشود.
- درحالیکه مقامات هندی قصد داشتند از کوهنورد این کشور بابت صعود به قله اورست تجلیل کنند، پس از انتشار عکس های این کوهنورد مشخص شد که او‌هیچ وقت به قله صعود نکرده و‌ عکس های او فوتوشاپ بوده است!

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار