PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۵۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- هادی محمدی مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان ، با عقد قراردادی تازه به باشگاه گوآی هند پیوست.
- در یکی از بندهای قرارداد سرمربی تیم استقلال آمده در صورتی که این تیم قهرمان جام حذفی شود وی مبلغ 300 میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد. مجیدی اعلام کرده بعد از پایان مسابقات جام حذفی تحت هر شرایطی از استقلال جدا خواهد شد.
- بر اساس اعلام کمیته داوران، موعود بنیادی فر قضاوت مسابقه روز پنج شنبه بین تیم های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی را بر عهده خواهد داشت. سعید علی نژادیان و سعید قاسمی کمک های اول و دوم داوری این بازی خواهند بود. وحید کاظمی و امیر عرب براقی به عنوان داوران پشت دروازه همچنین مرتضی منصوریان داور چهارم در این مسابقه حضور دارند.
- با اعلام باشگاه ماشین‌سازی تبریز، طبق توافق انجام شده امتیاز باشگاه ماشین سازی به محمد پورضایی یکی از سرمایه‌گذاران اهل تبریز واگذار شد.
- گفته می‌شود مذاکرات ساکت مدیرعامل سپاهان با محرم نویدکیا مثبت بوده  و حالا  نویدکیا در آستانه حضور روی نیکمت سپاهان برای مربی گری است. پیش از این نام هایی چون گل محمدی، برانکو، نکونام و الکس نوری مطرح شده بود که به نطر می رسد سال بعد سکان هدایت طلایی پوشان به دست محرم نویدکیا خواهد بود.
- در حالی که اعلام شده فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور روز  پنج‌شنبه در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می‎شود اما  به دلیل عدم همکاری مسئولان ورزشگاه، سازمان لیگ در تلاش است تا فینال را در نقش جهان اصفهان برگزار کند.
-  احمد الحبوری مهاجم سرعتی نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی به شهرخودرو پیوست.
- عصرروز سه شنبه سه بازیکن لیگ برتری فوتبال ایران به اسامی حامد لک ازماشین سازی ، سعید آقایی ازسپاهان و عیسی آل کثیر از صنعت نفت آبادان با عقد قرارداد تازه به تیم پرسپولیس پیوستند.
- رئیس کمیته تایید وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه استراماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرده و برای پیوستن به این باشگاه باید قرارداد جدید امضا کند به همین علت شامل قانون منع حضور مربیان خارجی می‌شود و نمی‌تواند به استقلال منحل شود.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت :  فقط به خاطر فینال جام‎حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با  مدیریت فعلی نیستم. بچه پنج ساله هم از مصاحبه مدیرعامل تشخیص می‎دهد که علاقه‌ای به موفقیت استقلال در این مقطع ندارد.
- مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان که اخیرا از تیم ریوآوه به باشگاه پورتو پرتغال پیوسته عصر امروز در اولین جلسه تمرین این تیم شرکت کرد.
- تیم استقلال باید 9 روز قبل از اولین بازی آسیایی خود در لیگ قهرمانان  لیست خود را برای کنفدراسیون  ارسال کند و در این بین هنوز تکلیف سرمربی و همچنین بازیکنان جدید مشخص نشده است. نکته جالب اینکه امروز مسئولان استقلال متوجه شدند که هفت بازیکن این تیم به دلیل مشکل مالیاتی و تحصیلی نمی‌توانند از کشور خارج شوند.  
- مهدی قائدی مهاجم استقلال پس از دخرخشش در این فصل، حالا با پیشنهاد‌های سنگین مالی مواجه شده است. در این مورد از زبان یکی از نزدیکان قائدی شنیدیم باشگاه قطری حاضر است مبلغ دو میلیون و 700 هزار یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کند که پیشنهاد قابل توجهی برای مهاجم بوشهری استقلال به حساب می‌آید.
-  مراسم معارفه مهدی رحمتی سرمربی جدید شهرخودرو برگزار شد. این در حالیست که هفته پیش بختیاری زاده سرمربی وقت این تیم عذر رحمتی را خواسته بود.حالا رحمتی بدل به اولین مربی- دروازه‌بان طی 19 دوره لیگ برتر شده است.
- یک سایت آلمانی خبر داد مشابه جریمه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا در انتظار چند باشگاه ایرانی است.
- در پی ادعای آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور  مبنی بر تماس تلفنی سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه با رشید مظاهری دروازه بانه آن باشگاه و تلاش برای انتقال او به یک تیم دیگر، دکتر عراقچی با اظهار تعجب از این اظهارات، هر گونه تماس خود با بازیکنان آن باشگاه و اصولا هر گونه دخالت در مسائل فی‌مابین باشگاه ها را به شدت تکذیب کرد
- با اعلام مدیر باشگاه سپاهان نوین ایذه ، با توجه به بی اثر بودن نتیجه دیدار هفته هجدهم و پایانی بین تیم های شاهین بندر عامری و سپاهان نوین ایذه در جدول لیگ دسته سوم ، نماینده ایذه  برابر شاهین بندر عامری حاضر نخواهد شد . امسال ،عامری اولین تیم لیگ دسته سومی بود که به لیگ دسته دوم راه یافت .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار