PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹
خوسپ ماریا بارتومئو و خورخه مسی در یک جلسه درباره آینده ستاره بارسلونا صحبت کردند اما توافقی صورت نگرفت.
کیهان ورزشی-

به نقل از موندو دپورتیوو، جلسه بارسلونا و لیونل مسی در حالی پس از یک ساعت و نیم به پایان رسید که باشگاه کاتالانی خود را انعطاف‌پذیر نشان نداد. 
در این جلسه خوسپ ماریا بارتومئو (رییس بارسلونا) و خاویر بورداس (مدیر) با خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه لئو)، رودریگو (برادر مسی) و یکی از وکلای خانوادگی دیدار کردند. بارتومئو از مواضع خود کوتاه نیامد و اعلام کرد، مسی تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد و مبلغ بند آزادسازی او ۷۰۰ میلیون یورو است.  رییس باشگاه به پدر مسی گفت که می‌خواهد پسرش در تیم بماند و بازیکن آرژانتینی نقش اصلی در پروژه رونالد کومان دارد. او اصرار داشت که قرارداد مسی را برای دو سال دیگر تمدید کند. 
از طرفی خورخه یادآوری کرد آنها خواستار فسخ قرارداد هستند؛ همان‌طور که در فکس اعلام کردند و می‌توانند از بند قرارداد برای انتقال مسی به صورت بازیکن آزاد بهره ببرند. 
پدر و برادر ستاره آرژانتینی به بارتومئو گفتند که دوران ۲۰ ساله مسی در بارسا به پایان رسیده است و به همین خاطر در تمرینات این هفته تیم شرکت نکرد. بدون این که توافقی انجام شود دو طرف به صحبت های خود ادامه خواهند داد. در هر صورت مهاجم آرژانتینی فعلا بازیکن بارسا است.  
برچسب ها: مسی ، بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار