PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۵۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال در سال ۹۹-۹۸ رسید.
کیهان ورزشی-
تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز در دیدار فینال جام حذفی فوتبال، از ساعت 18:21 امروز (با شش دقیقه تأخیر) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر 2 تیم تراکتور به پایان رسید تا شاگردان الهامی دومین قهرمانی تاریخ تراکتور در جام حذفی را جشن بگیرند

محمدرضا خانزاده در دقیقه 17، اشکان دژاگه در دقیقه 35 و اکبر ایمانی در دقیقه 42 هر سه گل تیم تراکتور را در نیمه اول این بازی به ثمر رساند و در نیمه دوم مهدی قائدی در دقیقه 50 و ارسلان مطهری در دقیقه 79 دو گل استقلالی‌ها را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی (79 - میلاد زکی‌پور)، مهدی قائدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی (46 - ارسلان مطهری)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده (74 - محمدرضا آزادی (9+90 - مهدی ببری)، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه (88 - رضا شکاری)، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

داور: موعود بنیادی‌فر

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجاهد جمیل نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
خدا لعنت کنه کسانی را که استقلال را به حاشیه راندند و قهرمانی را از استقلال گرفتند!!!فرهاد مجیدی ستاره محبوب استقلال هست و خواهد بود فرهاد با برد دربی ثابت کرد که مربی هست و نیازی به حمایت افراد فاسد فوتبال و رسانه های فاسد ندارد. علاقه ما به فرهاد مجیدی بیشتر شد حتی با شکست در فینال جام حذفی. آقای سعادتمند ،ماه پشت ابر نمی ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار