PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۵۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- از انزلی خبر رسید که  مازیار زارع کاپیتان سابق ملوان بندرانزلی  سرمربی جدید  این باشگاه برای فصل آینده شد . پژمان نوری دیگر کاپیتان سابق این باشگاه هم به عنوان مدیرعامل ملوانان لقب گرفت . در روزهای پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول ، اکبرمیثاقیان مربی ملوان شده بود.
-  فینال سی و سومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی ایران که بین تراکتور تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به داوری بنیادی فر برگزارشد سرانجام با برتری سه بر دو تراکتور و قهرمانی این تیم همراه بود ، تراکتور برای دومین بار است به این عنوان دراین جام دست می یابد. در این بازی برای تراکتور خانزاده ، دژاگه و ایمانی و برای استقلال هم قائدی و مطهری گلزنی کردند.
- دیگو سوارز برادر لوئیس سوارز مهاجم بارسا پیج تیم یوونتوس ایتالیا در اینستاگرام را فالو کرد تا شایعات پیوستن مهاجم بارسا به بیانکونری بیش از پیش قوت بگیرد.
- مارتین آروالو، خبرنگار آرژانتینی مدعی شد که لیونل مسی به احتمال 90 درصد به کار خود در بارسلونا ادامه می‌دهد.
- شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس  با حضور در محل باشگاه به بخش مالی این ساختمان رفت و پیگیر دریافت مطالبات خود از این تیم شد.
-  باشگاه استقلال برای هدایت تیمش در فصل آینده به مربی ایتالیایی پیشین خود، استراماچونی ایتالیایی ،پیشنهاد 1/5 میلیون یورویی (حدود 43 میلیارد تومان) داده است .
- قبل از بازی فینال حذفی بین تراکتور و استقلال درمشهد ،  زمانی که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال و برخی معاونان و همراهانش قصد ورود به ورزشگاه را داشتند، به آنها اجازه ورود ندادند و فقط مدیرعامل باشگاه توانست وارد ورزشگاه شود و سایرین به فرودگاه رفتند تا بازی را از آنجا تماشا کنند و سپس به تهران بر گردند.
-۶ با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال آلمان، قانون 5 تعویض در هر مسابقه برای فصل 2020/2021 بوندسلیگا هم اعمال خواهد شد‌. 
- ذوب آهن که این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدید  است به امیر قلعه‌نویی مربی سابق خود و فصل گذشته سپاهان پیشنهاد همکاری داد اما اوبه ذوبی ها نه گفت.
- کنفدراسیون فوتبال کونکاکاف , از حضور تیم ملی قطر به عنوان تیم میهمان در گلدن کاپ سال 2021 خبر داد.
-  فدراسیون فوتبال برزیل خبرداد از این پس حقوق و پاداش بازیکنان تیم ملی بانوان و مردان این کشور برابر خواهد بود و تفاوتی بین زنان و مردان وجود نخواهد داشت.
- فرانسیسکو مونترو مدافع آتلتیکومادرید اسپانیا به باشگاه بشیکتاش ترکیه پیوست.
- علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قراردادش ،  درخواست ٨ میلیارد تومان پول  کرده است. اما این موضوع مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته است. پرسپولیسی‌ها در این جلسه به علیپور پیشنهاد پایه قرارداد 5 میلیاردی برای یک فصل دادند که به آن آپشن‌هایی هم اضافه شود.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت :  بازی نداشتن تیم ملی غیر قابل تحمل شده است؛ باید فکری به حال این موضوع شود.اگر کرونا اجازه دهد، بازی نخست تیم ملی در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. این جا نیامده‌ام که وقتم را تلف کنم. 
- محمد محبی بازیکن سپاهان که مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته بود تصمیم به ادامه حضور در تیم خود گرفت.
- مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر ایران با حضور بهترین رکاب زنان کشورمان در دو رشته جاده و تایم تریل طی روزهای  18 و 19 شهریور از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر به میزبانی شهرستان گلپایگان در مسیر بلوار امام رضا به سمت جاده کوچری برگزار می شود.
- امیرقلعه نویی مربی فصل گذشته سپاهان با قراردادی سفید، سرمربی گل‌گهر سیرجان شد.
- دومین دوره مسابقات لیگ ملت های اروپا بابرگزاری دو بازی ازگروه چهارم پی گیری شد که در این دو پیکار ، آلمان درشهراشتوتگارت با اسپانیا 1-1 کرد و اوکراین  ، دو بر یک از سد سوئیس گذشت ، این بازیها در سطح اول لیگ ملتهای اروپا درچهار گروه انجام می شود. روزجمعه ازگروه اول ، هلند با لهستان و ایتالیا با بوسنی مصاف می دهند. روز شنبه ، ازگروه دوم ایسلند با انگلیس و دانمارک با بلژیک مسابقه خواهند داد. در گروه سوم نیز پرتغال با کرواسی و سوئد با فرانسه به میدان می روند. دردوره قبلی تیم پرتغال قهرمان لیگ ملت های اروپا شده بود.
 - روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا نوشت : باشگاه استقلال ایران برای هدایت تیمش پیشنهاد 2 ساله با حقوق خوبی به استراماچونی سرمربی سابق خود داده است .
- باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم داوود زمينى ، پيشكسوت فوتبال و مربى پيشين تيم پاس ، كه همراه اين تيم قهرمان جام آسيا شد ، به دليل بيمارى در گذشت . مصیبت درگذشت این مربی نام آشنای فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم. روحش شاد
- پس از پایان بازی و قهرمانی تراکتور درجام حذفی ، درگیری شدیدی میان هواداران دو تیم در اطراف ورزشگاه امام رضای مشهد ایجاد شد که مشخص نشد علت اصلی این درگیری‌ها چه بوده است. 
 -  بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور و شکست آبی پوشان احمد سعادتمند مدیرعامل تیم تهرانی که  در استادیوم حاضر شده بود با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.
- اشکان دژآگه بازیکن ملی پوش تراکتور در روزی که یک گل زد، پاس گل داد و 2 بار هم پاس حریفان را قطع کرد. او با نمره 7.90 بهترین بازیکن زمین و فینال جام حذفی شد. 
- با قهرمانی تراکتور درجام حذفی ، این تیم به همراه پرسپولیس به عنوان دو نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند بود و تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران باید در پلی‌آف قرار بگیرند و برای صعود به مرحله گروهی رقابت کنند. 
- در‌ پایان  دیدار فینال جام حذفی ،  رضا شکاری و حسین علیزاده از تراکتور و علی کریمی و میلاد زکی پور از استقلال برای انجام تست دوپینگ فراخوانده شدند.
- وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر تراکتور حضور داشت، در پایان این بازی در میکسدزون به خبرنگاران یک جمله گفت: به خودی هایی که باعث حاشیه و باخت تیم ما شدند تبریک می گویم!
-  باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مربیگری این تیم در فصل آتی. اعلام کرد از امشب رایزنی رسمی جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود. امیدواریم در فصل آتی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.
- فرهاد مجیدی مربی جوان استقلال پس از شکست 3-2 درفینال جام حذفی ایران برابر تراکتور ، با همه بازیکنان و اعضای تیم خداحافظی واز مقام خود کناره گیری کرد.
- بعد از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی کادرفنی آبی پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت نکردند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها