PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- لیونل مسی مهاجم بارسلونا که به خاطر اختلاف نظر با مدیر این باشگاه قصد جدایی ازاین تیم را داشت ضمن انتقاد شدید از مدیریت بارسلونا اعلام کرد که در این باشگاه خواهد ماند. وی گفت :  خوشحال نبودم و میخواستم بروم. باشگاه به هیچ وجه این اجازه را به من نداد.  در باشگاه می مانم تا درگیری قانونی نداشته باشم . ولی اعلام می دارم  مدیریت باشگاه با آقای «بارتومئو»  یک فاجعه است !
- باشگاه استقلال اعلام کرد، بعد از تلاش‌های صورت گرفته از سوی تیم مدیریتی ، مطالبات بویان نایدنوف بازیکن پیشین آنها به طور کامل پرداخت و نامه تسویه حساب این بازیکن به فیفا ارسال شد تا پرونده بدهی استقلال به این بازیکن برای همیشه بسته شود.
- سایت «بی بی سی» اسپورت خبر داد لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برای انتقال به یوونتوس موافقت کرد و در فصل آینده در سری آ برای «بیانکونری» به میدان خواهد رفت.
- نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد ده خسوس، مهاجم برزیلی تازه وارد باشگاه شارجه با مصدومیت شدیدی مواجه شده و نمی تواند تیمش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. ده خسوس هفته گذشته با قراردادی 2 ساله از الچه اسپانیا به شارجه آمد تا خط حمله این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند منتها در بازی دوستانه تیمش با النصر به شدت مصدوم شد و برای مدت طولانی از میادین دور خواهد ماند.
- شنیدیم بازیکنانی چون علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی از باشگاه استقلال در تست‌های انجام شده حضور پیدا نکردند و ظاهرا وریا غفوری نیز برای انجام تست در مجموعه انقلاب حاضر نشد.
- وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: بعد از 42 سال دولتی بودن، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد. 
-  پس از شکست استقلال در دیدار نهایی جام حذفی، کاروان این تیم بامداد روز جمعه به تهران رسید که هنگام خروج کاروان از سالن فرودگاه، عده‌ای از هواداران و لیدرهای ناراضی اقدام به فحاشی و توهین علیه بازیکنانٰ، مربیان و خانواده‌ها آن‌ها کردند. در نتیجه ، بازیکنان استقلال و عوامل این تیم با افراد فحاش و معترض درگیر شدند و این نزاع دسته‌جمعی بین طرفین باعث بی نظمی در فرودگاه شد.
- به دنبال برکناری فرهاد مجیدی از سمت مربیگری استقلال ، تمامی کادر فنی این باشگاه غیر از نامجو مطلق ، به نوعی با عدم حضور در تست کرونا ، نارضایتی خودرا اعلام کردند واین درشرایطی است که استقلال برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تنها 6 روز فرصت دارد.
- شنیدیم  باشگاه العربی دوحه قطر مقصد نهایی مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس است و وی به زودی با این باشگاه قرارداد امضاء خواهد کرد ، تا به تیمی که به تازگی مهرداد محمدی را جذب کرده بپیوندد؛  از دو تیم الدحیل و الخور هم به عنوان مقصد احتمالی ترابی نام برده می‌شود. 
- ازگوشه و کنار شنیدیم برای هدایت تیم استقلال نفراتی چون مجید نامجو مطلق و جوادنکونام و برای مربیگری ذوب آهن فرهاد مجیدی و رحمان رضایی ، بیشترین شانس را دارند.
- رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، فدراسیون تکواندوی ایران را به عنوان برترین در جهان معرفی کرد. دکتر "چانگ وون چو"، رئیس WT ضمن برقراری تماس ویدئویی با سیدمحمد پولادگر، انتخاب فدراسیون تکواندوی ایران به عنوان برترین فدراسیون در جهان را تبریک گفت.
- امیر قلعه نویی مربی فصل گذشته سپاهان در اولین روز بعد از حضورش در تیم گل گهر سیرجان ترکیب کادرفنی اش را برای فصل جدید اعلام کرد. او از کادرفنی سال گذشته اش در سپاهان سعید الهویی ، جلال امیدیان و بیاض پورممی را به گل گهر آورده است اما از کادرفنی سال گذشته گل گهر ،حسین ترابپور مربی دروازه بان ها و په په بدنساز اسپانیایی را حفظ کرده است. قلعه نویی همچنین قصد دارد یک مربی سیرجانی را نیز به کادرفنی تیم اضافه کند. 
- باشگاه‌های انگلیسی با قانون 5 تعویض در لیگ برتر  مخالفت کردند و این قانون در فصل جدید اجرا نخواهد شد.
- با اعلام حمیدرضا گرشاسبی، گزینه اول هدایت تیم پیکان برای فصل آینده لیگ برتر عبدالله ویسی است و وی فصل بعد نیز مربیگری تیم پیکان را برعهده خواهد داشت.
 - سایت باشگاه پورتوی پرتغال با انتشار تصویری از مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی خود از هواداران خواست صفحه رسمی این باشگاه را در اینستاگرام دنبال کنند تا پیراهن امضا شده ستاره ایرانی به قید قرعه به آنها اهدا شود.
- باشگاه استقلال نسبت به درگیری میان بازیکنان این تیم و برخی از افراد در فرودگاه مهرآباد واکنش نشان داد و در سایت رسمی خود نوشت ، بامداد روز جمعه و پس از شکست تیم در فینال جام حذفی برابر تراکتور و بازگشت  از مشهد به تهران، برخی افراد مجهول الهویه با حضور در مقابل درب خروجی فرودگاه مهرآباد اقدام به هتاکی، فحاشی و حمله به بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال کردند که در نهایت واکنش مجموعه تیم استقلال را به همراه داشت. باشگاه استقلال به این وسیله ضمن ابراز تاسف بابت اتفاق رخ داده و محکوم کردن رفتار آن عده قلیل، اعلام می‌کند در این ماجرا از منافع و حقوق مجموعه این تیم حمایت خواهدکرد.
- تست کرونای استیو مانداندا، دروازه بان با سابقه فرانسوی و باشگاه مارسی مثبت اعلام شد و وی اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد‌.
-  با حضور 90 دقیقه ای پژمان منتظری بازیکن ایرانی تیم الخریطیات قطر این تیم 5-1 مقابل السد ، شکست سنگینی را تجربه کرد . 
- محمد نژاد مهدی مدافع فصل پیش ذوب آهن به جمع طلایی‌پوشان سپاهان اصفهان اضافه شد.
-  باشگاه آتلتیکو مادرید اعلام کرد، دیه گو کاستا و سانتیاگو آریاس دو بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
- دردومین روز از مسابقات لیگ ملت های فوتبال اروپا و از سطح اول این جام ، تیم ملی هلند درگروه اول باگل دقیقه 61 «برگ وین» یک بر صفر از سد لهستان گذشت ، ایتالیا نیز با بوسنی یک بر یک کرد. درسطح دوم ، اتریش دو بریک نروژ را شکست داد و بازی رومانی با ایرلندشمالی یک بر یک به پایان رسید ، درگروه دوم اسکاتلند با رژیم اشغالگر یک بر یک شد و چک سه بر یک اسلواک رامغلوب کرد. درگروه چهارم بلغار و ایرلند 1-1 شدند و ولز تحت رهبری رایان گیگز با بازی یک نیمه ای گارت بیل بایک گل برفنلاند پیروز شد.درسطح 3 ، قزاقستان و آلبانی بانتایج مشابه دو بر صفر از کنار تیمهای لیتوانی و بلاروس عبور کردند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار