PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باحضور جمعی از روسای رقابت های لیگ فوتبال و همچنین نمایندگان تیمهای صعودکننده ، جلسه قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ دسته سوم برگزار شد، که درنهایت ابتدا در تهران عقاب با یزدلوله و در خوزستان ، استقلال شوش با جوان نوین ساری مصاف خواهند داد. این بازیها از روز 22 شهریور پی گیری می شود.
- محمد آبشک هافبک گیلانی فولاد خوزستان قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد آبشک یکی از ارکان موفقیت فولاد خوزستان در راه کسب سهمیه آسیا بود.
- علی علیپور برای تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس پیشنهادی 8 میلیارد تومانی با آپشن هایی نزدیک به 3 میلیارد ارائه داده است تا کار برای مدیران باشگاه برای حفظ او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی سخت شود. مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس به علیپور 5 میلیارد تومان است که بالاتر از رقم مندرج در قرارداد فصل گذشته اوست اما فاصلهای 3 میلیاردی با پیشنهاد خود دارد.
- بر اساس آخرین فرصت فیفا، باشگاه پرسپولیس باید پیش از 11 سپتامبر (21 شهریور) مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند تا با محرومیت نقلوانتقالات روبهرو نشود. در همین حال چند روز قبل، باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود برای تامین 380 هزار یورو را به بانک مرکزی ارائه کرده تا بتواند با دریافت این مبلغ، بخشی از بدهی ارزی خود را بپردازند. 
- لیونل مسی امروز به کمپ ورزشی بارسلونا نرفت. این در حالی بود که رسانههای تصویری در انتظار بازگشت ستاره آرژانتینی به فعالیت خود در تیم کاتالانی بودند تا تصاویری را از او به ثبت برسانند. کاپیتان بارسا هنوز نمی تواند با دیگر هم تیمیهایش تمرین کند چون باید تست PCR بدهد.
- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ، باشگاه فولاد خوزستان را به محرومیت از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت 50 میلیون تومان جریمه به باشگاه سپیدرود رشت محکوم کرد. این رای به دلیل شکایت باشگاه سپیدرود از فولاد در پرونده فسخ قرارداد یک طرفه محمد بلبلی صادر شده است.
- سعادتمند ، مدیرعامل استقلال گفت : روی عقاید و اصول خود برای حفظ باشگاه و ساختن تیم کهکشانی پایبندیم روزهای شنبه و یکشنبه مجموعهای از اخبار جذاب را از این تیم خواهید شنید.
-  مسابقات مجازی سبک های غیر کنترلی کاراته آقایان از 19 شهریور و رقابت های سبک های غیر کنترلی بانوان از دوم مهرماه برگزار می شود.
  - پس از گذشت حدود شش ماه از تعطیلی فعالیت های ورزشی تکواندو به دلیل شیوع ویروس کرونا، اردوی تیمهای ملی این ورزش با حضور آرمین هادیپور و میرهاشم حسینی ، سجاد مردانی و امیرمحمد بخشی و همچنین مهدی پور رهنما و اصغر عزیزی، دو پارالمپین تکواندوی کشورمان در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.
- رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور با استقلال به توافق رسید.
-  ساكت الهامى سرمربى تراكتور با انتشار متنى در صفحه اينستاگرام از هواداران اين تيم تبريزى خداحافظى كرد.
-  تابع جماعت سرپرست سایپا اعلام کرد رویکرد ما حتی با وجود دغدغه هایی که در هفته های پایانی فصل گذشته برای بقاءدر لیگ برتر داشتیم در فصل بعد هم ادامه خواهد داشت چرا که مهمتر از نتیجه، تکیه بر سرمایه های داخلی و فرصت دادن به استعداد های ایرانی است و به همین دلیل در فصل جدید نیز تصمیم مان تداوم حضور ابراهیم صادقی، به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا است.
- عمر دانسی دستیار استراماچونی مربی سابق استقلال قرار است تا 48 ساعت آینده وارد تهران شود تا به طور موقت هدایت این تیم را برعهده گیرد.
- رونالدو  کاپیتان تیم ملی پرتغال به خاطر نیش زدن زنبور به یکی از انگشتان پای راستش  بازی امشب تیمش برابر کرواسی را از دست داد. رسیدن رونالدو به بازی سهشنبه شب با سوئد هم در هالهای از ابهام است!
- باشگاه گلگهر سیرجان که برای هدایت تیمش با قلعه نویی به توافق رسیده با ارائه پیشنهاد ناباورانه 15 میلیارد تومانی خواستار به خدمت گرفتن رشید مظاهری سنگربان فصل گذشته تراکتور شد!
-  از آنجایی که تیم استقلال فرصت زیادی برای اعلام کادرفنی خود برای مسابقات آسیایی ندارد و باید در لیست نهایی نام سرمربی تیم را مشخص نماید، در صورت پاسخ منفی قطعی نامجو مطلق، محمود فکری کاپیتان پیشین استقلال و سرمربی کنونی تیم نساجی یک گزینه جدی برای هدایت این تیم در آسیا خواهدبود. فکری به عنوان سرمربی  به صورت موقت به همراه همکارانش صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، حنیف عمران زاده و احمد فیض کریملو هدایت آبی پوشان را در چهار بازی آسیایی بر عهده گرفته و بعد از پایان این مسابقات برای آینده تیم ، تصمیم گیری خواهدشد.
- کمیته فنی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خود مصوب کرد که از مربی درجه یک جهانی برای هدایت تیم ایران در لیگ ملتهای 2021 و بازیهای المپیک توکیو استفاده خواهدشد.
- محمودزاده، مسئول کمیته نقلوانتقالات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد قرارداد رشید مظاهری سنگربان فصل گذشته تراکتور ر ا فسخ کردیم اما عواقبش پای خود بازیکن است. یک نسخه از فسخ قرارداد را به تراکتور و یکی هم به فدراسیون دادیم. باشگاه تراکتور اگر شکایتی نسبت به فسخ قرارداد رشید مظاهری دارد باید در کمیته وضعیت بازیکنان پیگیر این موضوع باشد.
- سایت فدراسیون جهانی بسکتبال خبرداد در تیم سال 2009 ایران، بازیکنان مستعد زیادی حضور داشتند اما از بین آنها، تنها سجاد مشایخی پرش بلندی به مراحل بالاتر بسکتبال ایران داشت. 
-  جواد نکونام سرمربی فولاد قراردادش را با این تیم  تمدید کرد. فولاد با نکونام درفصل قبل توانست به سهمیه آسیایی (پلی آف) دست یابد.
- وحید بیاتلو بهعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی انتخاب شد.
- به نقل از سایت AFCON News، کاپ قهرمانی جام ملتهای آفریقا از دفتر مرکزی فدراسیون فوتبال مصر در شهر قاهره ربوده شد! 
- باشگاه ذوب آهن اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد رحمان رضایى به عنوان سرمربى فصل آینده سکان هدایت تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را در اختیار دارد.
- الهام اصغری،‏ شناگر کشورمان توانست برای سومین بار رکورد گینس شنا با یک دست بسته را به نام خود ثبت کند.این شناگر برای ثبت این رکورد 10 کیلومتر را در آبهای دریای عمان در 4 ساعت و 59 دقیقه شنا کرد. 
- ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه همراه با بادیگاردها و محافظانش به صورت کاملا اتفاقی و بی خبر به باشگاه محل تمرین دوران نوجوانی خود رفت  و با استاد جودوی قدیمی اش مبارزه کرد ! 
- در حالی که پیشبینی میشد، رشید مظاهری که از تراکتور جدا شده به استقلال میرود اما استقلالی ها برای جایگزینی حسینی انگار مدیران این باشگاه  با علیرضا حقیقی سنگربان نساجی هم مذاکره داشتند.
-  «دیگر نمیخواهم در این تیم بازی کنم » ، این جملهای است که کاپیتان استقلال پس از تحمل 15 ماه شرایط سخت و فشار مسابقات ، پیش خودش زمزمه کرده است. اختلاف بین او و باشگاه در حال افزایش و به احتمال زیاد وریا دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد.
-  دیمارتزیو خبرنگار ایتالیایی نزدیک به استراماچونی در توییترش خبر داد آندره آ استراماچونی تمایل دارد  به استقلال برگردد اما منتظر تضمین های باشگاه از نظر مالی، داشتن یک برنامه جدی و حفظ بازیکنان کلیدی است.
- بعد از انتشار خبر مذاکره رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته تراکتور با مسئولان استقلال ، سیدحسین حسینی سنگربان فصل گذشته تیم تهرانی واکنش عجیبی نشان داد. وی تمام پست های اینستاگرامی اش که درباره این تیم پرطرفدار بود را پاک کرد و فقط دو پست درباره همسر و فرزندش را نگه داشت !

*کامبیز هوشمند

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار