فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۵۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه استقلال طی جلسه ای ، سرانجام مجید نامجو مطلق را به عنوان سرمربی موقت این تیم  انتخاب کرد.
وی درلیگ قهرمانان آسیا سرمربی استقلال خواهدبود.
- فریبرز گرامی، مدافع وسط فصل گذشته تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم با عقد قرارداد تازه به تیم سایپا پیوست.
-  پیروز قربانی ، کاپیتان اسبق استقلال به‌عنوان مربی سایپا انتخاب و به کادر فنی ابراهیم صادقی اضافه شد.
- عارف غلامی مدافع استقلال  یک ماه پیش بابت پرداخت نشدن مطالباتش نامه ای به این باشگاه  زد و رو نوشت آن را به سازمان لیگ ارسال کرد و چون در این مدت حق و حقوقش را دریافت نکرده، طبق قانون می تواند فردا قراردادش را با این باشگاه فسخ کند ، قصد عارف غلامی برای جدایی از استقلال جدی است.
- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: فردا نامه عدم همکاری‌ام با باشگاه پرسپولیس را به مسئولان ارائه خواهم کرد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از پرسپولیس جدا خواهم شد.
- علی شجاعی هافبک چپ پای تیم نساجی که در پایان فصل نوزدهم از این تیم جدا شد گزینه بعدی باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.
- مدیران باشگاه تراکتور تبریز که از مدت‌ها پیش مذاکرات خود را با علی دایی برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده آغاز کرده بودند، در نهایت با این مربی به توافق نهایی دست یافت.
  - حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا لغو شد. پیش از این اعلام شده بود  کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور 30 درصد تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده، ولی در جلسه روز گذشته تصمیمات تغییر کرده است.
- با اعلام سازمان لیگ ، پنجره جذب بازیکن باشگاه‌های استقلال، فولادخوزستان، ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و شهرخودرو مشهد بسته است و به این ترتیب این باشگاه‌ها علیرغم مذاکراتی که این روزها با بازیکنان جدید دارند، نمی‌توانند قراردادهای مربوطه را در سازمان لیگ ثبت کنند .
- بعد از اینکه علی کریمی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت ، مدیران این باشگاه خیلی زود به دنبال جانشین برای او رفتند تا  در پست هافبک دفاعی با مشکلی مواجه نشوند. در این بین گزینه نهایی آنها نوید عاشوری از نساجی است که با وی وارد مذاکره شده‌اند و  اگر اتفاق خاصی رخ ندهد عاشوری با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد و نام این بازیکن به لیست آسیایی آبی‌ها اضافه می‌شود.
- وحید امیری که با پیشنهاد یکی از تیم‌های قطری روبرو شده بود، در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. امیری در قراردادش با پرسپولیس بند 350 هزار دلاری برای جدایی دارد، این در حالی است که پیشنهاد این تیم قطری به او 450 هزار دلار بود و او از این انتقال نهایتا 100 هزار دلار نصیبش می‌شد. 
  - لقمان رضایی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی با تکذیب شایعه استعفای محمد بنا اعلام کرد این موضوع فقط در حد یک شوخی بین اعضای کادرفنی بوده و مشخص نیست چطور به بیرون درز کرده است.
- بشار رسن عراقی رسما قراردادش را با باشگاه پرسپولیس برای مدت یک فصل تمدید کرد. در قرارداد جدید رسن با باشگاه ایرانی بندی وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب از سوی باشگاهی دیگر ، وی می تواند با پرداخت مبلغی معین قراردادش را فسخ کند.
- دستمزد داوران فوتبال سه فصل در لیگ برتر افزایش پیدا نکرده به همین دلیل قرار است کمیته داوران افزایش 50 تا 100 درصدی را برای افزایش دستمزد داوران به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کند.
- در شرایطی که مسئولان فدراسیون والیبال این روزها به دنبال برگزاری جلسات مختلف به بهانه انتخاب سرمربی تیم ملی هستند  و صحبت‌های مختلفی را مطرح می‌کنند، شنیده می‌شود توافقات نهایی بین فدراسیون ایران و ولادیمیر آلکنو، سرمربی پرافتخار روسی انجام شده است. آلکنو چند دستیار ایتالیایی دارد و به نظر می‌رسد برای حضور آنها در تیم ملی ایران هم صحبت‌هایی مطرح شده است.
- عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان، عصر امروز بعد از توافق با مدیران این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
- با توجه به نتایج تیم‌های ایرانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و درگیر بودن بازیکنان ملی‌پوش ، اردوی ملی پوشان از 12 مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.تیم ملی در این اردو روز 17 مهر در تاشکند ، مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد. در صورت قطعی شدن برگزاری مسابقه دوم در روز 21 مهر با تیم ملی تاجیکستان دیدار خواهد کرد.
- پس از کشمکش های زیاد سرانجام وریا غفوری کاپیتن استقلال تصمیم گرفت قراردادش را برای 2 فصل با این تیم  تمدید کند.
- علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس از هواداران تیم محبوبش خداحافظی کرد و از این تیم جدا شد.
- درسومین شب مسابقات لیگ ملتهای فوتبال اروپا  ودر دسته های مختلف ، جبل الطارق با یک گل بر سن مارینو غلبه کرد ، گرجستان باهمین نتیجه ازسد استونی گذشت، انگلیس یک بر صفر ایسلند را برد ، بلژیک با دوگل ازکنار دانمارک گذشت ، پرتغال بدون رونالدو با نتیجه خیره کننده 4-1کرواسی را از پیش روی برداشت ، فرانسه در سوئد یک بر صفر به برتری رسید ، لوکزامبورگ در زمین آذربایجان 2-1 فاتح شد ، مونته نگرو دو بر صفر ازسد قبرس گذشت و مقدونیه 2-1 ارمنستان را شکست داد.
- درچهارمین شب این بازیها ، روسیه سه بر دو مجارستان را شکار کرد. آلمان در خاک سوئیس یک بر یک متوقف شد.
- رئیس کمیته نقل و انتقال سازمان لیگ فوتبال گفت : استراماچونی اگر بخواهد به استقلال بیاید ملزم به امضای قرارداد جدید است که براساس مصوبات ما امکان پذیر نیست چون هم عمل فسخ صورت گرفته و هم سرمربی جدید به جای او آمده است. پرسپولیس هنوز قراردادهای جدید را ثبت نکرده است. بازیکنان و مربیان حق ندارند غیر از واحد پول ملی ایران قرارداد ببندند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار