PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محمد میری هافبک گیلانی نساجی مازندران که در فصل گذشته با گلهای از راه دور خود نمایش چشمگیری درلیگ برتر داشت با عقد قراردادی رسمی به باشگاه  گل گهر سیرجان پیوست. قلعه نویی مربی فصل آتی نماینده کرمان در لیگ برتر خواهدبود.
- میرزایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت :  یکی از عواملی که باعث شد فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس مربی برکنار شده و بلژیکی خود بازنده باشد، شرکت‌های اروپایی بودند که این مربی بلژیکی را به فدراسیون فوتبال معرفی کردند ، این شرکت‌ها کار‌های شیطنت آمیزی را انجام دادند و در این پرونده پول‌های کلانی را هم به جیب زدند.
- عارف غلامی مدافع استقلال با حضور در فدراسیون فوتبال قرارداش را با این تیم رسما فسخ کرد.
- مجید نامجومطلق سرمربی استقلال جلسه‌ای را با احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه برگزار کرد. در این جلسه طرفین در خصوص نحوه آماده‌سازی و حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به بحث و تبادل نظر پرداختند. تمرینات آماده سازی این تیم زیر نظر مجید نامجو مطلق آغاز شد.
- شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که راهی باشگاه شده بود در مواجهه با خبرنگاران گفت که در این تیم خواهد ماند.  هواداران پرسپولیس این روزها به شدت نگران جدایی ستاره های خودشان هستند.
- مسئولان باشگاه تراکتور تبریز مدتی است به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای این تیم هستند و حتی با گزینه‌های مختلف وارد مذاکره شدند و در نهایت تصمیم گرفتند علی دایی را چذب کنند اما حضور وی در جمع سرخپوشان تبریزی منتفی شد.
- سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اگر باشگاه استقلال نتواند رضایت تراکتور را برای جذب مظاهری بگیرد، این بازیکن جریمه و محروم خواهدشد. مظاهری احساس کرد به دلیل مصدومیت اخباری به خواسته هایش تن خواهیم داد.
- فرشاد احمد‌زاده هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان با پیشنهاد خوبی از سوی تراکتور مواجه شده و در آستانه پیوستن به این تیم تبریزی قرار دارد.
- سایت مادیرا پرتغال از نهایی شدن قرارداد علی علیپور مهاجم پرسپولیس با باشگاه ماریتیمو در روزهای آینده خبر داد. گویا پرتغالی ها تصمیم دارند با او قرارداد 2 ساله ببندند.
- نوواک جووکویچ، تنیسور صربستانی و مرد شماره یک تنیس جهان،  در دور یک‌هشتم پایان بازی‌های اوپن آمریکا، توپ را در حین بازی به سمت کمک‌داور فرستاد ، از زمین اخراج و در برابر حریف‌ بازنده و از دور بازی‌ها حذف شد! 
جوکوویچ که یک گیم را به حریف‌‌ باخته بود، از روی ناراحتی و بدون‌این‌که عمدی داشته باشد، توپی را با راکت به بیرون زمین کوبید که به کمک‌داور بازی خورد و او را نقش زمین کرد. جوکوویچ سریع به سراغ کمک‌داور رفت و به درمانش کمک کرد اما داور بازی این حرکت را غیراخلاقی دانست و اخراجش کرد. این تنیسور برجسته، در سال 2020 تاکنون به کسی نباخته بود.
- امیدروانخواه بازیکن اسبق استقلال و مربی فصل گذشته تیم تهرانی نیروی زمینی با عقد قرارداد تازه سرمربی تیم دسته دومی خیبر خرم آباد شد. درفصل گذشته مهرداد خادمی سرمربی خیبربود.
- تیم دسته اولی هوادار تهران تحت رهبری رضاعنایتی گلزن اسبق استقلال ، با علی وزیری پناه برترین گلزن لیگ دسته دوم (15 گل) ازتیم شهرداری بم قراداد بست .
-  مصطفی نوروزی، هافبک فصل گذشته تیم دسته اولی خوشه طلایی به نساجی مازندران پیوست.
- سیروس صادقیان، مدافع فصل گذشته نود ارومیه با عقد قراردادی رسما عضو تیم ماشین سازی شد. اکبرآفاقی هم ازتیم نفت مسجد سلیمان با تیم تبریزی قراردادبست.
- درادامه بازیهای لیگ ملت های اروپا نتایج زیر به دست آمد : اسپانیا 4 - اوکراین صفر ، سوئیس یک - آلمان یک ، مجارستان 2 - روسیه 3 ، صربستان صفر - ترکیه صفر ، ولز یک - بلغار صفر ، ایرلند صفر - فنلاند یک ، اسلوانی یک - مولداوی صفر ، کوزوو یک - یونان 2 ، آندورا صفر - جزایر فارو یک ، مالت یک - لتونی یک
- آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودوی ایران در خصوص صحبت‌های شهود ایرانی پرونده جودوی ایران در شبکه‌های اجتماعی گفت : این صحبت‌ها از سوی این افراد فرار رو به جلو و توجیه کردن خودشان است. خیانت این افراد در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و ما تا روز دادگاه به آنها فرصت دادیم تا علیه کشور خود خیانت انجام ندهند.  قطعا خدا کمک خواهد کرد و در این خصوص نیز رو سیاه خواهند شد و شک نکنید چه ما برنده یا بازنده میدان باشیم، مطمئنا با فدراسیون جهانی جودو توافق و مذاکره خواهیم کرد.
- مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان جانشین مهدی تارتار شد.
- محمد امین ترجیح، جودوکار جوان باشگاه نام آوران قم به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد که خانواده او با اقدامی خداپسندانه اعضای فرزند خود را اهدا کردند و به چندین بیمار نیازمند جان تازه بخشیدند.
-  فدراسیون فوتبال اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا تعیین تکلیف پرونده شفر بسته خواهد ماند و این درشرایطی است که استقلال در آستانه پرواز به قطر برای ادامه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا ، تاکنون با چند بازیکن قرارداد داخلی بست ! 
-  یکی از مدیران باشگاه استقلال تهران خبر داد: توافق قطعی با استراماچونی مربی ایتالیایی صورت گرفته و دنبال اخذ مجوز هستیم! قانون منع جذب خارجی ها ناعادلانه است مجوز صادر شود استرا به تهران سفر خواهد کرد.
- ازگوشه و کنار شنیدیم مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد از سمتش استعفا بدهد!
- علیرضا ربانی مربی بدنساز فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به تیم سپاهان پیوست.
- کوروش ملکی دروازه‌بان فصل گذشته تیم مس رفسنجان طی قراردادی به عضویت تیم سایپا درآمد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار