PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اوساگونا مهاجم خارجی پرسپولیس پس از جلسه با مهدی رسول پناه سرپرست این باشگاه در نهایت راضی شد تا حدود 40 درصد از مبلغی که مد نظر داشت را ببخشد. او تصمیم گرفت از تیم ایرانی جدا شود . سرمربی الشرطه عراق خبر از توافق این تیم با اوساگونا داده است .
- شهاب گردان، سنگربان فصل گذشته فولاد با قراردادی 2 ساله به تیم ذوب آهن پیوست.
- دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درخصوص شکایت علیه باشگاه پرسپولیس در فیفا، اعلام کرد پیرو شکایت صورت گرفته، از آنجا که پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس در فیفا مفتوح است، این باشگاه تا روز پنجشنبه 20 شهریور برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود فرصت دارد.
- اردوی آماده‌سازی و تورنمنت بین‌المللی جودو با حضور شش کشور اروپایی، در پراگ کشور اسلواکی برگزار شد.119 شرکت‌کننده از کشورهای: اسلواکی، جمهوری چک، لهستان، مجارستان، اسلوونی و بلژیک در هفت وزن مسابقاتی مردان و چهار گروه وزنی زنان در این تورنمنت حضور داشتند.
-  امیرحسین کریمی هافبک فصل گذشه پیکان به شهر خودرو پیوست .
- امیرخلیفه اصل، سرمربی موفق استقلال خوزستان که نتایج خوبی با این تیم در لیگ دسته اول گرفته بود،قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد.
- با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال، «نصرالله عبداللهی» به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال منصوب شد. استقلال خودرا برای حضور در باشگاه های آسیا آماده می کند.
- سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان یکسال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد و برای سومین سال پیاپی در سپاهان ماندنی شد.
- خامس رودریگز هافبک رئال مادرید با قراردادی 22 میلیون پوندی به اورتون پیوست.
- فرزانه فصیحی سریع‌ترین دختر ایران که سال گذشته موفق به شکست رکورد دوی 60 متر ایران شده بود  در لیگ دوومیدانی ایران با رکورد 11/68 توانست رکورد دوی 100 متر باشگاهی ایران را جابجا کند.
- رایان فریزر مهاجم فصل گذشته بورنموث به صورت آزاد و با قراردادی 5 ساله به نیوکاسل پیوست.
- جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت  فدراسیون فوتبال  اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات فولاد، نفت مسجد سلیمان، سایپا، ماشین سازی تبریز، شاهین بوشهر، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، استقلال، پرسپولیس ، تراکتور و شهرخودرو بسته است و تنها 4 تیم حاضر در رقابت‌های آسیایی و به صورت موقت برای مسابقات لیگ قهرمانان  می‌توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند و این موضوع شامل لیگ آینده نمی‌شود.
- با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای کیلیان امباپه، او بازی  فرانسه با کرواسی را از دست داد. امباپه هفتمین بازیکن پاری سن ژرمن است که طی یک هفته اخیر به بیماری کووید 19 دچار شده اند.
- وحید امیری هافبک پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت : از همان روزی که بحث لژیونر شدنم مطرح بود نفع باشگاه را بر نفع شخصی ارجح دانستم و تمام اختیارات را به باشگاه سپردم.مفتخرم یکسالِ دیگر درخدمت باشگاه پرسپولیس و شما هوادارانِ بی نظیر باشم.
-  با اعلام باشگاه پرسپولیس ، اوساگونا رسما از جمع سرخپوشان جدا شد.
-  ارسلان کاظمی با امضای قراردادی یک ساله به تیم بسکتبال شیمیدر قم پیوست و در فصل جدید سوپرلیگ با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.
-  ذوب‌آهن اصفهان مذاکراتش را با بازیکنان مورد نظر رحمان رضایی مربی تازه خود آغاز کرده است. یکی از بازیکنانی که ذوبی‌ها خواهان جذب او  هستند، میلاد جهانی وینگر فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان است. جهانی فصل گذشته همراه با مهدی قایدی عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را به دست آورد.
- اولین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری به میزبانی گلپایگان  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو بخش استقامت و تایم تریل آغاز شد . 60 دوچرخه سوار در بخش استقامت 160 کیلومتر و در ماده تایم تریل 30 کیلومتر را رکاب خواهند زد.
- رضا مهاجری مربی فصل گذشته چند تیم لیگ برتری ، به عنوان سرمربی تیم دسته اولی مس کرمان انتخاب شد.
-  اولین تمرین لئونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونای اسپانیا در این تیم برگزار شد. مسی تصمیم گرفته بود در پایان فصل بارسا رابه قصد منچسترسیتی ترک کند اما سخت گیری بارسایی ها مانع از ترک مسی از این باشگاه شد.
- علی شجاعی بازیکن فصل گذشته نساجی مازنداران، با امضای قرار دادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست.
- دو باشگاه استقلال و شهرخودرو که بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود اضافه کردند، به دلیل محرومیتی که پیش از این فیفا برای آنها در نظر گرفته بود، از فعالیت در نقل‌ و انتقالات محروم شدند. آخرین مهلت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و ارسال آن  به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تا ساعت 18 روز دوشنبه به وقت تهران بود . به این ترتیب دو نماینده ایران در این رقابت‌ها نمی‌توانند از وجود بازیکنان جدید بهره ببرند.
- درادامه بازیهای لیگ ملت های فوتبال اروپا نتایج زیر در سطوح مختلف این مسابقات به دست آمد : رژیم اشغالگر یک - اسلواکی یک ، چک یک - اسکاتلند 2 ، ایرلندشمالی یک - نروژ 5 ، اتریش 2 - رومانی 3 ، هلند صفر - ایتالیا یک ، بوسنی یک - لهستان 2 
- آرمان رمضانی مهاجم فصل‌گذشته سایپا با قراردادی 2 ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار